И-7. Компьютердің құрылысы

Құлажанова Жазира Ермекқызы Жамбыл облысы, Шу ауданы, Абай ауылы, Абай атындағы орта мектеп

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  Оқушыларды компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларымен таныстыру,пәнге деген қызығушылығын  арттыру. Оқушыларды білімнен хабардар етіп қана қоймай,оларға тың мәлімет беріп,білімдерін қалыптастыру.

Дамытушылық:  Жеке тұлғаны дамыту.Талдау, салыстыра білу, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік:  Адамгершілік тәрбиесін беру, әдепті, шығармашылық қабілеті дамыған азамат тәрбиелеу.

Бөлім-дері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті жүйесі Тәрбиелікмәні әдісі көрнекілігі уақыты ұпайы
Білім Еске түсіру1.Операциялық жүйе дегеніміз не?

2.ЭЕМ-ң даму тарихы қанша буыннан тұрады?

3Паскаль машинасы қай жылы шықты?

1.ОЖ дегеніміз компьютердің үздіксіз жұмыс іс-теуін ұйымдасты-ратын программа.

2.Бес  буыннан

3.1642жылы

Оқушы-мұғалім зейінділікке Сұрақжауап Суреттер 

 

Илюстра-тивті

2 мин. 1
Түсіну 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

1.ОЖ ненің жұмыс істуін ұйымдастырып тұрады?Нені үздісіз жұмыс істетіп тұрады?

2.Ал енді компьютердің құрылысын сурет бойынша әңгімелеу.

Сонымен ЭЕМ дегеніміз не?

-арифметикалық және логикалық амалдарды автоматты түрде орындайтын,әртүрлі есептеулер орындауға арналған құрылғы.

Компьютердің негізгі құрылысы:

Жүйелі блок,монитор,пернетақта. Олардың біреуі жоқ болса жұмыс істемейді. Сонымен бүгінгі сабағы-мыздың тақырыбы не деп ойлайсындар?

 

1.Осы үш блок неге бір бірінсіз жұмыс істей алмайды?

Соны зерттеп көрейікші!Жүйелі блокқа ДК-ң негізгі құрылғылары жинақталған.Оны  компьютердің  миы десе болады . Монитор көзге көрсетеді.Пернетақта командалар-ды енгізеді.

 

2.Шағын шығарма жазу

«Компьютердің құрылысы»

Компьютер

 

Монитор,жүйелі блок,пернетақтасы тышқаны бар.

 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютердің құрылысы

 

 

Себебі ол адам сияқты мисыз, көзсіз, тілсіз жұмыс істей алмайды.

 

 

Ойланады, өз ойынан шығарады

Оқушы-сурет

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы-мұғалім

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы-

Мұғалім

 

 

 

 

Оқушы-

дәптер

 

 

зейінділікке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапқырлық

қа

 

 

 

 

Іздемпаз-дыққа

 

 

 

 

 

Тапқыр-лыққа

 

 

 

 

Иллюс-

тратив.

 

 

 

 

Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-

Жауап

 

 

 

 

эвристикалық

 

 

 

Компьютер

дің суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет

 

 

 

 

 

оқулық

 

2мин.

 

 

 

 

 

 

5мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

Анализ Өткен сабақ пен жаңа сабақтан аралас сұрағы бар мини тест үлестіріп жауыбвн алу. Әр балаға деңгейіне қарай рапсырма беру Мини тестке жауап беру Оқушы-тест Шапшың-дыққа ПрадуктивтіДеңгей-лік Мини тест 10 мин 3
Синтез Ойымызды жинақтайық.Сонымен компьютердің жұмыс істеуі үшін қандай құрылғылары болуы керек?

 

жүйелі             Мониторблок

 

 

 

 

пернетақта

Оқушы-

сызба

Зейінділік-

ке

Эвристикалық Топтастыру

сызбасы

5 мин 3
Пайым-дау Нені ұқтың?Нені білдің?

Қай тапсырма ұнады?

Қай тапсырма ұнамады?

Үйге тапсырма:

2.2- тақырпты оқу

Өз ойларын айтады, сөйлейді. Оқушы

Мұғалім

Сөз шеберлігіне Әңгіме-лесу   3 мин

 

 

 

3
Бағалау Топ басшылардың бағалау парағын жинап алып ұпайларын қосып даму мониторингсі бойынша бағасын шығару. 5мин

 

Check Also

Информатика 8. сыныптарға арналған Паскаль программалау тілі бойынша тест тапсырмалары

Татбенова Алтын Избановна Информатика пәні мұғалімі Атырау облыстық  Ж.Досмұхамбетов атындағы дарынды балаларға арналған интернаттық  мекемесі …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.