Математика-5. Мүмкін нұсқаларды іріктеу.

Шарипова Гаухар Темиртасовна Математика пәні мұғалімі СҚО, Тайынша ауданы, Теңдік орта мектебі.

Сабақтың мақсаты;
Білімдік мақсаты:
–                Есеп шешуінің мүмкін нұсқаларындағы шамаларды келісілген шартты белгілермен (әріптермен немесе цифрлармен қажет болған жағдайда сандармен) белгілеп жазуға үйрету;
–                Есептің шешуінің мүмкін нұсқаларын анықтауда тиімді нұсқаны таңдай білуге үйрету.
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Ой – өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: оқушыларды өз бетімен ойлауға, сөйлеуге, шыдамдылыққа, реттілікті сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, слайдтар (нұсқалар ағашы) тапсырмалар жазылған карточка, кітап.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру.
Оқыту әдісі: ұжымыдық әдіс.

Сабақтың барысы:                                                                            
1) Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу; оқушылар назарын сабаққа аудару, сабақ өткізу әдісін таныстырып өту.

Жаңа сабақты оқып үйрену.
1) оқушыларға мүмкін нұсқалар ағашын үйретіп, ондағы шамаларды келісілген шартты белгілермен белгілеуді қарастыру.
Оқулықтағы 1,2 мысалдарды қарастыру.

1-мысал. Кезекшілік ету ретінің нұсқасы.

Б С М
  С        М   Б        М    С          Б
  М         С   М         Б   Б          С

Есеп шешуінің мүмкін нұсқалары.
БСМ, БМС, СБМ, СМБ, МСБ, МБС мүмкін кезекшілік етудің 6 нұсқасы бар. Нұсқалар. Ағаштың неше бұтағы болса, есептің шешуінің сонша нұсқасы болатынына көңіл аудару.

Есептер шығару:

А №350;    А №351;      А№354
В №356;    В № 358;      В № 359;   В №350.

               7                 5  4
     7          5            4      7          5             4     7          5            4

Шешулері: 77,  75,  74,  57,  55,  54,  47,  44,  45

№358; Күреске қатысу нұсқалары:

1-бірінші бала   12, 13, 14, 15, 16.
2- екінші бала          23, 24, 25, 26.
3-үшінші бала                34, 35, 36
4-төртінші бала                    45, 46
5-бесінші бала                               56

Шешуі: Балалар 5+4+3+2+1=15(рет) күреске шықты.

№356

                       8 9
         9              0        8                0
         0               9         0                 8

1. 0,8 және 9 цифрларының әрқайсысын бір рет қана пайдаланып, үш таңбалы сандар құрастыру.

Шешуі:
9   8   0
9   0   8
8   0   9
8   9   0

№359
1. Саяхат жасау нұсқалары.

                Т                А  С
     А            С      Т          С      А             Т
    С             А      С           Т      Т              А

Шешуі: ТАС, ТСА, АТС, АСТ, САТ, СТА.

Сабақты бекіту.

Сұрақ жауап;
1) Есеп шешуінің мүмкін нұсқалары қандай тәсілдермен іріктеледі?
2) «Мүмкін нұсқалар ағашы» тәсілінде есептің шешуінің нұсқалар санын қалай анықтайды.
3) 1, 2, және 3 цифрларын пайдаланып, неше екі таңбалы сандарды жазуға болады?

Сабақты қорытындылау:
Есеп шығару барысында кеткен кемшіліктерді талдау, оның себептерін анықтау. Кейбір оқушыларға жеке дара тапсырмалар беру.

Үйге тапсырма;
А №379;    А №354
В №356 (2)          С №363.

Сабақ жоспарының толық нұсқасы

Check Also

Ұлттық бірыңғай тестінде туындыға берілген кейбір есептердің шығарылу жолдары

Бостанова Мираш. Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы№39 «Қызылөзек» орта мектебініңІ санатты математика пәні мұғалімі. Қазіргі заман …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.