И-7. Компьютердің құрылысы

Құлажанова Жазира Ермекқызы Жамбыл облысы, Шу ауданы, Абай ауылы, Абай атындағы орта мектеп

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  Оқушыларды компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларымен таныстыру,пәнге деген қызығушылығын  арттыру. Оқушыларды білімнен хабардар етіп қана қоймай,оларға тың мәлімет беріп,білімдерін қалыптастыру.

Дамытушылық:  Жеке тұлғаны дамыту.Талдау, салыстыра білу, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік:  Адамгершілік тәрбиесін беру, әдепті, шығармашылық қабілеті дамыған азамат тәрбиелеу.

Бөлім-дері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті жүйесі Тәрбиелікмәні әдісі көрнекілігі уақыты ұпайы
Білім Еске түсіру1.Операциялық жүйе дегеніміз не?

2.ЭЕМ-ң даму тарихы қанша буыннан тұрады?

3Паскаль машинасы қай жылы шықты?

1.ОЖ дегеніміз компьютердің үздіксіз жұмыс іс-теуін ұйымдасты-ратын программа.

2.Бес  буыннан

3.1642жылы

Оқушы-мұғалім зейінділікке Сұрақжауап Суреттер 

 

Илюстра-тивті

2 мин. 1
Түсіну 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

1.ОЖ ненің жұмыс істуін ұйымдастырып тұрады?Нені үздісіз жұмыс істетіп тұрады?

2.Ал енді компьютердің құрылысын сурет бойынша әңгімелеу.

Сонымен ЭЕМ дегеніміз не?

-арифметикалық және логикалық амалдарды автоматты түрде орындайтын,әртүрлі есептеулер орындауға арналған құрылғы.

Компьютердің негізгі құрылысы:

Жүйелі блок,монитор,пернетақта. Олардың біреуі жоқ болса жұмыс істемейді. Сонымен бүгінгі сабағы-мыздың тақырыбы не деп ойлайсындар?

 

1.Осы үш блок неге бір бірінсіз жұмыс істей алмайды?

Соны зерттеп көрейікші!Жүйелі блокқа ДК-ң негізгі құрылғылары жинақталған.Оны  компьютердің  миы десе болады . Монитор көзге көрсетеді.Пернетақта командалар-ды енгізеді.

 

2.Шағын шығарма жазу

«Компьютердің құрылысы»

Компьютер

 

Монитор,жүйелі блок,пернетақтасы тышқаны бар.

 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютердің құрылысы

 

 

Себебі ол адам сияқты мисыз, көзсіз, тілсіз жұмыс істей алмайды.

 

 

Ойланады, өз ойынан шығарады

Оқушы-сурет

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы-мұғалім

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы-

Мұғалім

 

 

 

 

Оқушы-

дәптер

 

 

зейінділікке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапқырлық

қа

 

 

 

 

Іздемпаз-дыққа

 

 

 

 

 

Тапқыр-лыққа

 

 

 

 

Иллюс-

тратив.

 

 

 

 

Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-

Жауап

 

 

 

 

эвристикалық

 

 

 

Компьютер

дің суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет

 

 

 

 

 

оқулық

 

2мин.

 

 

 

 

 

 

5мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

Анализ Өткен сабақ пен жаңа сабақтан аралас сұрағы бар мини тест үлестіріп жауыбвн алу. Әр балаға деңгейіне қарай рапсырма беру Мини тестке жауап беру Оқушы-тест Шапшың-дыққа ПрадуктивтіДеңгей-лік Мини тест 10 мин 3
Синтез Ойымызды жинақтайық.Сонымен компьютердің жұмыс істеуі үшін қандай құрылғылары болуы керек?

 

жүйелі             Мониторблок

 

 

 

 

пернетақта

Оқушы-

сызба

Зейінділік-

ке

Эвристикалық Топтастыру

сызбасы

5 мин 3
Пайым-дау Нені ұқтың?Нені білдің?

Қай тапсырма ұнады?

Қай тапсырма ұнамады?

Үйге тапсырма:

2.2- тақырпты оқу

Өз ойларын айтады, сөйлейді. Оқушы

Мұғалім

Сөз шеберлігіне Әңгіме-лесу   3 мин

 

 

 

3
Бағалау Топ басшылардың бағалау парағын жинап алып ұпайларын қосып даму мониторингсі бойынша бағасын шығару. 5мин

 

Check Also

Аудандық олимпиада. І-тур. 2016-2017 оқу жылы.

A есебі N саннан тұратын А сандар тізбегі берілген. Осы сандар тізбегін кері ретімен шығару …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.