Информатика әлеміне саяхат (СТС).

  Гүлмира Ізтілеуова  Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы № 253 орта мектепте физика-информатика пәні

Мақсаты: Пәнге деген оқушылардың танымдық қызығушылығын,  белсенділігін  арттыру, шығармашылық, өнерпаздық мүмкіндіктерін байқау, мұғалім қаумын құрметтеуге  тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сыныптан тыс

Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар!
10 сыныптар арасында өткізілетін «Информатика әлеміне саяхат» білімділік  сайысына қош келдіңіздер!
Олай болса бүгінгі «Информатика әлеміне саяхат» білімділік  сайысын бастауға рұқсат етіңіздер. Сайысқа төрелік етуші әділқазылар алқасымен таныстырып өтейік:
1.    2.     3.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
«Информатика әлеміне саяхат» білімділік  сайысына 2 сыныптан 5 оқушыдан құрылған топтар қатысады және де өз топтарының атын жариялайды.
Әр топ басшысы өз тобын таныстырады.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

«Информатика әлеміне саяхат» білімділік  сайысы мына бөлімдер бойынша өткізіледі:

1-бөлім       «Бәйге»
***************************************************************************
2-бөлім       «Физика, математика және информатика»
***************************************************************************
3- бөлім      «Сергіту»
***************************************************************************
4- бөлім      «Полиглот»»
***************************************************************************
5 –бөлім    «Жұмбақ шешу»
***************************************************************************
6- бөлім      «Қорытынды, марапаттау бөлімі»
***************************************************************************

Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың,
Қиындықтан өткізер,  – дей отырып,

1-ші бөлімімізді бастаймыз, сонымен «Бәйге»

Табиғи немесе қарым-қатынас үшiн жасанды таңбалау жүйесi және ақпарат тарату– ауыз қуысының түбінде орналасқан бұлшықетті қимылы жақсы жетілген мүше. (тіл)

Электрондық почтаның мекен-жай пайдаланылатын символдың әңгiме белгiсi  немесе орысша үй жануарының аты (Собачка)
Дисктi каталогтiң жаргондық атауы. — Негiзгi, мәндi сөздiң бiр бөлiгi. (түбір)
Ақпарат көзiнiң бiр түрi. — Лақтыру үшiн спорттық снаряд (диск)
Екi концентрлi шеңберлердiң диск белгiсiнiң жанында құрастырылатын түрiнде магниттi дисктiң бөлiмшесi. — Жүгiру, жүзу үшiн арақашықтық тағы сол сияқтылар. (жол)
“бағдарламада оператор” ұғымның синонимы. — Спорттық ұжым. (команда)
Программа Шеттегi құрылымның қызмет көрсетуiші бағдарламасы. — ағылшынша Жүргiзушi (драйвер)
Компьютерiң шинасына сыртқы құрылғыларды қосу нүктесi. — кемелердің тұрақ үшiн орны. (порт)

1 – бөлім «Бәйге» саысының ұпайын  қазылар алқасы жариялайды, ұпай 10 ұпаймен есептеледі.
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып,  – дей отырып, ойынымыздың

2- бөлім Физика, математика және информатика» бөлімін бастаймыз.

сұрақ № 1
Заттың сұйық күйден, қатты күйге өтуі)
Физикалық сұрақ құны 100
Жауап: кристалдану, қатаю

сұрақ № 2
Жылдамдықтың өлшем бірлігі
Физикалық сұрақ құны 200
Жауап: м/с²

сұрақ № 3
Кеңістікте жөңкіп тарайтын тербелістер қалай аталады?
Физикалық сұрақ құны 300
Жауап:Толқын

сұрақ № 4
Бойымен жарық таралатын сызық

Физикалық сұрақ құны 400
Жауап:Сәуле

сұрақ № 5
Мөлдір емес денеден өтетін сәуле
Физикалық сұрақ құны 500
Жауап: Рентген сәулесі

Информатика пәні бойынша сұрақтар
Сұрақ№1
Кестеде информатика пәніне  байланысты сөз жасырылған.
Ол сөз  «жылан» түрінде де жазылуы мүмкүн  яғыни  төменнен  жоғары немесе оңнан солға қарай жазылуы мүмкін

С Р Е
Е Р В

Сұрақ құны:100
Жауап: сервер

Сұрақ № 2сұрақ құны 200

Сабақтың толық нұсқасын аса қызықты көрнекіліктерімен (презентациясымен) бірге көшіріп алыңыз.

Информатика-7. WordPad  мәтіндік редакторымен жұмыс тақырыбан арналған презентациясын көшіріп алыңыз.

Сайт бағалауы: Аса қызықты сыныптан тыс сабақ.

Файлдар көшіру

Сабақтар көшіру

Check Also

Электрондық күнделікті пайдалану туралы

Электрондық күнделікті пайдалану туралы тамаша бейнесабақ.  Өскембаева Кенже ханымның тамаша бейнесабақтары.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.