Математика. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу.

Сабақтың мақсаты:

      1. Білімділігі: Ондық бөлшекті натурал санға бөлу  ұғымымен таныстыру.
      2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
      3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Оқытудың әдісі: Түсіндіру.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу,             

ә) оқушыларды түгендеу,

б) оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) сабақтың мақсатымен таныстыру

Алдын ала даярлық тапсырма .

Теңдеуді шешіңдер:

2х=8,4;                            7х=9,1;                                6х=30,6;                       112х=72,6.

Үлгі: 1)  2х=14,6;                                                      :2

х=14,6:2;

х=7,3.                                                   14,6:2=7,3

Тексеру: 2∙7,3=14,6;                                         :2

14,6=14,6.

2) 3х=8,4;                                                        __8,4       3

х=8,4:3;                                                        _6__

х=2,8.                                                          _ 24

Тексеру: 3∙2,8=8,4;                                          _24_

8,4=8,4.                                                            0

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:

  1. Ондық бөлшектің үтірге назар аудармай, оны натурал санға бөлу керек;
  1. Бүтін бөлікті бөлу аяқталғанда, бөліндіге үтір қою керек.

Мысалы: 12,8: 4 =3,2

Ондық бөлшекті 10,100,1000, ….. разряд бірлікткріне бөлу үшін, ондық бөлшектің үтірін разряд бірліктеріне қанша нөл болса, сонша цифрға солға қарай жылжыту керек.

Есептер шығару

№1110 ауызша

№1111-1113 жазбаша тақтада орындау

№1111

1)      0,7:10=0,07;                 2,3:10=0,23;               17,5:100=0,175;                 125,7:1000=0,1257.

2)      72:10=7,2;                    8:10=0,8;                    123:100=1,23;                    345:1000=0,345.

3)      12,1:10=1,21;               78,6:100= 0,786;        246,7:1000=0,2467;           38,2:1000=0,0382.

№1112

1)      3,5:7=0,5;                     10,4:8= 1,3;                26,1:3=8,7;                         61,8:6=10,3.

2)      28,8:9= 3,2;                  25,8:6=4,3;                 63:5=12,6;                          9,5:25=0,38.

3)      78,1:11=7,1;                 72,8:13=5,6;               65,8:14= 4,7;                      63,24:31=2,04.

4)      67,2:21= 3,2;                43,7:23=1,9;               57,5:25 =2,3;                      43,32:76=0,57.

 

№1113

1)      1,37:2=0,685;                          8,4:15=0,56;                        11,16:18=0,62.

2)      0,4:8=0,05;                              0,3:5= 0,06;                         0,8:5= 0,16.

3)      4,8:12= 0,4;                             13,6:16=0,85;                      0,8:20=0,04.

4)      0,35:7=0,05;                            0,54:9=0,06;                        0,72:4=0,18.

№ 1115  өздіктерінен

1)      10,5:15+1,8=2,5;

2)      67,2:12-3,25=2,35;

3)      46,2:132∙1,6=0,56;

4)      (16,3+21,5):14=2,7;

5)      (42,3+34,2):9+3,5=12;

6)      (47,52-7,2):6-0,81=5,91.

Сабақты бекіту кезеңі:

1. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөледі?

2. Ондық бөлшекті разряд 0,01; 0,001; 0,01,….. бірліктеріне бөлуді түсіндіріңдер.

3. Егер бөлінгіштің бүтін бөлігі бөлгіштен аз болса, қалай бөлінеді?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма: 6.3. 1-4 cұрақтар, № 1116 – №1120, 282-бет.

Check Also

mirashbostan000

Ұлттық бірыңғай тестінде туындыға берілген кейбір есептердің шығарылу жолдары

Бостанова Мираш. Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы№39 «Қызылөзек» орта мектебініңІ санатты математика пәні мұғалімі. Қазіргі заман …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.