Бастауыш. Сабақтың тақырыбы: Шығыс жұлдызы

Пән  мұғалімі Мамаева .Г.Б

Күні 14.04.2010 жыл     Пәні  ана тілі         Сынып   1 «Г»   Сабақ реті    2gulmjrmam000

Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік Әлия Молдағұлова туралы мағлұмат беру, мәтінді түсініп оқуға, каллигафиялық талапқа сай жазуға дағдыландыру, заттың атын білдіретін сөздер туралы  түсініктерін кеңейту.

2.Тәрбиелік Оқушыларды ұйымшылдыққа, патриоттыққа, достыққа тәрбиелеу.

3. Дамытушылық Оқушылардың ойын, тіл байлығын, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

4. Жаңа технология:  дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту, іс- әрекетті бағалау, тірек сызбалары және тірек конспектілері арқылы оқыту, саралап оқыту, шоғырландырып қарқыды  оқыту,деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту, жобалап оқыту технологиясы, ақпараттық технологиялар.

5. Техникалық құралдар түрлері: проектор, бейнетаспа, үнтаспа.

Сабақтың типі:    аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту сабағы, қайталау сабағы, саяхат сабағы, әңгімелесу са39-0,бағы, сырттай саяхат сабағы.

Сабақтың әдісі: 1. Иллюстрациялық түсіндіру. Оқушыларға ақпаратты әңгімелеу, лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық жеткізу.

2. Репродуктивті әдіс  Білім – білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы біліді белсенді игерту.

3.Зерттеу әдісі. Мұғаімнің оқушыға шығармашылық тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен еспетер шығару, үлестірмелі материалдармен жұмыс.

  1. Эврестикалық әдіс. Ішінара ізденгіштік әдіс, оқушылар мақсатты немесе міндетті мұғалімнің көмегі арқылы шешу.

5. Мақсатты әдіс. Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.

Таным қызметін ұйымдастыру үлгісі

  1. Жекелік үлгі – танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
  2. Жан – жақтылы – барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.
  3. Топтық – жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
  4. Ұжымдық форма – ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.

Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы: бейнефильм, суреттер, үнтаспа.

Пән аралық байланыс:тіл дамыту

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Тілек айту

Өткенді пысықтау:

1)                 «Кішіге қамқор бол» өлеңін мәнерлеп оқу.

2)                 Сүйкімді баланы басқаша  қалай айтамыз

3)                 Әдепті бала  кішіге қамқор, үлкенге құрмет көрсетеді.

 

Жаңа сабақ

1)                 Суретпен жұмыс:

–         Суретте кімдерді көріп тұрмыз?

–         – Ардагерлер

–         Олар туралы не білеміз?

–         Олар соғысқа қатысқан жылда еңбек еткендер.

–         Жеңістің 65 жылдығы туралы парад туралы әңгімелеу

2)                 Бейнефильм көру

3)                 Әлия туралы әңгімелеу

4)                 Оқулықпен жұмыс

–         Мәтінді оқып мазмұнмен таныстыру

–         Сөздік жұмысы: шайқас – соғыс, қасық қаны қалғанша – аз ғана өмірі қалғанша, үдете берді күшейте берді, сұм – арам, қатыгез, окоп салдаттары жасырыну үшін қазылған жер

–         Тізбектеп оқу

–         Сұрақтарға жауап беру

5)                 Үнтаспадан Әлияның жазған хатын талдау

6)                 Сергіту сәті

7)                 Жұмбақ шешу ( сөз)

–         Сөз туралы не білеміз?

–         Ережені қайталау, мысалдар келтіру.

–         200 – жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті сөздер қойып, сөйлем құрап жазу, сұрақтар қою.

–         Не жауды? Не жылынды? Не шықты?

8)                 Сабақты қорыту

–         Кім туралы әңгімеледік?

–         Батырлар туралы мақал- мәтелдер айту, оны талдау.

9)                 Үй тапсырма:

199, 201- жаттығулар

10)             Бағалау

Check Also

Сабақтың тақырыбы: Дала жануарлары мен өсімдіктері

Мұқыжанова Әзипа Төкішқызы. Қарағанды облысы Шет ауданы Х Сәрінжіпұлы атындағы ЖОББМ базасындағы тірек мектебінің  бастауыш …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.