Алгоритм және оның қасиеттері

nurgulKozhag00-145x150Қожагелдиева Нұргүл – информатика пәнінің мұғалімі, Кызылорда каласы, №6 К.Маркс атындағы орта мектеп.

Сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз

Алгоритм
Алгоритм – математиканың, программалаудың бастапқы ұғымдарының бірі.
Алгоритм дегеніміз – қойылған есептің шешімін, яғни ізделініп жатқан нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатыніс-әрекеттер тізбегінің дәл және түсінікті сипаттамасы.
Алгоритмді адамдар және әртүрлі құрылғылар – компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды.

Атқарушылардан алгоритмді дәл орындау талап етіледі.
Алгоритмдегі әрбір іс-әрекет команда, ал командалар жиынтығы атқарушы командала жүйесі деп аталады.

Алгоритмді адамдар және әртүрлі құрылғылар – компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды.

Атқарушылардан алгоритмді дәл орындау талап етіледі.
Алгоритмдегі әрбір іс-әрекет команда, ал командалар жиынтығы атқарушы командала жүйесі деп аталады.

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика 9 «экс»
Күні, уақыты 21.11.2013 жыл Бейсенбі, 3-сабақ
Тақырыбы Алгоритм және оның қасиеттері
Сілтемелер «Информатика 12 жылдық мектепке арналған 9 сынып» Е.В.Шевчук, Н.С.Колева
Жалпы мақсаттар: Алгоритм туралы түсінік қалыптастыру. Алгоритмнің қасиеттерін таныстыру.
Оқыту нәтижесі: Алгоритм туралы түсінік қалыптасады, қасиеттерін біледі
Оқыту әдістері: СТО                   Диалогтық оқыту        АКТ,Формативті бағалау Жеке жұмыс                                                       Топтық жұмыс.
Негізгі идея Алгоритм, оның қасиеттері
Құрал- жабдықтар Интерактивті тақта, слайдтар, стикер, постер
І. Қызығушылықты ояту.  4 минут
Мұғалім әрекеті:Сыныпта  жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.Оқушыларға компьютердің 5 құрылғылары таратылып беріледі. Оқушы әрекеті:Есімдеріне сын есім жалғап, тілегін айту.Берілген құрылғылардан компьютер құрастырып, 3 топқа бөлінеді.
                                  ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 12 минут
Мұғалім әрекеті:

  1. Деректер қоры
  2. ДҚ кестесін құру
  3. Форма құру тақырыптары беріледі

 

Оқушылар әрекеті:Үш топ берілген тақырыптар бойынша постер жасап, қорғайды.Смайлик арқылы топтық бағалау.
 ІІІ. Ой-толғаныс. 3 минут.
Мұғалім әрекеті:

  1. Орта ғасырлық Ұлы математик, тарихшы, жұлдызшы (астроном)?
  2. Бұл ғалымның мәліметтері туралы мәліметтер өте аз сақталған.
  3. Ғалымның тағы бір лақап аты – әл-Маджуси
  4. Оның есімі туған елін көрсетеді.
  5. Ортаазиялық Хорезм мемлекетінде туылған.
Оқушылар әрекеті:Оқушы сұраққа жауап береді.
ІҮ.Жаңа сабақ.2526мин
Мұғалім әрекеті:Алгоритм және оның қасиеттері тақырыбын түсіндіру(презентация арқылы)Топтарға мінсіз оқушының күн режимі тақырыбы беріледіОқушылардан компьютер арқылы тест алады. Оқушылар әрекеті:Оқушылар тыңдап, дәптерлеріне түртіп жазып алып отырады.Топтар мінсіз оқушының күн режимінің алгоритмін жасап, қорғайдыЕкі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы топтық бағалау.Оқушылар компьютерде тест сұрақтарына жауап береді.
 «Рефлексия»  жасайды (кері байланыс алу)  2 минутОқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, тақтаға іледі.
Бағалау            Мұғалім әрекеті:Формативті бағалау Мақтау марапаттау Оқушылар әрекеті:Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау
 Үй тапсырмасы1 минут Тақырыпты оқып келу. Мысал келтіру.Алгоритм және оның қасиеттері.

Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.