И-11. ИНТЕРНЕТ желісі

Құлажанова Жазира Ермекқызы Жамбыл облысы, Шу ауданы, Абай ауылы, Абай атындағы орта мектеп

Сабақтың мақсаты:
Білімділік:  Оқушыларға Интернет желілері мен жұмыс жасау технологияларының ерекшеліктері мен  мүмкіндіктерін игеруде көмек   көрсету және нақты жұмыс жасауды үйрету.  Интернет желілердің құрылу және жұмыс істеу жолдары жөнінде оқушыларға мағлұмат  беру
Дамытушылық:  Ақпараттық-коммуникациялық  технологияның  мүмкіндіктерін үйрету арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру .
Тәрбиелік:  Интернет желілерін үйрету арқылы оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
Міндеттері:
А) Мазмұнын ашуға байланысты міндеттер: Интернет туралы білгендерін толық еске  түсіру.
Ә) Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты міндеттер:  Болжау, топтастыру, инсерт әдісі,ішіне-сыртына, “білім шыңы”
шығармашылық тапсырма, кері  әсер парағы
Б) Топтық жұмыс үрдісіне байланысты міндеттер:

  •   Тестердің шешуін, сөзжұмбақтың жауабын табады
  •     ұғымдарға анықтама береді
  •    Сұрақтарға жауап береді
  •    қорытынды шығару.
  • Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
  • Сабақтың түрі:Жаңа сабақты түсіндіру.
  • Сабақтың жүйесі: Блум жүйесі
  • Көрнекіліктер:Интерактивті тақта, слайд, қима қағаздар
  • Сабақтың ұраны:
  • “Білімді, сауатты адамдар – бұл адамзат дамуының негізгі күші”   Н.Ә.Назарбаев

 Сабақтың презентациясын көшіріп алыңыз.

Бөлімдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті жүйесі Тәрбиелік мәні Тапсыр масы әдісі Көрнекілігі Уақыты ұпайы

Білім

І.Ұйымдастыру кезеңПсихологиялық дайындықОй шақыру

Интерактивті тақтада тест жазылады үш жауабымен

11 сұрақ қойылады

Ойланады жауап береді

 

 Оқушы-Мұғалім

Оқушы

тақта

 Зейінділік-кешапшаң дыққа   жеке

 

Прадуктивті  Интерак. тақтаслайд . 

5 мин

  

1

 Түсіну

 

 

Сөзжұмбақ арқылы мағынаны ашуӨткен сабақтардан сұрақтары қойылады.Сөзжұмбақтың ортасындағы жолақтан

сабақтың тақырыбы шығады

Сабақтың тақырыбы:« Интернет желісі». Сабақтың мақсаттары айтылады.

Ойланады, шешеді.
 

тыңдайды

 

Оқушы-сөзжұм
бақОқушы-

тақта

тапқырлыққа
Зейінділік-ке
жеке Иллюс-
тратив.
Интератив-ті тақта
 
5мин.
 

 

2

Қолдану

 

 

 

 

Internet –  миллиондаған компьютерлерді бір алып желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол жеткізу және түрлі амалдар-мен қатынас жасау мүмкіндігін ұсынатын дүние жүзіндегі ең үлкен ғаламдық желі. Internet – сөзі тікелей мағынасында халықаралық желі дегенді білдіреді. (INTERnational NETwork). Модем – компьютерлерге телефон желілері немесе байланыс желілері арқылы өзара мәлімет алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұл-ғаларға интернет қызметтерін ұсынатын компания. URL (Universal Resource Locator) – ресурстардың әмбебап адресi;
HTTP (Hyper Text Transfer Protocol) – гипермәтіндi мәлiметтердi алмасупротоколы.
www (World Wide Web) – бүкіләлемдік тор, әдетте веб деп аталады, интернет жабдықта-ры арқылы жеткізілетін құжаттардан тұрады.Веб-браузер – бұл веб-бетінің мәліметтерін сіздің компьютеріңіздің бейне бетіне шығаруды қамтамасыз ететін, интернет қор көздерін қарауға арналған бағдарлама. Windows операциялық жүйесінің құрамына Internet Explorer браузері кіреді.
 

