Тәрбие жоспары. 6-сынып.

Ainur-150x150Қаниева Айнұр Қылышбайқызы Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе лицейі  информатика пәнінің мұғалімі

қ/с Тақырыбы уақыты

1

«Тіл  тіреміз, жанып тұрған жүрегіміз»

26.09.2012

2

«Ұстаз -ұлы тұлға»

03.10.2012

3

«Сынып дарабозы»

28.11.2012

4

«Жайнай бер, тәуелсіз Қазақстан»

12.12.2012

5

«Армысың, Жаңа жыл»

29.12.2013

6

«Білгірлер әлемінде»

20.02.2013

7

«Айналайын ақ мамам»

06.03.2013

8

«Тәні  саудың жаны сау»

17.04.2013

9

«Қасірет шегіп, қан кешіп, Жеңіске жеткен күн еді…»

08.05.2013

І  Азаматтық, патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие  беру

1- міндет:Қазақстан Республикасының  мемлекеттік рәміздерін бағалап, Ата Заңды  құрметтеуге  баулу. Отанға тілге деген  құрмет пен сүйіспеншілікті  нығайту. Нәтижесінде оқушылардың  өз Отанына, туған жеріне  деген сүйіспеншілігі  оянады.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Бір халық -бір ел – бір тағдыр»

Сынып сағаты

01.09.13

Қаниева А

2 «Тіл  тіреміз, жанып тұрған жүрегіміз»

Тәрбие сағаты

26.09.12

Қаниева А

3 «Жайнай бер, тәуелсіз Қазақстан»

Тәрбие сағаты

12.12.2012

Қаниева А

4 «Құқығыңды біл» Пікір алысу

07.02.2013

Қаниева А

5 «Қасірет шегіп, қан кешіп, Жеңіске жеткен күн еді» Тәрбие сағаты

8.05.2013

Қаниева А

6  

 

 

 

ІІ  Рухани-адамгершілік тәрбиесі  2-міндет : Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс-тіршілік дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде оқушылар адамгершілікке , рухани тазалықтарын  сақтауға, әр істе  сабырлы  болуға үйренеді.    

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 “Сынып белсенділерін сайлау”

Сынып жиналысы

06.09.2012

Қаниева А

2 Қарттарым аман –сау жүрші

Сынып  сағаты

   24.01.2013                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Қаниева А

3 “Адам тағдырың тәрбие шешеді, тәрбие құралы сөз”

Сынып сағаты

21.02.2013

Қаниева А

4  

 

 

 

5  

 

 

 

6  

 

 

 

7

 

 

 

 

 

ІІІ Эстетикалық тәрбие        3-міндет:Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру, қандай да бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру. Нәтижесінде оқушы бойында танымы кеңейіп, рухани құндылықтары  әсемдік арқылы ,көркем мәдениет арқылы  қалыптасады.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Ас адамның арқауы»

Сынып сағаты

17.01.2013

Қаниева А

2 «Дәстүрді дәріптейік»

Тәрбие сағаты

14.03.2013

Қаниева А

3 «Біз тазалықты жақсы көреміз»

Ұжымдық жұмыс

25.04.2013

Қаниева А

4  

 

 

 

5   

 

 

6  

 

 

 

7  

 

 

 

ІҮ Экологиялық тәрбие беру             4-міндет: Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін қалыптастыру, жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып, табиғат үйлесімін қорғауға көзқарасты дамыту. Нәтижесінде табиғаттың  адам өміріндегі  маңызын  түсінеді, табиғаттың тылсым сырына  үңіле бастайды.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Аяласаң, табиғатты аяла»

Сынып сағаты

26.10.2012

Қаниева А

2 «Мен табиғатты сүйемін»

Сурет көрмесі

04.04.2013

Қаниева А

3 “Бір түп тал ек” Ұжымдық жұмыс

18.04.2013

Қаниева А

4  

 

 

 

5  

 

 

 

6  

 

 

 

7  

 

 

 

Ү  Отбасы тәрбиесі             5-міндет: Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы  бір мүшесі ретінде сезінуіне, ересек адам ретінде отбасында пікір айта алуына дағдыландыру. Нәтижесінде жанұядағы  ата- ана  мен бала арасындағы  қарым- қатынасы  нығая түседі.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 “Тәрбие отбасынан басталады”

Сынып сағаты

06.12.2012

Қаниева А

2 “Айналайын ақ мамам”

Тәрбие  сағаты

06.03.2013

Қаниева А

3 «Менің  сыныбым – менің ұжымым»

Сынып сағаты

16.05.2013

Қаниева А

4  

 

 

5  

 

 

 

6  

 

 

 

7  

 

 

  

ҮІ  Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру

             6-міндет:Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру, дене еңбегі, психикалық, әлеуметтік және рухани саулық туралы түсінік қалыптастыру. Нәтижесінде оқушылар адам денсаулығының  қымбаттығын түсінеді, денсаулықты сақтаудың  өмірлік дағдысы  мен жауапкершілік  тәртібіне  дағдыланады

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Темекі және оның ағзаға зияны»

Сынып сағаты

22.11.2012

Қаниева А

2 Тәні саудың жаны сау

Тәрбие сағаты

11.04.2014

Қаниева А

3  

 

 

 

