Математика 6. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері

kulashzhuz000Алматы қаласы. Әуезов ауданы. «Жаңа Ғасыр» №175 гимназия. Математика пәнінің мұғалімі: Жүзжасарова Күләш Олжабайқызы

Сабақтың мақсаты: Теңсіздіктерді мүшелеп қосуды, азайтуды және көбейуді, бөлуді білулері керек. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің жазылуын,  теңсіздіктерді шешу біліктілігін қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік : Құрамында модуль берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді   шығару тәсілдерін қолдану дағдысын қалыптастыру.
2. Тәрбиелік: Адамгершілікке, тиянақтылыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге тірбиелеу.
3. Дамытушылық: Оқушының логикалық ойлау қабілетін , танымдық қызығушылығын, бақылай білу, талдау, қорытынды жасай білу дағдысын дамыту.

Сабақтың түрі:     Жаңа білімді бастапқы оқып үйрену және есте сақтау іс-әрекеттерінің тәсілдері(дәріс, киносабақ, саяхат сабақ, әңгімелесу, сырттай саяхат және т.б).
Білімін және іс-әрекет әдістерін жетілдіру(практикум, семинар, «ашық ойлар» сабағы, «брейн-ринг ойыны, тренинг сабақ, өзіндік жұмыс, т.б»).
Білім және іс-әрекет тәсілдерін кешенді қолдану(әңгімелесу және практикалық сабақ, дәріс және тренинг(бірінші және екінші түрдің өзара үйлесуі))
Білім мен іс-әрекет тәсілдерін жүйелеу және қорытындылау(бірінші және екінші түрдің үйлесуі)
Білімді және іс-әрекет әдістерін тексеру, бағалау, түзету сабағы(бақылау жұмысы, диктант, мазмұндама, шығарма, тестілеу)
Сабақтың әдісі:  
1. Оқытудың түсіндірме-бейнелеу әдістері: семинарлар, әңгіме,оқу материалымен өзіндік жұмыс
2. Репродуктивті әдіс: жаттығуларды орындау,практикум,бағдарламаланған оқыту,дағдыларды жаттықтыру.
3. Проблемалық-ізденушілік оқыту әдістері: проблемалық мазмұндау,жартылай ізденушілік,зерттеушілік, миға шабуыл
4. Оқытудың коммуникативтің әдістері: талқылау, пікірталас,диалог, «ызылдаған топтар», «қар кесегі»,жобалар әдісі,тұсаукесерлер.
5. Рольдік ойындарды қолдана оқыту әдістері: іскерлік ойын,рольдік ойын,ұйымдастыру-әрекеттік жаттығулар, ұйымдастыру-ойлау ойындар,аквариум, нақты жағдайды саралау(кейс-стади)

Таным қызметін ұйымдастырудың үлгісі:
1. Жекелік үлгі – танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
2. Жан-жақтылы – барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.
3. Топтық – жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
4. >Ұжымдық форма – ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.
 
Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз

Check Also

Математикадан ҰБТ- ға дайындалуға арналған оқу-әдістемелік құрал.

ХАСИХАН  ЕҢЛІК. Ақмола  облысы,  Бұланды  ауданы Балуан  Шолақ  атындағы мектеп-лицейдің математика  пәні  мұғалімі. Практикумның  мақсаты …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.