4-сынып. Сан есімнен өткенді қайталау.

МУБАРАК СӘУЛЕГҮЛ. Ақмола облысы.  Бұланды ауданы.  «Балуан  Шолақ  атындағы  мектеп- лицейі»  К.М.М
Мақсаты:  
1. Білімділік: Сан  есімнен  алған  білімдерін  нығайту, тиянақтау, теориялық білімдерін  тәжірибемен  ұштастыру.
2. Дамытушылық:                                                                                                                               

а) Өткен  тақырыптарды  салыстыру,  бір-бірімен   байланысын (айырмашылығын ,ұқсастығы) көре  білуге  үйрету, алдыңғы  тақырыпты қайталап  қарап  отыратын  дағды  қалыптастыру.
ә) оқыған, жаттаған , жалпы  алған  білімдерін  практикада  қолдана  білу.

3. Тәрбиелік:                                                                                                                                         
Бірін-бірі  тыңдай  білуге,  дұрыс  демалуға,  досын  сыйлауға  үйрету.

Сабақтың кезеңдері:                                 Берілген уақыты.
1. Ұйымдастыру                                         2 мин
2. Көру диктанты                                       5 мин
3. Үй тапсырмасын тексеру                 5 мин
4. Ызыңдап  оқу.                                      5 мин
5. Ауызша есептеу                                    3 мин
6. Сергіту сәті                                        3 мин
7. Білімді тиянақтау                                13 мин
8. Ойлану сараптау                                  5 мин
9. Үй тапсырмасын беру                       2 мин
10. Бағалау                                            2 мин

-Сабақта  қолданылатын  құралдар: оқулық, интерактивті тақта, карточкалар суретті көрнекілік, т.б                                                                                                                                                      Әдісі: 
1. Сұрақ-жауап
2. В.Н.Зайцевтің  «Жалпы  оқыту  біліктілігін  жетілдіру» технологиясы
3. Өз  бетімен  жұмыс  істеу
4. Ой қозғау.

Сабақтың барысы     

I-Ұйымдастыру кезеңі:                                                                                                      
а) Оқушылардың  сабаққа  әзірлігін  құрал-жабдықтарының  түгел  болуын қадағалау.                                                                                                                                                 ә) Психологиялық дайындық:  топқа бөлу.    (топ басшыларына бағалау парақтары  беріледі)                                                                                                                                               II-Көру диктанты:
№13 (6 сөйлемнен тұрады.)
1. Айнала дала аппақ қалың  қар жамылған. (31)
2. Сабақта таңғажайып ертегілер оқыдық. (32)
3. Шөпті гүлденіп тұрған кезінде шабады. (32)
4. Күн қыздырып,балалар суға шомылды. (32)
5. Самат шешесіне туған күніне гүл сыйлады. (33)
6. Тиін ағаштың ең биік ұшына атып шықты. (33).

III-Үй  тапсырмасын  тексеру:
Сөз  таптарын  қайталап  келу.
«Мен  бастаймын  сен  жалғастыр» ойыны.  Қазір  мен  сөйлемді  бастаймын сендер жалғастырасыңдар.                                                                                                     1. Зат есім  дегеніміз…        ( заттың атын білдіретін сөздер)
2. Етістік  дегеніміз …         (заттың іс қимылын білдіретін білдіретін сөздер)
3. Сын  есім дейміз…           (заттың сынын білдіретін сөздер)
4. Сан  есім  дегеніміз …       (заттың  санын заттың атын білдіретін сөздер)
5. Сан  есім мағынасына қарай … (6 түрге бөлінеді. Есептік, реттік, жинақтық, болжалдық, топтау, бөлшектік)
6. Сан  есім  құрамына  қарай …  ( дара, күрделі)
7. Нешінші?  сұрағына  жауап  беретін  … ( реттік сан есімдер-ыншы,-інші,-ншы,-ніші жұрнақтары арқылы жасалады)                                                                                                    8. Нешеу? Сұрағына жауап  беретін …  ( жинақтық сан есім, есептік  сан  есімге  -ау,-еу жұрнағы  жалғану  арқылы  жасалады.)

IV-Ызыңдап оқу:
Өткен, алған  білімге  сүйене  отырып  жүргізу.

