Информатика-7. Орта мерзімді жоспар.

nazymtulb000Тулебаева Назым Абайовна Өскемен қаласы

  • Мақсаты: Компьютерде еркін жұмыс жасауды дағдысын қалыптастыруда оқытудың 7 модулін ықпалдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға бағыттау

Мектептегі тәжірибелік практикадан өтуге үш айлық деңгейлік курстың бірінші «Бетпе – бет» кезеңінде алған теориялық білімімізді іске асыру мақсатында 7 сыныпқа орта мерзімді жоспар құрдым. Орта мерзімді жоспар құрудағы жалпы мақсатым : Компьютерде еркін жұмыс жасауды , презентация құра білуге үйрету. Оқушы мен оқу материалдары арасындағы оқу үдерісін жақсартуда мен мақсатыма жету үшін. Төрт сабағыма бағдарламаның жеті модульін, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып құруды жоспарладым. Бірінші сабағым «Программа интерфейсімен танысу», екінші сабағым «Слайдқа мәтінді, суреттерді кірістіру», үшінші сабағым «Слайдты сақтауды, бейне дыбыстарды кірістіру» төртінші сабағым « Өзіндік жұмыс » тақырыптарын өткізуді жоспарладым.

Бірінші сабағымда мақсатыма жету үшін табыс критерийін құрдым. Осы табыс критерийіне жету үшін оқыту мен оқудағы жаңа әдіс – тәсілдер стратегиялары (АКТ, ДЖИГСО), «Сыни тұрғыдан ойлау», «оқыту үшін бағалау», осы модульдерді қолдануда мен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және бір – бірімен пікір алмасу, топта еркін жұмыс жасауды көздедім. Жоғары және төменгі деңгей оқушылары қалай қарым –қатынас жасай алатындығын бақылауды ойладым. Екінші сабағымда табыс критерийіне жету үшін АКТ, «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» (миға шабуыл, кір жаятын жіп), «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» (мини тест), «оқытуды басқару» модульдерін қолданамын. Себебі, бірінші сабақта оқушылар қалыптасып қалады деп ойлаймын, оқушылар сұрақтарды өздері дайындап келіп сұрақтар қою арқылы, тест орындау сыни тұрғыдан ойлауға бейімделеді. Үшінші және төртішші сабағымның мақсатына жету үшін «көшбасшылық», «АКТ», «суммативті бағалау» (оқуды бағалау), «Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс – тәсілдер» , «Талантты және дарынды балаларды оқыту» модульдерін қолдануды жоспарладым. Оқушыларға жеке және ортақ тапсырмалар бере отырып сыни тұрғыдан ойландыру. Оқушылар әр тапсырманы орындау барысында берілетін критерийлер бойынша, өзін –өзі бағалай отырып, әділ суммативті баға бере алады деп болжадым. Информатика пәні болғандықтан, барлық сабақтарымда ақпараттық комуникациялық технологияларды қолдануды ойластыдым. Оқушылар АКТ –ны пайдаланып қазіргі заман талабына сай , ойы озық, саналы да сапалы оқушы қалыптасады деп санадым. Техникалық құрал қолдануда оқушылардың сабаққа қызығушылығы артады. Орта мерзімді жоспар құруда байқағаным барлық жеті модуль бір –бірімен тығыз байланысты. Жоспар құруда жеті модульді дұрыс қолдана білу сабақ мақсатына жеткізеді деп ойлаймын. Мұғалім өзі оқу үдерісіне тартыла отырып, оқушыны тарта алады деп ой түйіндедім.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты Тапсырмалар.Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Күтілетін нәтиже Әр түрлі деңгейдегі оқушылармен жұмыс Формативті және суммативті бағалау Ресурстар
1сабақ 

 

 

 

Программа интерфейсімен танысу
Мақсаты:

  1. Компьютерде презентацияны ашып,терезе элементтерін қолдануды үйренеді.

