Өзін – өзі тану. "Адамгершілік құндылық".

Итқұлова Әсел Жамбыл облысы, Шу ауданы, Көктөбе ауылы Жамбыл атындағы орта мектеп Өзін – өзі тану пән мұғалімі

Балалар, төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар.
(асты сызылған курсив сөздерінің орнында оқушы дәптерінде бос орын қалтырылады)

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне: I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) ұйымдастыру сәтін; б) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін в) «Көпір» тапсырмаларын тексереді.
«Көпір»Тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары Оқушымын                                 ұлмын (қызбын)Мен кіммін?Әншімін                                        қазақпынОсы сөзде бастауыш болып тұрғанын байқату. (Мен оқушымын  .Мен қазақпын)

II кезең(топтық жұмыс) жаңа сабақтытоптық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша марапатталады.

Теориясы: «Білу»(тақырып мазмұны бойынша кім?не?қандай?қалай? нені?қашан?не істеді сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктелінуі керек) Берілген жіктік жалғауларына сәйкес келетін етістіктерді тап.——–           мыз             беріп тұрсың ——–      дар———-          міз             шегересіз     ————– дерҚуана               ———-         сыз             самғай        —————– мызДәлелдей        ———–        сің               жалғай       —————–  сың
Теориясы: «Түсіну»(неге? неліктен?себебі?не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады) Етістікке іс- әрекеттің қай жақта айтылғанын білдіруушінжіктік жалғаулары жалғанады.Мысалы:кездесеміе,кездесесің,кездесу.Етістікке жіктік жалғауы жалғанғанын ,өзгеруін етістіктің жіктелуі дейді.
Теориясы: «Талдау»(1.Салыстыр, 2.Айырмашылығы неде? 3.Ұқсастығы неде? 4.Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.) Зат есімнің жіктелуі мен етістіктің жіктелуін салыстыру арқылы байқау.Зат есімнің жіктелуі                                Етістіктің жіктелуіМен суретшімін                                      тұрдым,жаздымСен суретшісің                                        тұрдың,жаздыңОл суретші      (І,ІІ ж)                             тұрды,жазды            (І,ІІІ ж) 

Зат есімнің жіктік жалғауы мен ұқсас келетін етістіктің жіктік жалғауы бар екенін және етістіктің жіктік жалғаулары бірдей болып келмейд.

 

Теориясы: «Жинақтау»(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені, тірек сызбаны, сөзжұмбақты толтыр немесе өзің құрастыр тағы с.с. басқа түрдегі тапсырмалар оқушының жоғарыдағы «тақырыптың басты идеясына»жазған жауабына қойылады)
  1. Ребусты шеш

Етік,сәбіз,кітап, күн  . (Шешуіндегі сөз Етістік)

Етістік заттың қимылдың,іс-әрекеттің жайын білдіретін сөз табы.Сұрақтары: не істеді?не қылды?қайтті?

2.Негізгі туынды етістіктерді атап шық.

Оқы,жырла,жүрді,жүзді,ақылдас,ойла,сезді,ұсақта,болды,керілме,тұзда

 

Туынды етістік ойла,ұсақта,тұзда,жырла,журді,биле

(туынды етістіктер жұрнақ жалғану арқылы  етістіктер)

Оқулықпен жұмыс (5 минут): төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына «Баға беруі» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлексия жасауға, эссе жазуға арналған, практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады. Нәтижесі ауызша марапатталады.
Практикасы: «Қолдану» (оқулықпен жұмыс жүргізу барысында тек қарапайым тапсырмалармен бекіту жүргізіледі. Дайын формулалар арқылы есептер шығару орындалады)

Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз.

Check Also

Тарих-9. Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы.

Сембаева Алия. Жамбыл облысы Шу қаласы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі. Үй …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.