Әдісі:
Әр жұпқа әртүрлі мәтін беру. 1 мин.
жаймен  қатесіз  оқу. 1 мин.
жылдамырақ, қатесіз  түсініп  оқу. 1 мин.
жаңылтпаш  сияқты  оқу. 1 мин.
бір  оқушы  түсінгенін айтады. 1 мин.
екінші оқушы түсінгенін айтады.

1 сұрақ:
Мәтінде сан есімдер кездесті ме?
Қандай сұраққа жауап береді?
Сан есімнің  мағынасына  қарай  қай  түріне  жатады?
Құрамына  қарай  ше?
-Сандарды қай  пәнде көп қолданамыз?
–Ендеше  математика пәнінде қалай қолданамыз , яғни  математика  пәніне  саяхат  жасап  көрейік…

V-Ауызша есептеу:
-Кестедегі  мысалдарды  көрсетіп  тұру,  балалар  тек жауабын айтады.                                                                                                                                  3600:60=       800*80=       30 000:50=     4000:80=    500*800=      28000:700=

2. Әр оқушыға  20 мысалдан  тұратын  кесте  таратып  беру ,уақытқа есептеп шығару. ( жауаптарын  тексереді  бірін –бірі  бағалайды)

VI –Сергіту сәті:

Мұғалім және оқушы. (таблица тексереді)

VII-Білімді тиянақтау:

Дәптерімізді ашамыз.  Ай күнді жазамыз. Өткенді қайталау.   Көркем жазу.    (Әріп  элементтерін  жазады.)                                                                   –Оқулықпен  жұмыс: 1-жаттығу. Өлеңді оқу , сұраққа  жауап  береді.  ( Он, жетеу сөздерін  талдау.) егіз, жалқы- сөздерін  қандай  санмен  ауыстырып айтуға болады? Егіз, жалқы –деген сөздерді қандай санмен алмастыруға болады.(бір,екі-есептік сан есім)
-Қойды  жасына  қарай  қалай  атайды ?-Қой түлігінің  пірі

Шопаната.
Қойды жасына қарай:        қозы, марқа, тоқты, бағылан, тұсақ, азбан, ісек, қошқар, саулық  болады (бір, екі-есептік сан есім).

2-Жаттығу. Есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдырып жазады.            (тақтада орындалады.)   Сөз құрамына талдайды.

Мысалы: Үшінші күн,  екінші орын,  тоғызыншы вагон,  жиырма сегізінші пәтер,  алтыншы үй.

3-Суретті көрнекілікпен жұмыс. Суретке қарап сөйлем құрастырады. Сөйлемдерінің  ішінде  сан  есімнің  болуын  қадағалау.  (сан  есімнің  қай түріне  жататынын  айтқызу). Әр  топтан  бір  оқушы  айтады.
4-жаттығу:   Төмендегі  сөздерге  тиістісін  стрелка  арқылы  белгілейді.                        ( тұрақты тіркестер)

Бір шымшым                                       су
Бір жайым                                            өлең
Бір шөкім                                             бұлт
Бір салым                                             тұз
Бір асым                                               қамыр
Бір жұтым                                            ет
Бір ұрттам                                             шай
Бір ауыз                                                айран

-Құрамында сандары бар мақал-мәтелдер айтады.(өздері білетіндерін ортаға салады.)

1. «Алты жасар бала келсе,
Алпыстағы шал алдынан шығар».
2. «Жеті атасын білмеген жетесіз».
3. «Жеті рет өлшеп, бір рет кес».
4. «Ер жігіттің екі сөйлегені өлгені».

VIII- Қортындылау: Ойлану, сараптау.
Бүгінгі сабақта

IX-Бағалау.
«5» болсын  алар  бағамыз,
Біліммен  бақыт  табамыз.
Өнер-білім   көп  бақыт,
Өсе  берсін  санамыз.
Топ басшылары өз топтарын бағалайды.

X-Үйге тапсырма :136-бет.  4-жаттығу

Check Also

Сабақтың тақырыбы: Дала жануарлары мен өсімдіктері

Мұқыжанова Әзипа Төкішқызы. Қарағанды облысы Шет ауданы Х Сәрінжіпұлы атындағы ЖОББМ базасындағы тірек мектебінің  бастауыш …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.