Бастауыш. Сын есім. Ж.Жабаев «Менің өмірім». «Ұстаз» (ҚМЖ).

zhanar000мұғалімі: Жанар

Сабақтыңтақырыбы:  Сын есім
Сабақтыңмақсаты:
БілімділігіСабақтың мақсаты:  Сын есім туралы толық теориялық білім бере отырып, сөйлем ішінен сын есімді тауып, сұрақ қоюға үйрету сын есім жайлы білімдерін тереңдету.
Дамытушылық:  Оқушылардың сөз таптары туралы білімдерін кеңейту, сөздік қорын дамыту.
Тәрбиелік:  Оқушыларды жылдамдыққа, мәнерлі сөйлеуге, сауатты жазуға тәрбиелеу
Жаңа технология: дамыта отырып оқыту
Сабақтың типі:  аралас
Сабақтың әдісі: Иллюстрациялық, репродуктивті, зерттеу әдісі, мақсатты әдіс
Таным қызметін ұйымдастыру үлгісі: жан – жақтылық, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: кесте, интерактивтік тақта, үлестірмелі материалдар
Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану
Сабақтың барысы

Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу.
Психологиялық тренинг
Армысың алтын күн,
Армысың ару дос.
Бүгінгі сабақта
Тілерім тек қана 5!

Слайдпен жұмыс Сөзжұмбақты шешу
Топқа бөлу
Сабақ мақсатымен таныстыру

Слайдпен жұмыс.  Сын есімдерді тапқызу Әсем, ерекше, керемет,   қоңыр,  дәмді, домалақ, әдепті

2 – жаттығу Тіркескен екі сөзді қатыстырып, сөйлем құрастырып жазу, бұл сөздердегі заттың атын және сынын білдіріп тұрған сөздерді көрсету.

Асан көгілдір аспанның суретін салды. Бүгін күн ашық болды.  Апасы Ажарға қызыл гүлі бар бантик сыйлады. Әжем маған жібек көйлек әперді. Асыл тас су түбінде жатпайды.  Әсем біздің сыныптағы ең үлгілі оқушы.

1 – жаттығу Қоянға сипаттама беру. Сын есімнің  сұрақтарын табу, жауап беру.

Қоян қайда жүреді?
Қоянның түсі қандай?
Қоянның құлағы қандай?
Қоянның терісі қандай?
Ол неден қорқады?

Сергіту сәті

Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы – қырлы жерлермен,
Ытқып – ытқып жүгірді.

Қарап еді артына
Қиығын сап көзінің,
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.

3 – жаттығу  Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып, көшіріп жазу. Сын есімдердің қай сөзбен байланысып тұрғанын сызба арқылы көрсету

Арша ағаштың бір түріне жатады. Ол таулы жерде өмір сүреді. Бойы аласа болады. Оның өзіне тән хош иісі болады. Аршаның емдік қасиеті бар.

4 – жаттығу Топтық жұмыс. Әр зат есімге бірнеше сын есім жазу

Оқушы: үлгілі, әдепті, тәртіпті, ұқыпты.
Бөлме: жарық, кең, қараңғы, тар.
Мал: арық,  семіз, жуас, асау.

Үй тапсырмасын тексеру

5 – жаттығу
Бекіту

  1. Тест арқылы
  2. Суретке әңгіме құрау

Үйге : 5 – жаттығу Жаңылтпашты көшіріп жазу. Сын есімдердің астын ирек сызықпен сызу

 

 

Сабақтың тақырыбы: Ж.Жабаев «Менің өмірім»
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:
Оқушыларға мәтінді оқып, мазмұндау арқылы  бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы өскен ортасының, ұлттық салт – дәстүрдің әсерін түсінуге жағдай туғызу.
Дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілеттерін, сабақтағы белсенділігі мен шеберлік дағдысын қалыптастыра отырып, өз ойларын еркін айтуға дағдыландыру.
Тәрбиелігі: ақынның өмірлік мақсаты мен арманына жетудегі талпынысы мен табандылығын үлгі ету, оқушыларды білімді, дарынды болуға тәрбиелеу.
Жаңа технология: дамыта отырып оқыту
Сабақтың типі:  аралас
Сабақтың әдісі: Иллюстрациялық, репродуктивті, зерттеу әдісі, мақсатты әдіс
Таным қызметін ұйымдастыру үлгісі: жан – жақтылық, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Жамбыл ақын мен Сүйінбай портреті, слайд
Пәнаралық байланыс:  дүниетану
Сабақтың барысы

Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу.
Психологиялық тренинг
Армысың алтын күн,
Армысың ару дос.
Бүгінгі сабақта
Тілерім тек қана 5!

