Информатика. «Кіші кәсіпорын құру» іскерлік ойыны.

Оңтүстік Қазақстан облысы Төлеби ауданы Ленгір қаласы №2 Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектебі Информатика пән мұғалімі Жаксыбекова Лаура

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:  1 Оқушыларға мәтіндік құжатқа графикалық бейне кірістіруді үйрету. WORD, EXCEL бағдарламаларында  сарамандық тапсырмалар орындау.
2. Оқушылардың ой – өрісін дамыта отырып, шығармашылыққа, компьютелік  сауаттылыққа тәрбиелеу.
3. Оқушыларды  жеке тұлға ретінде еңбекқорлыққа, төзімділікке,   ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:  Интерактивті тақта, компьютер, сарамандық тапсырмалар, бағалау парағы.
Сабақтың әдіс – тәсілі:    Баяндау,компьютермен жұмыс.
Сабақ түрі: ойын мен жарыс түрінде

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі: Сабақтың мақсатымен таныстыру.
2. «Кіші кәсіпорын құру» іскерлік ойыны.

І-бөлім: Таныстыру.Әр топ өздерін таныстырып өтеді.
ІІ-бөлім: Білім сайысы. Топтар өз тауарларының шығу тарихымен таныстырып өтеді.(3 мин)
ІІІ-бөлім: Жарнама парағын жасау. Компьютерде WORD редакторында жұмыс жасау.(уақыты-7мин)
IV-бөлім: Маркетинг

1 Тауарлар сатып алу  кестесін жасау:

Әр топтың мүшесі өзіне қатысты  тауарларды сатып алу  кестенің ішіне жазып шығады.

Тауарлар сатып алу  кестесі

Тауар аттары Бағасы Саны
1
2
3
4
5
6
7

2. Сату кестесін пайдаланып, «Сату графигінің» кестесін жасау, 1 ай ішінде сатылымның көлемін жазу және сату графигіне мониторинг жасау қажет.

Тауар сату графигі

    тауар

апталар

1

2

3

4

5

6

7

І апта
ІІ апта
ІІІ апта
IV апта
Барлығы:

3. Бас есепшіге тапсырма: Кәсіпорын қызметкерлеріне еңбек ақы төлеудің есеп парағын жасау.

Еңбек ақы төлеу кестесі

Аты- жөні

Алатын ақшасы

Сыйақы 1%

Салық 13%

Барлық алатыны

1
2
3
4
5

4. Есепшіге тапсырма: Егер сатудың құны сатып алу құнынан 28% пайызға жоғары болса, жалпы техниканы сатудан түскен пайданы есептеу. Сатудан түскен жалпы пайданы жазыңыз.

Сабақтың толық нұсқасын көренкілктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.