Бастауыш. 6 саны мен цифры.

Омарбекова Сандаугаш. Жамбыл облысы, Шу ауданы, Жамбыл атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі.

Оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы:
Мақсаты:
1) 6 саны мен цифрымен таныстыру 6-ның сандар қатарындағы орны туралы білімдерін қалыптастыру
2) Ой-өрісін,қабілетін дамыту
3) Шапшаңдыққа,тапқырлыққа,ұжымдық еңбекке тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын
Көрнекіліктер: Сандар, гүлдер, құстар, жапырақтар, суреттер
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: санамақтар, математикалық тақпақтар

Іс-әрекет кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

Іздену

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

 

 

Түзетушілік

-Сәлеметсіңдер ме,балалар!мен сендерді көргеніме қуаныштымын.Біз сабағымызды бастамас бұрын қалай отыратынымызды көрсетейікші 1,2,3

Жабырқауды білмейміз
Жалқаулықты сүймеиміз
Біз талантты жас ұлан
Үлгі аламыз жақсыдан

1)-Өтілген сандарды еске түсірейік.Мына конвертте не бар екенін көрейік.Енді осы сандарды ретімен көрсетіп шығуымыз керек.Содан соң кері санауымыз керек.Сандарды сөйлетеді.

1-жіңішке жалғыз таяқша
Бір саны ол айрықша
Аптаның бірінші күнін атаймыз

2 саны –Екі саны аспан мен жер,күн мен ай,күн мен түн,ана мен әке сияқты бір-бірінсіз өмір сүре алмайтын ұғымдарды білдіреді.

Аптаның екінші күнін айтамыз
3 саны-Екіліктен кейін қараңдар
Үш саны шықты жарандар
Үшінші орын-тұрағы
Үш ілмекті қосып тұрады
Аптаның үшінші күнін атаймыз
4 саны-Сүйір шынтақ шығарып
Төрт тұр алға үшті алып
Аптаның төртінші күнін атаймыз
5 саны-5 бұл бес сәулесі бар жұлдызша.Бес саусақ-он санының жартысы.
Бас бармақ,балан үйрек,
Ортан терек,шылдыр шүмек,
Кішкентай бөбек
Аптаның бесінші күнін атаймыз

2) Ал енді бәріміз тақтаға назар аударайық
2 саны неше бірліктен тұрады?
3 санында неше бірлік бар?
4 санында неше бірлік бар?
5 санында неше бірлік бар?

3) Енді осы сандардың көршілерін атаймыз,да тауып жазамыз
2 санының көршілері
3 санының көршілері
4 санының көршілері

Сергіту сәтін жүргізу
Біз мектепке барамыз
Қолға қалам аламыз
Кітапты да оқимыз
Суретті де саламыз

1) Тақта алдына 5 қыз бала,1 ұл баланы шығарамын мұнда ненің суреті
2) күзгі жапырақтарды санайық
3) Ағаштың бұтағында неше торғай қонып отыр оған тағы 1 торғай келіп қонді неше болды?
4) Неше ұл бала ән салып тұр?
Неше қыз бала ән салып тұр?
Барлығы нещеу болды?
5) Неше шие жолда өсіп тұр?
Әр құмырада неше гүлден
Барлығы неше гүл?
Балалар сандық қатарда алты 5 санынан кейін тұрады

Алты санында алты бірлік бар
1+1+1+1+1+1+1

Сағаттың ұзын тілі 6-да тұрса жарты сағаты сағатты білдіреді.
Алты саны бір жылды екіге бөлетін таразы іспеттес

Алты саны алтау
Бестен кейін келеді
Тапқыр бірден біледі
Аптаның алтыншы күнін атайық

Дәптермен жұмыс жүргізу №1 әр топтағы заттарды бір сөзбен атаймыз

№3 Жапсыру
3 құлпынай+1 шие=4
1 алмұрт+4 алма=5
2 пияз+2 қияр=4
3 қырыққабат+3 боялды=6

№4 6 санын жаздырту телефонды бояту (сары түстер)

Сематикалық картамен жұмыс жүргізу

2 3 4 5
1+1 +
2+1 +
2+2 +
3+2

Нені білу керек?
Сандар (1-10)
Нені біледі?
Санамақтар

Қол қимылдармен көрсетіп шығады

 

 

Бәрі бірге қосым айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сейсенбі (хормен)

 

 

 

 

Бейсенбі (хормен)

 

 

 

 

 

Хормен айтады саусақтарын көрсетіп айтады

Жұма (хормен)

 

Тақтаға бірліктерді жазып көрсет

1+1=2

1+1+1=3

1+1+1+1=4

1+1+1+1+1=5

1  2   3

2   3   4

3   4  5

 

 

Қимыл-қозғалыспен көрсету

 

 

 

Барлығы 6 оқушы болды

 

Жапырақтар сары 6 деп жауап бер 5 торғай

6

3 ұл бала

3 қыз бала

6 оқушы

6 шие

1 гүлден

6 гүл

 

Хормен санайды

1 2 3 4 5 6

 

Хормен қайталайды

 

Сенбі

Жемістер,ыдыстар

Үлгіге қарап жазып шығады бояйды

Белгілеп шығады

Check Also

Сабақтың тақырыбы: Дала жануарлары мен өсімдіктері

Мұқыжанова Әзипа Төкішқызы. Қарағанды облысы Шет ауданы Х Сәрінжіпұлы атындағы ЖОББМ базасындағы тірек мектебінің  бастауыш …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.