VB. Базалық Image және PictureBox компененттеріне аниамция енгізу

Қазына Төлеубай Алматы облысы Кербұлақ ауданы Д. Қонаев атындағы орта мектеп.

Сабақтың мақсаты
1. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландыра отырып Image  басқару элементтінің  компонентінің   тағайындалуын , қасиетттерін , және сөзге анимация беру  типтерін  үйрету .
2. Оқушылар топтық жұмыс арқылы  Visual Basic программасының терезе элементтерін талдау  арқылы есте сақтау қаблетін дамыту, теориялық білім негізін практикамен  ұштастыра білуге үйрету, тапсырмаларды орындата отырып, таным қабілетін, зейінін, белсенділіктерін дамыту.
3. Оқушылар 7 сынып та өткен интерфейс  анықтамасын еске түсіре отырып  Visual Basic  программасының өмірде қаншалықты керек екендігіне көз жеткізу.

Күтілетін нәтиже Image  және PictureBox базалық компененттерінің әдістерін, тағайындалуын қасиеттерінің   теориясын  практикамен ұштастыра отырып , ағылшын  тіліндегі  операторлардың  атқаратын қызметі мен  мағынасын аудара отырып    еркін пайдалана біледі.Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту- дарынды, талапты оқушыны көбейтуге әсерін тигізеді
Түйінді идея Оқушылар топпен,  өз бетінше жұмыс жасауға дағыдыланады.  Сабақта белсенділігі төмен оқушылар топпен жұмыс кезінде белсендігі артады.  АКТ-ны меңгерумен қатар ағылшын  тілінде меңгеруге ықпал етеді
Бүгінгі сабақта Бұл сабақта   оқитындарың:Image компонеттіндегі суретке анимация енгізуді

Бұл сабақта үйренетіндерің:

Image компонеттіне кодтар еңгізіп  нәтижесін жақын арада пайда болатын терезеде нәтижесін шығару

prezi.com –да слайд, фличартта тест, visual basic программасы
Сабақта қолданылатын әдістер Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыруДиалогті оқыту  (жетелейтін сұрақтар қою)

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету , оқыту

Критериялық бағалау

Рефлекция

Кезең Сабақ бөлімдерінің мақсаты Сабақтың өту барысы Оқушылардың іс-әрекеті Сабақтың әдісі
 Ынтмақтастық атмосфера 

 

 

(5 мин)

ҰйымдастыруҚызықты геометрия  ойының ойнау.Фигуралар арқылы екі топқа бөлу 1.Сурет қиындылары бойынша   топқа бөліініп  фигураларға психолгоиялық сараптама жасау.-Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият

болайық.  Балалар сабаққа дайынбыз ба?

 Квадрат, үшбұрыш, зигзаг, шеңбер өздеріне ұнаған фигураларды таңдайды.1.Осы фигуралардың ішінен кез келген бір фигураны Visual Basic прогарммасында қалай орналастырар едіңдер?

2. Visual Basic программасының атқаратын қызметі қандай?

Жеке жұмыс
Білу 

 

(10 мин)

Берілген сурет бойынша  постер қорғау І-топ  Visual Вasic   программасы бойынша терезе , басқару , пішімдеу элементтеріндегі операторлардың атқаратын қызметтерін  талдаңдар.ІІ-топ . Басқару элементтіндегі  IMAGE операторы  жобалау терезесінен жақын арада пайда болатын терезеге өту үшін қандай іс-әрекеттер жасалады? 1. Оқушылар  Visual Вasic   программасы үш қосымша терезеден тұратындығын басқару элементі терезесінің  стандартты элемент деп аталуын,  обьект, обьекті аты , қасиетін  интер белсенді тақтадан көрсетеді.2. IMAGE операторын  пішімдеу батырмасынан  жобалау , қолданыс терезесі және жақын арада пайда болатын терезелерге  обьект,обекті аты , қасиеті  орнату  батырмаларына  орналасуын талдап ,  постерге салу немесе программада көрсету. Топтық жұмыс
Түсіну Неге? Себебі сұрақтар бойынша Екі топ  жасаған  постерлерін қорғау арқылы бір-біріне түсіндіреді.
Қолдану(15 мин)  Енді сендер  осы теорияны практикамен ұштастырасыңдар. Оқушылар компьютерге visual Basic  программасын іске қосып  суретке аниамция енгізеді. Жеке жұмыс
Талдау 

(5мин)

Осы жұмысты жасау арқылы өзіндерін қосымша тағы не үйрендіңдер.Практикада  теорияны қалай жүзеге асыра алдыңдар. Әр оқушының пікірін тыңдау Жеке жұмыс
Жинақтау (3 мин) Алған білімді жинақтау Тест жұмысы Aktivoit-та тест алу
Бағалау 

 

 

(3 мин)

Критериялық   бағалау

Тапсырма мазмұны

«5»

«4»

«3»

1. Visual Basic программасы  туралы білемін.
2. Visual Basic программасындағы Shape операторы арқылы жобалау терезесіне кез келген фигураны орналастырып жақын арада пайда болатын терезеге ауысытра аламын.
  1. Visual Вasic   программасындағы  үш  терезе , басқару , пішімдеу элементтері, обьект, обьектілердің  қасиеттерін , қасиеттер мәні мен атқаратын қызметтері ,  программада орындалу жолдарын білемін.
4. IMAGE операторы  жобалау терезесі  мен  жақын арада пайда болатын терезе арасындағы  іс-әрекеттерді ажырата аламын.
5.Visual Basic  программасында суретті енгізіп оған қимыл-қозғалыс еңгізе аламын.
6.Тест   қорытындысы

 

Рефлекция(3 мин) Сабақ барысындағы   оқушы көзқарасы

 

Сабақ барысындағы оқушылардың көңіл күйі.

Check Also

Аудандық олимпиада. І-тур. 2016-2017 оқу жылы.

A есебі N саннан тұратын А сандар тізбегі берілген. Осы сандар тізбегін кері ретімен шығару …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.