 

 

АВС деңгейдегі оқушыларды араластыра отырып топқа бөлу топ ережесін құру1.тапсырма
Электронды оқулықпен жұмыс
Сыныппен жұмыс
2. тапсырма
Топтық жұмыс

Түсініктеме: Мозайкалық әдісті пайдаланып топтық жұмыс орындайды
(Тұжырымдамалық карта )
2- тақырып оқуға беріледі әр топ тапсырмаға 14мин дайындалып постер құрып, қорғауға 6минут беріледі

3.тапсырма Сергіту сәті
4. тапсырма
Жеке жұмыс
Компьютерде практикалық жұмыс

5. тапсырма Үйге тапсырма беру
6. тапсырма Кері байланыс

1.Жаңа тақырыпқа алғашқы түсінік.
2.Топта жұмыс істеудің ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

  • Powerpoint 2007 бағдарламасын аша алады.
  • Анықтамаларын біледі.

 

3. Компьютерде орындай алады

Мұғалім барлығын бақылайды оқушыларды деңгейіне қарай араластырып топқа бөледі. Жоғ.деңгей. Сұрақтар қояды, тез жауап береді.Күрделі сұрақтар ойластырады.көмектеседі.компьютерде орындайды көшбасшы болады.Орташа д. Жауап бере алмаған сұрақтарын жауабын издейді. Компьютерде орындайды.

Төменгі д. Көмек іздейді, ұмтылады.

сурет салады,

тыңдайды

 

 

 

 

2.(формативті кері байланыс) топтар қарсылас топтарға екі жұлдыз ,бір усыныс

 

 

 

 

3.Критерий арқылы өзін – өзі бағалау

 

4.Формативті бағалау

( жеттім ,талпынам)

АКТ: интерактивті тақтаИнформатика оқулығы

Постерлер

Стикер

Бағалау парағы

 

 

2сабақ 

 

 

 

Слайдқа мәтінді, суреттерді кірістіру 

Мақсаты:

  1. Компьютерде қолдануды үйренеді.

 

 

Сыныппен салемдесуТопқа бөлу.

1.тапсырма

Миға шабуыл (7минут)

2. тапсырма Сабақ тың мақсатын анықтау(3минут) ой қозғау

 

3. Жеке жұмыс

Компьютерде практикалық жұмыс (20мин)

 

4. Сергіту сәті (3мин)

 

5.Бекіту. Жұптық жұмыс

Мини тест (7мин)

 

6. Үйге тапсырма(1минут)

7. Кайта оқу (1минут)

 

8. Бағалау (2мин)

 

1.Өткен тақырыпты еске түсіру.

  1. Ребус арқылы сабақ мақсатын оқушылар анықтайды.

3. Компьютерде орындай алады

4. демалады

5. Тақырыпты меңгереді

6 Тақырыпты қайталайды

7. Келесі сабаққа дайындалады

8. . Әділ бағалау

Жоғарғы д. сұраққа тез жауап береді.Күрделі сұрақтар ойластырады.көмектеседі.компьютерде орындайдыОрта ша деңгей.Сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаған сұрақтарын жауабын издейді. Компьютерде орындайды.

Төменгі деңгей. Көмек іздейді, ұмтылады.

Компьютерде құрбысының көмегімен орындайды.

тыңдайды

Өзін –өзі бағалау критерий таратылады(сұрақтар саны,жауаптар саны 1баллмен көрсету)

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Смайликтер арқылы

АКТ:Информатика оқулығы

Мини тест

Стикер

Бағалау парағы

Зерттеу критерий

Интернет материалдары+

 

 

3сабақ 

 

 

 

Слайдты сақтауды, бейне дыбыстарды кірістіру 

 

Мақсаты:

  1. Компьютерде сақтауды, бейне дыбыстарды қоюды үйренеді.

 

 

Сыныппен салемдесуТопқа бөлу.

