Қорытынды сабақ: А.Құнанбаев өлеңдерін қорытындылау.

«№ 6 орта мектептің» ММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Абатова  Нұржамалдың 6 «А» сыныбына арналған әдебиет  пәнінен қысқа  мерзімдік жоспары

Сабақтың аты
Ресурстар Интер.тақта, таратпа материалдар, тест.
Сабақтың міндеті Тақырыпты меңгеруін бағалау. Ойлануға мүмкіндік беру. Жекелеген оқушылармен жұмыс.
Сабақтың мақсаты А.Құнанбаев өлеңдерін қорытындылау.
Күтілетін нәтижесі Өлеңнің мағынасын меңгеру.
Негізгі идеялар Абай шығармаларын меңгерту,қорытындылау

Топқа бөлу Ай аттары бойынша топқа бөліну(қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан)

Тапсырмалар көздері Сөздерді құрастырып,Абайдың өлеңінің бір шумағын құрастыру. Сәйкестендіру кестесі бойынша
сұрақтардың жауабын табу.
«Абай» сөзжұмбақ құрастыру. «Абай –дана, Абай-дара қазақта» эссе жазу.
Кейінгі тапсырма. Абайдың өлеңдерін жатқа білу,қарасөздерін оқу.

Бағалау Топты бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау, жұпты бағалау.

Тест алу

Рефлексия «Күн жылуы» сары,көк күннің шуақтарын жапсыру арқылы кері байланыс.

Ойлауды жіктеу Мақсат Тапсырма, сұрақ қою, түрткі Нәтиже
Білу Абайдың өткен өлеңдерін оқушылар қаншалықты меңгергенін тексеру Ітоп Сөздерді құрастырып,өлең шумағын құрастыр.
ІІ топ. Кестеден сөздердің жауаптарын сәйкестендір.

ІІІ топ. Абай туралы сөзжұмбақ құрастыр

4 топ. Абай жайлы қосымша деректер жинақтау Абай жайлы толық мәліметтер алу.
Түсіну Абай өлеңдеріндегі адамгершілік,асыл қасиеттерді түсіну.

І топ. Құрастырған өлеңді түсіндіру.
ІІ топ. Кестедегі сөздердің мағынасын айту.
ІІІ топ. Құрастырған сөзжұмбақты түсіндіріп айту.
4 топ. Жазған эссені оқу. Абайдың өлеңдерінің мағынасын аша білді.
Қолдану Абай жайлы білетіндерін өлең құрастыруда,эссе жазуда,сөзжұмбақ құрастыруда қолдану. Ітоп. Сөздерді құрастырып,өлең шумағын шығару.
ІІ топ. «Абай»сөзжұмбақ құрастыру
ІІІ топ. Сәйкестендіру кестесі бойынша сұрақтарға жауап беру
«Абай-дана,Абай-дара қазақта» эссе жазу. Алған білімін
тапсырма орындауда
қолдана алады
Талдау Абай шығармаларының ерекшелігін анықтау Ітоп.Өлеңнің шумағын құрастырғанда Абайдың қай өлеңінен екенін талдау.
ІІ топ. Сәйкестендіру кестесін орындауда Абайдың өмірі мен шығармашылығын еске түсіру.
ІІІ топ. Сөзжұмбақ құрастырғанда өткен сабақтардан алған білімдерін нақтылау.
4 топ. Эссе жазуда Абайдың қазақ халқы үшін алатын орнын,даралап анықтау. Абайдың шығармашылығы мен даналығы жайлы толығырақ білді.
Жинақтау Әртүрлі жағдайдағы ақпаратты бере отырып, белгілі бір шешімге келу Ітоп.Абайдың кез-келген өлеңінің бір шумағын айтып,ары қарай жалғастырып кету.
ІІ топ. Абайдың бес асыл іс пен бес дұшпанды таратып айтып,түсіндіру.
ІІІ топ. Абайдың қара сөздерінен үзінді келтіріп,ары қарай жалғастыру.
Абайдың даналығын,даралығын дәлелдеу.
Тест алу Ойланып мәтінді жалғастырады, ізденеді.

Тест орындайды,жауабын интер.тақта арқылы өздері тексереді.
Бағалау Абайдың өлеңдері мен қарсөздерінен тағылым алу. 1.Абай шығармаларының тәрбиелік мәнін айту.
2. Абайдың аудармаларын білді.
3. Мысалдарынан тағылым алу Абайдың өлеңдерін жан-жақты талдай білетін оқушы

Критерий Дескриптор Ұпай Жиынтық
Білім көлемін зерделеу Мазмұны толық ашылған 3
Мазмұны толық ашылмаған 2
Мазмұны ашылмаған 1
Критерий Дескриптор Ұпай Жиынтық
Сәйкестендіру кестесін орындауда орнына тауып қоя білу. Тапсырманы толық орындады 3
Тапсырма орындалған, мазмұны жартылай ашылған 2
Қателіктері болды 1
Критерий Дескриптор Ұпай Жиынтық
Сөздерді қрастыруда мағынасына мән беру. Сөздер дұрыс құрастырылды. 3
Сөздерді құрастыруда кемшіліктер кездесті. 2
Сөздерді құрастыруда қателіктер болды. 1
Критерий Дескриптор Ұпай Жиынтық
Эссе жазуда тақырыпты аша білу. Тақырып ашылған 3
Толық емес 2
ашылмаған 1
Критерий Дескриптор Ұпай Жиынтық
Жағдаяттан шыға білуі құзіреті Толық шықты 3
Жартылай орындады 2
Қиналды 1
Критерий Дескриптор Ұпай Жиынтық
Маңызын айту Толық айту 3
Жартылай айту 2
Төменгі дәрежеде айту 1

Check Also

Тарих-9. Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы.

Сембаева Алия. Жамбыл облысы Шу қаласы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі. Үй …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.