4

ҮІІ Еңбек және экономикалық тәрбие            7-міндет: Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін қалыптастыру, жасөспірімдердің өзіне-өзі қазмет көрсету шеберлігін және дағдыларын игере отырып, көздеген мақсатқа  жетудегі шыдамдылықты қалыптастыру. Нәтижесінде белгілі бір  еңбекте іс-әрекет  саласына енуге ұмтылысы  қалыптасады.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Алтын шашақ әр басы Ақ меруертті алтын дән…»

Сынып сағаты

11.10.2012

Қаниева

2 Сынып оқушыларның сабақ үлгерімі

Сынып жиналысы

23.05.2013

Қаниева

3  

 

 

4  

 

 

 

ҮІІІ Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру             8-міндет:Шығармашылық жұмыстарда оқушы өз ойын білдіріп, қабылданған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз қадірін сақтай білуге және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру. Нәтижесінде: шығармашылық  қызметте  өзінің дербестігін  көрсетуде  әртүрлі топ  өкілдерімен  қарым- қатынас жасау  мәдениеті қалыптасады. 

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Сыныбыңдағы оқушылармен қарым-қатынасың қандай?»

Сынып сағаты

18.10.2012

Қаниева А

2 “Наурыз жыл басы”

Тәрбие сағаты

21.03.2013

Қаниева А

3  

 

 

4        
5         

ІХ  Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін  қалыптастыру

            9-міндет:Оқушылардың  өз  күшіне  сенімділігін, өзінің  қабілеттері  мен  шығармашылық  мүмкіндіктеріне  сенімдерін қалыптастыру, жауапкершілікке  дербестікке  тәрбиелеу  және  құбылыстарымен  жағымды  қарым-қатынас  жасау дағдыларына  ие  болуын, өмірлік  дағдыларды  меңгеруін  дамыту. Нәтижесінде  шығармашылық  жұмыс барысында өзіндік  «Менін» көрсете алуына  септігін  тигізу  және басқаның  пікірін  құрметтей  білу  дағдысын  дамытады.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Бағдаршам»

Тәрбие сағаты

10.09.2012

Қаниева А

2 «Өзін-өзі бағалау және оның ықпалы»

Тренинг

01.11.2012

Қаниева А

3 «Менің балалық қиялым»

Эссе жазу

20.12.2012

Қаниева А

4 “Каникулды қалай өткіздіңіз”

Әңгімелесу

10.01.2013

Қаниева А

5 Ашу- дұшпан, ақыл-дос

Әңгіме-сабақ

14.02.2013

Қаниева А

 Х Кәсіби-шығармашылық тәрбиесі            10-міндет:Кәсіби шығармашылық танымын кеңейту, мамандықты дұрыс таңдауда бағыт-бағдар беру және адам белгілі бір еңбек  іс-әрекет саласына еніп, бір ізге түсуіне көмек беру. Нәтижесінде маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге деген ұмтылысы қалыптасады.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Ұстаз  ұлы тұлға»

Тәрбие сағаты 

03.10.2013

Қаниева А

2 «Менің ата-анамның кәсібі»

Сынып сағаты

15.11.2012

Қаниева А

3 «Ақын болу ғажайып »

Ойталқы

2.05.2013

Қаниева А

4  

 

 

5  

 

 

 ХІ Әлеуметтік-мәнді және жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру           11- міндет:Әлеуметтік басқарушылық іс-әрекеттерден қабілеттерін дамыту, топ басшысы ролі негізінде өзінің саяси ұстанымын және өзгелердің ұстанымын анықтай білуін дамыту. Нәтижесінде әлеуметтік өзгерістерді ұғыну , соған орай белсенді өмір ұстанымда болуға ыңғайланады. Маңызды кәсіби қасиеттерді  меңгеруге  деген ұмтылысы  қалыптасады.

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Әдепті бала-арлы бала»

Сынып сағаты

20.09.2012

Қаниева А

2 «Үлкенге құрмет, кішіге ізет»

Сынып сағаты

25.10.2012

Қаниева А

3 “Армысың ,Жаңа жыл”

Тәрбие сағаты КЕШ.

29.12.2012

Қаниева А

4  

 

 

 

5  

 

 

 

ХІІ Интеллектуальды  мәдениетті қалыптастыру             12 міндет: Білімнің түрлі салаларына бейімділігін анықтау және сол бойынша ой жетілдіруіне ықпал ету, өзіндік білім алу дағдысын қалыптастыру. Нәтижесінде танымдық белсенділіктерін арттырады, білім алуға деген ынта мен ықыластары  дамиды, ой- өрісін  кеңейтеді, ақыл-ой  қабілеті  мен білімге  құмарлығы  артады.    

Тақырыбы

Форма

Мерзімі

Жауапты

1 «Кім көп біледі?»

Сұрақ-жауап

31.01.2013

Қаниева А

2 «Білгірлер әлемінде?»

Сайыс

21.02.2013

Қаниева А

3 «Сынып дарабозы»

сайыс

28.11.2013

Қаниева А

4  

 

 

 

5  

 

 

 

Check Also

ҰБТ – 2017 жаңа форматы және мамандықтар туралы толық мәлімет.

Ұлттық бірыңғай тестілеудің екі кезеңде өтеді. Қорытынды аттестаттау – бұл мемлекеттік бітіру емтиханы. ҰБТ– жоғары оқу …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.