Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың әмбебап үлгісі

gulzhanShaja000Шажабваева Гүлжан. Алматы қаласы, “Жаңа ғасыр” №175 мектеп-гимназиясының физика-информатика мұғалімі, Республикалық бәйгенің 2014 жылғы жеңімпазы.

Күні _____________Пәні_________________ Сынып______________     №        сабақ
Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты:

1.  Білімділік ________________________________________________________
___________________________________________________________________
2.  Тәрбиелік __________________________________________________________
_____________________________________________________________________
 3.  Дамытушылық _____________________________________________________
_____________________________________________________________________

4.  Жаңа технология: дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту, іс- әрекетті бағалау, тірек сызбалары және тірек конспектілері арқылы оқыту, саралап оқыту, шоғырландырып қарқынды оқыту, деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту, жобалап оқыту технологиясы, ақпараттық  технологиялар.
5. Технологиялық құралдар түрлері: _______________________________________
Сабақтың типі:  аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту сабағы, қайталау                                                сабағы, материалды қорытындылау және жүйелеу сабағы, бекіту сабағы.
Сабақтың түрі:   сайыс сабағы, жарыс сабағы, ойын сабағы, саяхат сабағы, әңгімелесу сабағы, сырттай саяхат сабағы.
Сабақтың әдісі:1. Иллюстрациялық түсіндіру. Оқушыларға ақпаратты әңгімелеу, лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық жеткізу.
                            2. Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.
                            3. Зерттеу әдісі. Мұғалімнің оқушыға шығармашылық тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен, есептер шығару, үлестірмелі материалдармен жұмыс.
                            4.  Эвристикалық әдіс. Ішінара ізденгіштік әдіс, оқушылар мақсаты немесе міндетті мұғалімнің  көмегі арқылы шешу.
                            5. Мақсатты әдіс. Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.

DSC_0677Таным қызметін ұйымдасыру үлгісі:

  1.  Жекелік үлгі- танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
  2. Жан-жақтылы-барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.
  3. Топтық-жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
  4. Ұжымдық форма-ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.

Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы __________________________________________________________
Пәнаралық байланыс ___________________________________________________________________________

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.
  3. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру кезеңі.
  4. Сабаққа мақсат қою.
  5. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.
  6. Жаңа сабақты қорытып, бекіту кезеңі.
  7. Оқушылардың білімін бағалау.
  8. Үй тапсырмасын хабарлау және орындалуы бойынша нұсқау беру кезеңі. №

Сабақтың барысы
—————————————————————————————————————————————————————————————————

————————————————————————————————————————————————————————————————–

————————————————————————————————————————————————————————————————-

—————————————————————————————————————————————————————————————————

————————————————————————————————————————————————————————————————–

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————-

—————————————————————————————————————————————————————————————————-

————————————————————————————————————————————————————————————————–

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————-****

——————————————————————————————————————————————————————

            Өткізген                                                                                                 Тексерге

Check Also

Аудандық олимпиада. І-тур. 2016-2017 оқу жылы.

A есебі N саннан тұратын А сандар тізбегі берілген. Осы сандар тізбегін кері ретімен шығару …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.