Қазақ тілі. Есімдіктерден өткенді қайталау.

Ақтөбе қаласы №40 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Ибраева Гулзира Умирзаккызы

  • Сабақтың мақсаты:
  • Білімділік: Есімдік туралы алған білімдерін практикада қолдану, ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын  жүргізе отырып, білімдерін бекіту.
  • Дамытушылық: ойлау қабілеттерін, қиялдарын дамыту.
  • Тәрбиелік:сауытты жазуға, сөйлеу мәдениеттерін қалыптастыру.
  • Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, орыс тіл, ағылшын
  • Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
  • Cабақтың барысы: Ұйымдастыру
  • Жұмбақ сұрақтар
  • 1.Етікші  аспабының бірімен ұқсас есімдік есімдіктің қай түрі?
  • 2.Басқаның бәрін өзі сұрайды, өзінен ешкім сұрамайды.
  • 3 Жақтас жалғауға жіктеле қояды,жақтас емесіне  жоламай қояды.
  • 4 Көпшіл және көңілшек,
  •    Ештемені бөліп жармайды.
  •    Көптік ұғым  беріп,
  •     Көпшілікті қармайды.

Сатылай кешенді талдау.

1.Бұл жерде ешкім сырымды білмейді.
2. Бүкіл ауыл Қазының төрт қанат киіз үйіне жыилады.
Бұл
Негізгі
дара
есімдік
сілтеу
сұрағы: қай?
анықтауыш

Оқулықпен жұмыс.

217-жаттығу. Төменде берілген есімдіктерді қатыстырып, сөйлем құрап жазыңдар.

218-жаттығу. Әркім,әлдене, ешқайсысы деген есімдіктерді септеңдер

Полиглот (асты сызылған сөздерді орыс, ағылшын тіліне аудару)

1. Тарих қана, халық қана туатын
Алыптардың арқа тұтпас кім атын?
Ұлы арманын жырлау үшін қазаққа
Керек болды Абай сынды ұлы ақын
(Жарасқан Әбдірашев)

Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Еңбегің мен ақылың екі жақтап.
(Абай)

Сабақты бекіту

Есімдік жайлы не білдік? (топтастыру)
Менің алған әсерім

(Сабақтан алған әсерлерін әр оқушы айту керек )

Үйге тапсырма

“Достық- татулық белгісі”

Ой толғау

Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.