Тыңдайды

 

 

 

 

Слайдты көреді

Оқушы-Мұғалім

 

 

 

Оқушы-

компью-тер

Зейінділік-ке

 

 

Іздемпаз-дыққа

 

 

Ұжым-дық Әңгіме-леу

 

 

Эвристи-калық

Интерак.тақта

 

 

 

компью-тер

 

 

10 мин

 

 

3

Анализ

1.Insert әдісі  Дәптерлеріне түртіп алуМодем – компьютерлерге телефон желілері немесе байланыс желілері арқылы өзара мәлімет алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы.

Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұлғаларға интернет қызметтерін ұсынатын компания.

Веб-браузер – бұл веб-бетінің мәліметтерін сіздің компьютеріңіздің бейне бетіне шығаруды қамтамасыз ететін, интернет қор көздерін қарауға арналған бағдарлама.

URL (Universal Resource Locator) – ресурстардың әмбебап адресi;
HTTP (Hyper Text Transfer Protocol) – гипермәтіндi мәлiметтердi алмасу протоколы.
www (World Wide Web) – бүкіләлемдік тор, әдетте веб деп аталады

kz (домен) –географиялық орналасуы

 

2.Топтастыру стратегиясы

  Жаңа сөздерді , анықтамаларды дәптерлеріне жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойланады, жауап береді

 

 

«Интернет мүмкіндік-тері» сөзіне топтастыру сызбасын жасайды.

 

  

Оқушы-

дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы-

сызба

  

Ұқыптылыққа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапқырлық-қа

  

Жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеке

  

Прадуктивті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Эвристикалық

  

Дәптер

тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сурет

кесте

  

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4мин

  

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Синтез

1-қатар «Ішіне-сыртына» стратегиясы

 

 

 

 

2-қатар «БҮҮ» кестесі

 

 

ІІ.«Білім шыңы» практикалық жұмыс

Жаңа сабақтағы білімді тесеру мақсатында 12 сұрақ қойылады

«Интернетте ақпарат іздеу» деген тақырыпқа қатысы бар деген сөздерді «ішіне», мүлде  қатысы жоқ дегендерді «сыртына» жазды.«Білемін,үйрендім,үйренгім келеді» кестесін толтырады.

жауап береді

 

Оқушы-сызба

 

 

Оқушы-кесте

 

 

Оқушы

тақта

Тапқырлыққа

 

 

Ізденімпаздыққа

 

 

тапқырлыққа

топтық

жұптық

 

 

жеке

 

 

 

жеке

Эвристикалық

 

 

 

 

 

 

Эвристикалық

Кесте

 

 

Қима қағаз

 

 

 

Интеракт.

иақта

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

6мин

3

 

 

 

3

 

 

 

3

Пайымдау

Кері әсер парағыНені ұқтың?Нені білдің?

Қай тапсырма ұнады?

Қай тапсырма ұнамады?

Үйге тапсырма:

Интернетті пайдалану арқылы глобал компьютер желісі жайлы мәліметтер тауып оқып келу.

Өз ойларын айтады, сөйлейді. ОқушыМұғалім Сөз шеберлігі-не жеке Әңгіме-лесу Слайд,смайлик-тер 3 мин

 

 

3
Бағалау Топ басшылардың бағалау парағын жинап алып ұпайларын қосып даму мониторингісі бойынша бағасын шығару.  Топбасшылары өз тобын бағалайды  Оқушыоқушы  адалдыққа 2мин 3

Check Also

Электрондық күнделікті пайдалану туралы

Электрондық күнделікті пайдалану туралы тамаша бейнесабақ.  Өскембаева Кенже ханымның тамаша бейнесабақтары.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.