«Жас информатиктер» сайысы (СТС-2014).

aidyntle000Тлебалдиев Айдын. Жамбыл облысы Шу қаласы, “Жібек Жолы” мектеп-лицейінің информатика мұғалімі.

Мақсаты:  Пәнге деген оқушылардың танымдық қызығушылығын, белсенділігін арттыру, шығармашылық, өнерпаздық мүмкіндіктерін байқау, тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: сыныптан тыс Көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.

Мұғалім:  Информатика болашаққа бастайды, Келешекке білім қуған жастарды. Қадам басып 21 – ші ғасырға, Барлық әлем жаңалығын тастайды. Нұрлы үмітпен арқалаған арқаға, Жан сәулесін тарататын баршаға. Шын пейілмен құрметімізді көрсетіп, «Жас информатиктер» сайысына кеп тұрған Сайыскерлерді шақырайық ортағa.

«Жас информатиктер» білімділік сайысы мына бөлімдер бойынша өткізіледі: Шарттары:
1. Команданын атын таныстыру
2. «Көшбасшы ойыны»
3. «Компьютердің пайдасы мен зияны»
4.  “Ия Жок”
5  .«Логикалық сұрақ»
6   Топ басшылар сайысы
7  ойлан тап Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар!
Мектепішілік «Жас информатиктер» білімділік сайысына қош келдіңіздер! Олай болса бүгінгі
«Жас информатиктер» білімділік сайысын бастауға рұқсат етіңіздер.
1. Екі команда өздерінің аттарын, эмблемасымен таныстырады. Ұпайды әділ қазылар қояды. Ұпай 10 ұпаймен есептеледі
2. «Көшбасшы ойыны»
Көшбасшы ойыны ІV кезеңнен тұрады.

І кезең Информатика жане акпарат
10 ұпайдың сұрағы: Адам акпаратты ненин комегимен алады (кору мен есту)
20 ұпайдың сұрағы: акпараттык прцести зерттейтин гылым (Информатика)
30 ұпайдың сұрағы: Акпараттын олшем бирлигин рет ретимен айтып бер (бит, байт, килобайт, мегабайт, гегабайт, терабайт)

II  Кезен:  Компьютер – акпаратты ондеу куралы
10 ұпайдың сұрағы: Алгашкы есеп шот куралын жапондыктар не деп атаган (Серобян)
20 ұпайдың сұрағы: Алгашкы электронды машина калай аталды жане кай жылы жасалды (Eniac 1946)
30 ұпайдың сұрағы: Электрондык кезен кай гасырдын каншасыншы жылынан бастап дами бастады (хх гасыр 50жыл)

III Кезен: Алгоритм
10 ұпайдың сұрағы: Алгоритм аткарушысы дегенимиз не ( бул алгоритмде жазылган командаларды орындай алатын адам немесе техникалык курылгы)
20 ұпайдың сұрағы: Алгоритм дегенимиз не (Натижеге жету максатында аткарушыга кандай арекеттерди жасау кажеттилигин тусиникти ари дал етип корсететин нускаулар рети )
30 ұпайдың сұрағы: Алгоритмнин турлерин ата (сызыктык, тармакталган, циклдик)

IV  Кезен: Акпарат
10 ұпайдың сұрағы: Акпараттык удерис – (акпаратты алу,беру,сактау,онлеу жанеколдану удериси)
20 ұпайдың сұрағы: Архив дагенимиз –  (Бул бир немесе бирнеше файлдарды сыгу, ретимен каттауга арналган файл)
30 ұпайдың сұрағы: Компьютердин атасы деп кимди атаймыз (Чарльз Бэббидж 3 .. 

