Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу

Сейтқазиев Жанат, Жабыл облысы, Байқадам ауылы, Байқадам орта мектебі.

Нәтижеге бағытталған білім – тұлғаның руханилығын дамытудың қайнар көзі.

Шығармашылық тақырыбым: “Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу”.

Мақсаты:

  •  Оқушылардың мемлекеттік білім стандарты талаптарына сай білім алуын қамтамасыз ету.
  •  Оқушыларды пәнге қызықтыру, ынталандыру, оларды өз қабілеттеріне, мүмкіндіктеріне сенуге дағдыландыру.
  •  Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу дағдысын дамытып, шығармашылық белсенділігін арттыру.

Міндеті:

  •        Деңгейлеп   оқытуда   оқушының ізденушілік-зерттеушілік әрекетін ұйымдастыру және жаңа технологияны пайдалана отырып жүзеге асыру.

“Үш өлшемді әдістемелік жүйе” педагогикалық технологиясы – нәтижеге бағытталған білім беру құралы.

Деңгейге бөліп оқытудың тиімділігі:

1) Оқушының психологиялық танымы.

2) Теориялық  дайындығы есепке алынуы тиіс.

Деңгейлік тапсырмалар арқылы мұғалім оқушының нені меңгергенін, нені меңгермегенін біледі. Соның нәтижесінде оқушыда намыс оты оянады, басқалардан қалып қалмауға тырысады. Бұл технология біріншіден,  дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға көмектеседі, өйткені ол оқушының ойлау қабілетін, ынтасын, белсенділігін көтереді. Әр оқушының оқушылық деңгейде білім алуына мүмкіндік береді. “Үш өлшемді әдістемелік жүйе” педагогикалық технологиясы оқушының да, мұғалімнің де белсенді шығармашылық қызметін дамытуға бағытталған.

Ж.А.Қараев

жалғасын слайдтты көшіріп алып қараңыз.

Check Also

ҰБТ – 2017 жаңа форматы және мамандықтар туралы толық мәлімет.

Ұлттық бірыңғай тестілеудің екі кезеңде өтеді. Қорытынды аттестаттау – бұл мемлекеттік бітіру емтиханы. ҰБТ– жоғары оқу …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.