Бастауыш. Суды қорғау.

Алматы облысы, Ақсу ауданы, Көкөзек ауылы, Қ.Терібаев атындағы  орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Балықбаева Анара Құдашкенқызы

Сабақтың  мақсаты:         Суды  қорғау  туралы  түсініктерін  кеңейту.
Дамытушылық:  Пәнге  деген қызығушылығын  арттырып, шығармашылық  қабілеттерін  дамыту.
Тәрбиелік:   Суды  ластауға, оны үнемді  пайдалана  білуге, ұқыптылыққа, тазалыққа,  тәрбиелеу.
Әдісі:          түсіндіру, сұрақ – жауап, тәжірибе  жасау, топтау.
Түрі:           топпен  жұмыс

Сабақ  барысы:                          

 Ұйымдастыру  кезеңі
Үй  тапсырмасын  тексеру.
Қоршаған  орта –табиғат
Жазулар,  өсімдік, адамзат
Оны, қорғау-парасат
Білейік  мұны  жамағат –деп  дүниетану  сабағымызды  бастаймыз.
Біз «Су»  тарауын  өтіп  жатқандықтан  сабағымызды  жалғастырамыз.

3 топқа  бөлініп  жұмыс  жасайық.

Жұмбақ  жасырайық.
Жұмбақтың  шешуі  бойынша  топтың  атын  қоямыз.
Жылт –жылт  етеді                                      2. Өзі  судан  жаралған
Жылғалардан  өтеді                                        бірақ  судан  қорқады.
(су)                                                                    (мұз)

Көзге  көрігенімен
Ұстасаң  қолға  ілінбейді
Ол не?
(бу)

Жарайсыңдар, жұмбақтың  шешуі  бойынша 3 топқа  бөліндік (топ  басшысын сайлайық)
Сабағымызды  бастаймыз

Үш топқа  ақ бет  үлестіру
Су  туралы  не  білеміз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ  басшылары оқиды, талдайды.
Үй  тапсырмасы  «Өзен  және көл»
Әр  топқа тапсырма  беріледі.

1 топқа  тапсырма
«Өзен  мен көлдің» айырмашылығын айт?

2 топ
«Өзен  мен көлден»  қандай шаруашылығын  өркендетуге  болады?

3 топ
Арал  теңізі  мен Балқаш  көліне  құятын  өзендерді  көрсету (картадан)

2  тапсырма
Судың  неше  түрі  бар?
Сұйық, мұз, бу.

1 топ  сұйық  күйін  дәлелдейміз
Суды  үстел  үстіне  жерге  құйсақ, ол не  істейді  (төгіледі). Су  сұйық

2 топ
Мұз күйін  дәлелдейміз
Сулы шүберекті  мұздатқышқа  салсақ
Ол қатып  қалады. Су  қатты.

3 тапсырма
Сергіту  сәті
Су  байланысты өлең  тақпақ
Мақал –мәтел  тиым  сөздер  айту
Суға  түкірме
Судыңда  сұрауы  бар
Сулы  жер нулы  жер
Су ішкен  құдығыңа  түкірме
Бұлақ көрсең көзін аш
Су – тіршілік  көзі
Батамен ел көгерер, жаңбырмен жер көгерер
Су анасы  бұлақ

Оқулықпен  жұмыс
«Суды  қорғау»  тақырыбын  оқу  «мұғалім)

Мұғалімнің  оқуы, түсіндіруі

Жер бетінің  үлкен  егісін  су алып  жатыр  дедік, бірақ  су  жетіспейді  неге? Қалай  ойлайсыңдар? Адам  суды  табиғатты  таза  күйінде  алады да  ластанған  күйі  қайтарады. Су  қоймаларын  қорғау  жөнінде  заң  қабылданған? Заң  бойынша  су өзендер  мен көлдерге  ағызылар  алдында  міндетті  түрде  зиянды  қоспарлардан  тазартылуы керек.

4 тапсырма
1 топ «Арал»  теңізі  туралы  не  білеміз?
2 топ  Балқаш  көлі  туралы  не  білеміз
3 топ «Өзіміз  тұратын  жерде  қандай  сулар  бар? Оларды  қалай  қорғаймыз?

Біздің  Көкөзек ауылында  «Ордабай  тұмасы»  бар суының  сапасы  жөнінде  Алмас  Аида деген оқушымыз  зерттеген. «Су  түссіз, сарайыңды  ашатын, артық  қоспасыз.  Суды  ауыз  суға, жер  суғару  үшін,  мал  жайымылына  пайдаланылады.

Сендер  суды  қорғау  үшін  қалай  атсалысасыңдар?

Су маңына  мал  қорасын  жақын с алуға  болмайды? Су  маңына көң, қоқыс, күл төгуге  болмайды. Таза су-денсаулық  кепілі.

Бекіту, Қорыту.
Сұрақтар  «Зерек   болсаң   шешіп  көр»
Көл  су  қандай  болады? (тұзды)
Шаруашылыққа  зиян  келтіретін  жауын –шашын  түрі? (бұршақ)
Жер  бетінін  суға  толған  табиғи ойыстарын  не  деп  айтамыз? (көл)
Ауыл  сыртындағы  сайда  жатқан  үлкен  айна  (көл)
Бұлттың  қандай  түрлері  болады?  (шарбы, будақ)

Бағалау:

Үй  тапсырма: 62 бет, Суды  қорғауды  оқу. Өзіміз  тұратын  жерде  қандай  сулар  болады.

Check Also

Сабақтың тақырыбы: Дала жануарлары мен өсімдіктері

Мұқыжанова Әзипа Төкішқызы. Қарағанды облысы Шет ауданы Х Сәрінжіпұлы атындағы ЖОББМ базасындағы тірек мектебінің  бастауыш …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.