І топқа «Компьютердің пайдасы»
ІІ топқа
«Компьютердің зияны» туралы айту тапсырмасы беріледі.
10 ұпайдан беріледі.
4  ия жок ойыны
Ойынның шарты: Әр командаға 15 сұрақтан қойылады. Сұраққа “иә” не “жоқ” деп жауап беру керек. Әр дұрыс жауап 10 ұпай деп саналады.
І командаға
1. «Ақпарат» сөзі латын тілінен аударғанда түсіндіру, баяндау, мәлімет дегенді білдіреді. (ия)
2. Баспаға шығару құрылғысы пернетақта деп аталады. (жоқ)
3.  Бос орын қалдыру пернесі пробел(ия)
4. Ең алғашқы ЭЕМ 1946 жылы АҚШ – та пайда болды.(ия)
5. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі килобайт деп аталады. (жоқ)
6. Компьютер ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал.(ия)
7. Тышқан ақпаратты сақтауға арналған құрылғы. (жоқ)
8. Пернетақта компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы. (ия)
9. Вирустың кері әсерін жоятын программа Интерфейс (жок)
10. Ақпарат сөзі  латын тіинен шыққан (ия)
11. Компьютерде жұмыс жасау үшін операциялық жүйенің қажеті жоқ. (жоқ)
12. 1 Мегабайт 8 байтқа тең. (жоқ)
13. ЭЕМ дамуының І буынында электрондық шамдар пайдаланылды. (ия)
14. Модем ақпаратты өңдеу құрылғысы (жоқ)
15. Процессор – ол компьютердің миы. (ия)

ІІ командаға
1. Дүниежүзілік компьютер арасындағы байланыс ортасы сканер( жок)
2. 1 Килобайт 1024 байтқа тең. (ия)
3. Дисплей компьютер экранына ақпаратты шығарушы құрылғы (ия)
4. Сканер ақпаратты енгізу құрылғысы. (ия)
5. Электронды есептеуіш техниканың даму тарихы бірнеше буындарға бөлінеді. (ия)
6. ЭЕМ – нің дамуының

ІІІ буынында электрондық шамдар пайдаланылды. (жоқ)
7. Бит, байт ақпараттың өлшем бірліктері. (ия)
8. Пернетақта, сканер ДК – дің сыртқы құрылғыларына жатады. (ия)
9. Принтер – ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғы. (ия)
10. 1846 жылы Бэббидж машинасына программа жазған Ада Лавлейс. (ия)
11.  Орындаушы орындай алатын командалар тізбегі алгоритм (ия)
12. Процессор – ол компьютердің миы. (ия)
13. Пернетақта компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы. (ия)
14. 1 Килобайт 8 байтқа тең. (жоқ)
15. ЭЕМ – нің даму тарихы 7 буыннан тұрады. (жоқ)

5. Тапсырма: «Логикалық сұрақ»
1. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан
2. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: үшеу
3. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары
4. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Жауабы: Жанат – ұзын
5. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет
6. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш
7. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
8. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса

6 Топ басшылар сайысы
Сұрақ. Тышқанның шаригі кірленіп жүрмей қалса не істер едің? Ол үшін 8 зат берілген:
1. Табақтағы су. 2. сабын 3. орамал 4. парақ 5. спирт 6. мақта 7. отвертка 8. қайшы Топ басшылары шығып заттарды көріп сұраққа жауап беруге тырысады. Қағаз, қалам алып өз ойларын жазады. 1 минут уақыт. Жауабы: алдымен тышқан шаригін алып, оны табақтағы сабын суға жауып, орамалға сүртіп парақ бетіне әбден кепкенше қоямыз, ал тышқан ішін спиртке малынған мақтамен сүртеміз.
7 ойлан тап
Топ басшылары шыгады суретке карап сурак кояды тобы соны табу керек ( 1 топка Принтер, тышкан, монитор, сканер, интерактивная доска (2 топка Процессор, клавиатура, модем, катты диск, камера)

Жарыс соңында әділқазылар алқасы әр топтың ұпай сандарын есептеп қорытындылайды. Жарысқа қатысушыларды марапаттау. Жүрекке адалдықтың ескен гүлін Ғажайып келешектің төккен үнін Ардақты ұстаздарға шын көңілден Жолдаймыз біз алғыс бүгін. Көңіл қойып тыңдағандарыңызға көп – көп рахмет. Келген қонақтарымызға қанаттарыңыз биікке қағыла берсін?- деп алғыс білдіреміз.
Қош, сау болыңыздар!

Көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.

Check Also

Диаграммаларды құру. 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Токсанбаева Гульнара Казизовна. І санатты информатика және математика пәнінің мұғалімі  «Рыков атындағы орта мектебі» коммуналдық …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.