Бастауыш. Қазақстан – тәуелсіз демократиялық мемлекет.

gulmjrmam000Сынып жетекші: Мамаева Гумира.

Күні___________ Пәні_______________ Сынып_________ Сабақ реті___________

Сабақтың тақырыбы:_

Сабақтың мақсаты:   

1. Білімділік: Қазақстан – тәуелсіз демократиялық мемлекет деген түсініктерін қалыптастыру. Мемлекеттің орны мен құрылымы, шекарасы және басқа елдермен достастығы туралы білімдерін кеңейту

2. Тәрбиелік: Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру, патриоттық тәрбие беру.

3. ДамытушылықТанымдық қызығушылықтарын бақылау, талдау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

4.  Жаңа технология: дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту,іс-әрекетті бағалау,тірек сызбалары  және тірек конспектілері арқылы оқыту, саралап оқыту, шоғырландырып қарқынды оқыту, деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту, жобалап оқыту технологиясы, ақпараттық технологиялар

5. Техникалық құралдар түрлері:______________________________

Сабақтың типі:   аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту сабағы,  қайталау сабағы, материалды қорытындылау және жүйелеу сабағы, бекіту сабағы

Сабақтың түрі:          сайыс сабағы, жарыс сабағы, ойын сабағы, саяхат сабағы, әңгімелесу,  сырттай саяхат сабағы

Сабақтың әдісі:  1. Иллюстрациялық түсіндіру. Оқушыларға ақпаратты  әңгімелеу, лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық  жеткізу.

2. Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта  жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.

3. Зерттеу әдісі.  Мұғалімнің оқушыға шығармашылық  тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен, есептер шығару, үлестірмелі материалдармен жұмыс.

4. Эвристикалық әдіс. Ішінара ізденгіштік әдіс, оқушылар  мақсатты немесе міндетті мұғалімнің көмегі арқылы шешу.

5. Мақсатты әдіс. Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.

Таным қызметін ұйымдастырудың үлгісі

  1. Жекелік үлгі – танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
  2. Жан-жақтылы – барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайданылады.
  3. Топтық – жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
  4. Ұжымдық форма –  ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.

Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы: сурет, карта, интереактивті тақта

Пәнаралық байланыс: тіл дамыту

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.
  3. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру кезеңі.
  4. Сабаққа мақсат қою.
  5. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.
  6. Жаңа сабақты қорытып, бекіту кезеңі.
  7. Оқушылардың білімін бағалау.
  8. Үй тапсырмасын хабарлау және орындалуы бойынша нұсқау беру кезеңі.

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық тренинг

Жаңа сабақ

Сабақ мақсатымен таныстыру

Тірек сызбамен жұмыс

Топпен жұмыс

  1. Тәуелсіз еліміз туралы әңгімелеу
  2. Қазақстан мәдениеті
  3. Қазақстан байлықтары
  4. Қазақстан жетістіктері

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді бөліктерге бөліп мазмұнын ашу

І бөлім: Қазақстан – тәуелсіз мемлекет, тұңғыш президентіміз

ІІ бөлім: Қазақстанның басқа елдермен ынтымақтастығы

ІІІ бөлім Қазақстанның шекарасы

ІV Үкімет құрамы

Сергіту

Отан туралы өлең, мақал – мәтелдер айту

Екі достың әңгімесі

Сұрақтарға жауап (слайдпен жұмыс)

Шығармашылық тапсырма

«Менің елімнің болашағы»

Қорыту

Балалар біздің бүгінгі сабақтан алған әсеріміз қандай?

Бүгін біз бүгінгі сабақта не үйрендік?

Бағалау

Check Also

mukizhanjvaazipa000

Сабақтың тақырыбы: Дала жануарлары мен өсімдіктері

Мұқыжанова Әзипа Төкішқызы. Қарағанды облысы Шет ауданы Х Сәрінжіпұлы атындағы ЖОББМ базасындағы тірек мектебінің  бастауыш …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.