Жаңа сабақ
Слайдпен жұмыс

Жамбыл Жабаевтың қысқаша өмірімен танысу.
Жамбыл Жабаев 100 жыл жасаған ақын, жыршы, және айтыскер ақын болған. Ол 1846 жылы Жамбыл тауының етегінде дүниеге келген. Жамбылдың әкесі қарапайым, мал бағатын кедей шопан болған. Ол 10 жасынан өлең – жырға бейім, 12 – 13 жасынан бастап әкесінің інісінен домбыра үйренген. Кішкентай кезінен бастап ән айтып, домбыра тартуға құмартады. Ұстазы Сүйінбайдан бата алған. Бірнеше жыл Сүйінбайдың қасында жүріп, оның суырып салмалық мектебінен тәлім – тәрбие алып үйренген. Енді, осы Жамбыл атамыздың өмірі туралы бізге мәтін беріліпті, соны оқып танысайық.
Топқа бөлу

Сабақ мақсатымен таныстыру
Мәтінмен жұмыс.
Бөлімдерге бөлу

  1. Жамбылдың дүниеге келуі
  2. Домбыраға әуестігі
  3. Сүйінбаймен кездесуі

№4 слайд   сөздікпен жұмыс
Жарапазан – ораза айында үй аралап жүріп айтатын өлең
Әуес – бір нәрсеге үйір, құмар, құштар
Сабақты бекіту

  1. Ақынның өз әкесін «көшпенді кедей болған» дегеніні қалай түсінесің?
  2. Жамбыл өз туған жерін қалай сипаттайды?
  3. Ақын өз өміріндегі бақытты кезін қандай оқиғамен байланыстырады?

Топтарға тапсырма беру
І топқа «Өнерге құштар бала» тақырыбында эссе
ІІ топқа  Жамбыл өлеңдерін жатқа айту
ІІІ топқа Өнер туралы мақал – мәтел
 
Сабақты қорыту
Бағалау

Үй тапсырмасын тексеру
5 – жаттығу
Бекіту

  1. Тест арқылы
  2. Суретке әңгіме құрау

Үйге : 5 – жаттығу Жаңылтпашты көшіріп жазу. Сын есімдердің астын ирек сызықпен сызу
 

Сабақ жоспары:         Уақыты:15.15
Пәні: дүниетану Сынып: 3«Ғ»
Cабақтың тақырыбы: «Ұстаз»
Пәнаралық байланыс:  қазақ тілі, математика
Негізгі түсініктер: ұстаз жайлы ұстаздарды құрметтеу, сыйлау туралы үйренеді. Өткен сабақпен байланысы:Мектеп, мектептегі алғашқы білім күні туралы Бағалау:

  • Бақылау
  • Жұмысты бағалау
  • Сапалы білімді бағалау, -өзін-өзі  бағалау
Керекті құрал жабдықтар: интерактивті  тақта, слайд, оқулық, мәтін.  
Сабақтың әдісі:диалогтік оқыту, жұптық, топтық жұмыс, ой толғаныс, миға  шабуыл, ассоциация, ой қозғау әдісі.

 

 Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға  Ұстаздың адам өмірінде алатын орын зор екендігін, ұстаздарды құрметтеу, сыйлау және қадірлеу қасиеттерін сонымен қатар  біреудің пікірін тыңдай білуге, шығармашылықпен жұмыс істей білуге үйренеді. Мәнерлеп оқуға, сөйлеу мәдениетіне, өзінше ойын білдіруге, түсінгендерін өз сөздерімен айтуға  талпынады,  ойын,  тілін дамытады,  ұстаз туралы қанатты  сөздер арқылы  тіл байлығы  артады. Оқушылардың бойына ұлттық сезім   қалыптасады, топтасып жұмыс жасауға дағдыланады,  ұйымшылдыққа,   ұстазға  деген құрметке, еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді.

Табыс кретерийлері:

  1. Өздеріндегі субьект тәжірибелерін ескере отырып, тақырыпты жоспарлайды, талдайды және қорытынды жасай алады.
  2. Ұжымдық оқыту әдісі арқылы оқушылар тақырып көлемінде талдау  жүргізеді және өз пікірлерінен тұжырымдама жасайды.
  3. Ақпаратты өз бетінше меңгеріп, бірлесе отырып шешім қабылдайды.
Уақыты Жұмыстың түрі Мұғалімнің рөлі

Қолданған модульдер:

Оқушының рөлі
Басталуы:
(білім)
5 мин
Сабақтың барысы:

Психологиялық дайындық

1.1Сәлемдесу

Қайырлы күн балалар!Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын.Мен сіздерге жақсы көңіл күй тілеймін.

Оқушыларды топқа бөлу (топтық, жұптық жұмыс)

Топтарға 1-топ«Мектеп», 2-топ«Кеме», 3-топ«Білім»,4-топ«Теңіз» деген ат қою.Топ басшысын тағайындау,топ мүшелерінің өкілеттілігін тағайындау

Ынтымақтас-

тық атмосферасын қалыптастыру

 

 

Оқушылар-

дың белсенділігі артады

Үйжұмысын тексеру

7 мин

 

Бүкіл  сыныптың  жұмысы: оқушылардың  сабаққа   назарын  аудару.Үй тапсырмасын сұрау.