Оқушыларды кезекші арқылы түгендеу ұйымшылдық атмосферасын қалыптастыру.Алтыншаштың туған күнін атап өту

1тапсырма

.Топтық жұмыс

Әр топ өз слайдтарын қорғайды

2тапсырма

Ребус шешу

сабақ мақсатын анықтайды

Сергіту ( псих.тренинг)

3тапсырма Топтық жұмыс

Постер құру(ДЖИГСО)

4тапсырма Бекіту

Тақтамен жұмыс

Топтастыру

  1. бағалау

6. үйге тапсырма

қосымша материал іздеу

 

7.қайта оқу

Әр оқушы 3 беттік слайд әзірлеп келеді

 

1.Өткен тақырыпты еске түсіру.

2. Сабақтың мақсатын ашады

3.Жаңа тақырыпты игереді, ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, бір –бірін бағалайды

4.Алғашқы түсінігін байқау

 

 

5.Әділ болады

6.Білімдерін толықтырады

Шығармашылық жұмыс орындайды

А. Слайд қорғайды, ребусты бірінші шешеді,ойластырады, бірінші шығадыВ Слайдқа көмектеседі, жазады, үлесін қосады, тез шығуға тырысады

С. Тыңдайды ,түсінбегенін сурайды, кейбір сөздерін айтып отырады, суретін салады, ойланады, жазады

 

1.Топ жетекшілері бағалайды2. Критерий арқылы бір – бірін бағалайды.(орталарында бақылаушы болады)

 

 

 

 

 

 

Екі жұлдыз бір ұсыныс

АКТ: проекторі тақтаИнформатика оқулығы

Инф.анықтамалығы

Эл.оқулық

Постерлер

Стикер

Бағалау парағы

 

Слайд

Ребус

Маркерлер

4сабақ 

 

 

 

Өзіндік жұмыс 

Мақсаты:

  1. Компьютерде слайдфильмдер жасауды үйренеді.

 

 

Сыныппен салемдесуЖұпқа бөлу.

ұйымшылдық атмосферасын қалыптастыру.

1 тапсырма

Жұптық жұмыс ,тақтамен жұмыс Қадағалау сұрақтарына жауап іздейді 3мин

2 тапсырма

Деңгейлік сұрақтар бойынша компьютерде слайд жасайды

15минут

Сергіту (Слайдтарын демонстрациялау )8минут

3 тапсырма Топтық жұмыс

Жұмыс жасау қабырғасы

4. үйге тапсырма

5.қайта оқу

Әр оқушы 3 беттік слайд әзірлеп келеді

6. бағалау

1.Сұрақтарға жауап береді

 

 

2 Компьютерде орындай алады.

Таныстыра алады

3. Сұрақтар қояды,жауап береді

Күнделікке жазады

1.Әр деңгейдегі оқушылар сұрақтарға шамасына қарай жауап береді2. Жоғарғы деңгей

Слайд жасай алады,төменгі деңгейге көмектеседі.

Орташа деңгей слайд жасайды,

Төменгі деңгей көмек сұрайды ,шамасы келгенше көрсетуге тырысады.

3. барлығы сұрақты бірлесіп жасайды

Жоғары деңгей немесе орта деңгей жауап береді

 

2.Компьютер бағалайды 

 

Демонстрациялау б/ша. өзін –өзі критерий арқылы бағалайды

3.Топтар бағалайды

6. топ жетекшісі және Мұғалім бағалайды

 

КомпьютерДеңгейлік тапсырма

Электронды оқулық

Бағалау парағы

Слайдттар

Сұрақтар

Стикер

Информатика анықтамалығы .Қосымша материалдар

.интернет материалдары

Дәптер

Тақта

Проектор

Диск SINKAZ

Powerpointбағдарламасы

Check Also

Диаграммаларды құру. 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Токсанбаева Гульнара Казизовна. І санатты информатика және математика пәнінің мұғалімі  «Рыков атындағы орта мектебі» коммуналдық …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.