Информатика. Мәтінді пішімдеу және редакциялау.

akyyzkurmag000Құрманғазиева Акиис Нариманқызы.  Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Шаған жалпы орта білім беретін мектебі ІІ санатты Информатика пәнінің мұғалімі.

Сабақбың мақсаты: оқушылардың мәтінді теру, редакциялау және пішімдеу  туралы білімдерін қайталау, жалпылау, бекіту. Мәтінге символдардың мәтінді рәсімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысу.

Оқушылар білуі тиіс: пернетақтада жоқ символдарды мәтінге қоюдың тәсілдерін, регистрды өзгерту мүмкіндігін пайдаланып, мәтінді қаріппен рәсімдеуді.

Оқушылар үйренуі тиіс: пернетақтада жоқ симвлдарды пайдаланып, мәтін теруді, процессордың  барлық мүмкіндіктерін қолданып мәтінді рәсімдеуді.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру
IV. Алдын ала дайындық жүргізу.

  1. Ms.Word процессоры экранынан оқушылар білімін тексеру мақсатында бос  жолма-жол тексертулерді шығару.

Мәтіндік процессор  экраны:

  1. Тақырып жолы.
  2. Жылдам қол жеткізу батырмасы.
  3. Пішімдеу сызғышы
  4. Office  батырмасы.
  5. Жолақ.
  6. Айналдыру жолағы.
  7. Масштаб
  8. Қалып-күйі.

Берілген  сабақтың мазмұны кең, бөлігі қайталау болғанымен, оқушылар үшін жаңа материал болып табылатын жерлері де бар.Мұғалімнің міндеті: өткен материалды қайталай отырып, жаңа тақырыпты енгізу.

V.Оқушылар білімдерін тексеру.МұғалімоқушыларMs.Word  экраны шығарылған таратады.Оқушылар толтыру үшін экран басылымынды шығарылымдар бос болуы керек. Тапсырманы орындау үшін 5-7 минут уақыт берілді.

VІ. Білімді өзектендіру. Мұғалім пернетақта батырмасының  қызметін көрсетуді ұсынады. Жарыс ұйымдастыруға да болады: бір оқушы батырманы атайды,екіншісі оның қызметін түсіндіреді.Оқуышлар рөлдерімен ауысады. Осылайша барлық батырманың қызметтер еске түсіріледі. Оқуышларға тәжірибе тапрсыма орындау ұсынылады: өздеріңе ұнайтын төрт жол өлеңді әр  жолының  қарпі бір-бірінен өлшемімен, жазылуымен ерекшеленетіндей етіп жазып шығыңдар.Тапсырманы орындау барысында мұғалім оқушылардың мәтінді пішімдеу және редакторлау дағдысын игергендігі туралы қорытынды жасайды.

VІІ. Жаңа сабақты оқып-үйрену.

Келесі кезеңі оқущылар мәтін параграфын қарап, қандай жаңа білім алғандарын анықтайды.Қаріп пен абзацты және пішімдеудің барлық болуы мүмкін өзгерістерін оқушылар өз компьютерлерінде іске асырады.

VІІІ. Бекіту.Оқушылар таңдап алған деңгейлері бойынша тапсырма орындайды.С деңгейі тапсырмасының жауабы: 38*203-75=7639

ХХХХХХХееееее

ІХ. Қорытындылау: Мұғалім! Бүгін сендермен өткен тақырыптарды- мәтінді сауатты теруді, оны пішімдеу мен редакторлауды қайталадық. Мәтіндік процессорда жұмыс істеуді жаңа тәсілдермен таныстық.(оқушыларға жаңадан алған түсініктерін қайталанып айтып беру ұсынылады). Мұғалім оқушылардың бағасын жария етеді.

Х. Үй тапрсымасы.

Сыныптағы бастаған жұмысты аяқтау; оқулықтың $ 17-ын оқу, бақылау сұрақтарын жауап беру. Тексеру кілті:

1.В 2.А 3.С 4.Д 5.В 6.Д 7.С 8.А 9.В 10.Д

 

Check Also

Аудандық олимпиада. І-тур. 2016-2017 оқу жылы.

A есебі N саннан тұратын А сандар тізбегі берілген. Осы сандар тізбегін кері ретімен шығару …

Один комментарий

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.