1-топ Өзіңнің мектепке барған бірінші күні туралы шығарма жазу.

2-топ Мектептің суретін салу.

3-топ   1 – қыркүйектегі мұғалім мен оқушылар іс әрекеті туралы айтып беру

4-топ Өз мектебі туралы эссе жазу.

Бұл жұмысты жүргізудің басты мақсат:сөздік қорларын молайту, оқушылар ойларын толық анық жеткізеді.

Өткен сабақпен жаңа сабақтың байланысыСлайдтан білімге байланысты суреттер көрсету

Оқушылар-

дың қызығушы-

лығын ояту

Өткен материалды еске  түсіреді, қорытынды-

лайды.

 

 

 

Сабақтың барысы:

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:3 мин

 

 

Түсіну

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

5 мин

 

 

 

 

Талдау

10 мин

 

Қорытынды

3 мин

Рефликсия

2 мин

««Ой  шақыру»

»

Оқушыларға тақырыпқа байланысты әуен тыңдату..Бұл жұмыс түрінің мақсаты: оқушы мен мұғалімге ойын жіктеуді ғана емес, өздеріндегі субьекті     тәжірибелерін ескере отырып, жаңа тақырыпты жоспарлауға мүмкіндік береді.

–            Оқушыларға  тақырыпқа  қатысты ассоциациялық аймақ көрсетіледі. Әрбір топ жазу  арқылы топта талдайды, талқылайды және ортақ шешімге келіп пікірлерін білдіреді.

–            Бұл жұмыс түрінің мақсаты: оқушылардың  шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып,өз ойын жеткізу, ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастырады.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма.  Ұстаз туралы өлеңді оқу. Автормен жұмыс.

Сергіту сәті

Та   Тапсырма.    Оқулықтағы мәтін 4логикалық бөлікке бөлінген мәтіннің 1-бөлігін 1-лер, 2-бөлігін 2 санын алғандарға, 3 нөмірлі 3-ші бөлігін,4санын алғандар 4-бөлігі топтарға оқуға тапсырылады. Жұмысты бастамас бұрын оқушыларға “жұмыс тобында” мәтіннің тиісті бөлігін жақсы меңгеру қажеттілігін, өйткені сол бөлікті  топ мүшелеріне түсіндіруге жауапты екенін, мәтінді тұтас түсіну әр оқушының ыждағаттылығына байланысты екенін түсіндіру қажет.
Келесі кезекте ұжым мүшелері бастапқы топтарымен қайта табысып, өздерінің үйреніп келген бөліктеріндегі мазмұнды ортаға салады. Осылайша ұжым мүшелері бірін-бірі оқытуға, сол арқылы ойлауға үйренеді.

Топқа тапсырма

1-топқа тапсырма Алғашқы ұстаз туралы өлең?

2-топқа тапсырма Пән мұғалімдері туралы эссе

3-топ Ұстаз туралы 5 жолды өлең құрастыру

4-топ Ұстаз туралы сөзжұмбақ құрастыру

 

«Көршіңді тап!».

Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табыңыздар.

Ұстаздан шәкірт………………………………

  • Күш білімде …………………………………..
  • Білім арзан ……………………
  • Ұстазы жақсының ……………………….
  • Ұстазсыз,…………………….
  • Білегіңе сенбе,………………………….

 

 

Сабақты  бекіту. 

Жаңа сабақта алған білімдерін  тексеру мақсатында  оқушыларға мақал-мәтелдердің мәнін ашу

Үй тапсырмасы:

Шығармашылық  жұмыс: «Менің алғашқы ұстазым» тақырыбында портретін жазып шығу.

 

«Қарлы кесек»  әдісі арқылы

 

 

Бағалау.

Оқушылар    бағалау парақтары бойынша өзара және өзін-өзі бағалайды.

«Даналық ағашы»

 

Мағынаны тану

Ой толғаныс

 

Оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдану

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім жұмыстарын тексеріп жүреді

 

 

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

Көшбасшыны анықтау

 

 

 

 

 

 

Мұғалім сабақты қорытынды-

лап

 

 

 

 

оқушыларды смайликтер бойынша бағалайды

 

 

 

 

Сыни тұрғыда ойланады.

Диалогтық әдіс арқылы пікірлеседі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бір-бірін оқытады,бір

лесіп ойланады,талдайды, ортақ шешімге келеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс барысында дарынды оқушы белсенділік танытады

 

Оқушылар бірлесіп ойланады, талдайды, ортақ шешімге келіп, пікірлерін білдіреді.Оқушылар алған білімдерін қорытынды-лап,   бағаларын тексередіРефлексия арқылы оқушы негізгі ойды түйіндейді.

 

 

Check Also

Сабақтың тақырыбы: Дала жануарлары мен өсімдіктері

Мұқыжанова Әзипа Төкішқызы. Қарағанды облысы Шет ауданы Х Сәрінжіпұлы атындағы ЖОББМ базасындағы тірек мектебінің  бастауыш …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.