Тақырыбы: «Қарапайым графикалық редакторы. Сурет ашу, сақтау»

Орындаған: № 9 орта мектептің информатика пәнінің мұғалімі Тұтқабаева Сәуле Сатыбалдықызы

Сабақтың тақырыбы:«Қарапайым графикалық редакторы. Сурет ашу, сақтау»

Сабақтың мақсаты: Paint графикалық редакторымен, оның терезесімен, сурет салу құралдарымен және суретті сақтау, қайта ашу командаларымен танысып, сурет салудапайдалануды үйренеді.

Күтілетін нәтиже:
а)Paint графикалық реакторын іске қосуды үйренеді.
В) сурет салуда құралдардыпайдалануды, суретті сақтау мен қайт ашу командаларын біледі.
С) палитра түстерін және суреттердің қасиеттерін баптауды біледі.
Сабақтың түрі: жаңа білімді игеру.
Сабақтың әдісі: сындарлы оқыту
Көрнекілігі: excel программасында тест, постер, интерактивті тақта, слайд, үйлестірме қағаздар:
Пәнаралық байланыс: сурет, тарих
Сабақтың эпиграфы: «Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есіме сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін» (Конфуций)

Сабақтың барысы:
 

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің қызметі Оқушының қызметі Уақыт
І. Ұйымдастыру бөлімі(Кіріспе бөлім) -амандасу, түгендеу;- сабақтың эпиграфымен таныстыру;- бағалау критерийлерімен таныстыру; – амандасады, кезекші жоқ оқушыларды ескертеді;- зейіндері сабаққа ауады;-бағалау парақшаларын алады; 2 минут
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (Тұсаукесер бөлімі) -Алдыңғы тақырып бойынша excel программасында тест жұмысы беріледі;10 сұрақ-түстер арқылы топқа бөлу.

 

Үйге берілген тақырыпты excel программасында жеке тест жұмысын орындайды;- Бағалау критерий арқылы бағаланады;- түстер арқылы топқа бөлінеді.

– қандай сөз жасырылғанын анықтайды.

5 минут

4 минут

ІІІ. Жаңа сабақты игеру (Негізгі бөлім) -Постермен жұмыс.Оқушылар бірлесе отырып проблеманы графикалы түрде шешу «топтық зерттеу» әдісі қолданылады.Үш топқа:

-сурет салу,сақтау және ашу;
-графикалық редактордың терезесі;
-сурет салу құралдары тақырыптары беріледі.

-постермен жұмыс жасайды;-топтық зерттеу әдісі бойынша проблеманы бірлесе шешеді.-берілген тақырыптар бойынша жұмыс жасайды. 13 минут
Сергіту сәті Оқушыларға
төмендегі сурет көрсетіледі:Тапсырма: қолыңды алмай хаттың суретін сал.
Оқушылар берілген уақыт ішінде ойланып жауаптарын ұсынады. 2 минут
ІҮ. Сабақты бекіту (қорытынды бөлім) Тапсырмалар беріледі:1-тапсырма: электронды оқулықтан №5 тапсырма 1ұпай2-тапсырма:

Сурет салатын құралдардың аттарын сәйкестендіру 2 ұпай
3-тапсырма:

Сөзжұмбақ шешу 3 ұпайдан

 

Тапсырмалар орындайды:1-тапсырма: электронды оқулықтан терезе элементтерін жазады2 тапсырма: тақтада тұрған суреттің атауына белгішесін қояды.

3-тапсырм: сөзжұмбақ сұрақтарына жауап береді.

15 минут
Ү.Бағалау Бағалау парақшасынан бағалайды Бағалау критерий бойынша өздерін бағалайды 3 минут
Рефлексия (кері байланыс) Смайлик арқылы керіс байланыс жасау Смайлик арқылы сабақтан алған әсерлерін ілінген плакатқа стикермен бейнелейді 1 минут

 

Тест жұмысының бағалау критерийлері
10-8  дұрыс жауап «5» баға
7-6   дұрыс жауап «4» баға
5-4   дұрыс жауап «3» баға

Оқушының аты-жөні

Тұсаукесер бөлімі Негізгі бөлім Қорытынды бөлімі

Қорытынды баға

Тест жұмысы Топтық зерттеу жұмысы Тапсырмалар

Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.