Тарихтан 6-сыныпқа арналған ҚМЖлар топтамасы.

arnagulsakm000Сальменова Арнагуль Амангельдиновна. СҚО Қызылжар ауданы «Парасат» мектеп- лицейі КММ ІІІ деңгейлі сертификатталған тарих пәні  мұғалімі.

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІК  ЖОСПАР  

Сабақтың тақырыбы Мезолит дәуіріндегі қоғамдық өзгерістер 6 а сынып
Мақсаты Мезолит дәуіріндегі қоғам ішінде болған өзгерістері туралы білу. Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін жан жақты дамытуОқушыларды өз елінің тарихын құрметтеуге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі Топ ережелерін құруға үйренді. Кестені толтыра алады. Орта тас ғасырындағы өзгерістерді түсіне отырып, тапсырмаларды ұрыс орындай алады. Дәлелдемелер арқылы мезолит \орта тас ғасырын\ сипаттау, салыстыруда негізгі ерекшеліктерін айырмашылықтары мен ұқсас жақтарын тани біледі.
Түйінді идеясы
Әдіс-тәсілдер Кесте құру, АКТ ны пайдалану әңгімелесу, көшбасшылық постер жасау, Венн диаграммасы.
Бағалау бағалау парағы
 Уақыты  Ресурсы Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушыныңіс-әрекеті
2 мин Амандасу. Сабақты ұйымдастыру мақсатында шаттық шеңберін ұйымдастыру, дәуірлерге байланысты сұрақ қою арқылы топқа бөлу.І топ: Палеолит

ІІ топ: Мезолит

Оқушылар бір біріне тілектер айтады, топқа бөлінеді.
5 мин Кесте парағыАуызша сұрақтар Үй тапсырмасын қайталау үшін кесте парақшаларын тарату

 

 

Кестедегі сұрақтарға жауап бере отырып, үй тапсырмасын еске түсіреді.
5 мин Интерактивті тақтада  «қазіргі қоғам» суреттер АКТ ны пайдалану арқылы интерактивті тақтада адамдар қауымынан  құрылған  суреттер көрсетіледі. Ауызша сұрақ жауап арқылы, сабақтың тақырыбын ашу. Суреттерге қарап, сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбын ашады.
1 мин «Қоғамдық өзгерістер» «Қоғамдық өзгерістер» деген бағалау парағы таратылады. Әрбір тапсырмалар сайын бағалау парағы бойынша оқушылар өзін-өзі бағалап отырады. «Қоғамдық өзгерістер» деген бағалау парағымен танысады. Бір-бірін бағалап отырады.
17 мин Оқулық, ватман қағаздар, маркерлер Мәтінді жеке, жұппен оқып топ ішінде талқылайды Топпен постер құрады сыни ойлану арқылы талантты және дарындылар анықталады, топ болып постерді қорғайды
3 мин ноутбук «Қызыл өрік» биімен сергіту сәті Оқушылар қимылдарды қайталау арқылы сергіп алады.
10 мин Дәптер, қалам Венн диаграммасы.Палеолит және Мезолит ұқсастығы мен айырмашылығын дәптерге жазады, топ болып қорғайды Еске түсіру, іздену арқылы палеолит және мезолит ғасырларының  ұқсастығы мен айырмашылығын табады.
2мин Үй тапсырмасы «Мезолиттік қауым» тақырыбына әңгіме жазу Күнделікке жазып алады
2мин Бағалау парағы,Кері байланыс Бағалау парағы бойынша бағалау.Сабақтан алған әсерімен кері байланыс арқылы бөліседі.

 

Бір-бірін, өз-өзін бағалай-ды. Не түсіндімНе түсініксіз болды

Нені мүлде түсінбедім

 

 

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІК  ЖОСПАР

 

Сабақтың тақырыбы Неолит төңкерісі
Мақсаты Оқушыларға «неолит» және «төңкеріс» сөздерінің ұғымын түсіндіре отырып, жаңаша әдістерді қолдану арқылы өздігінен білім алуға дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі «Неолит» және «төңкеріс» сөздерінің ұғымын түсінеді, жаңа тас ғасырының жаңа құралдары мен жабдықтарын, Қазақстан жеріндегі қоныстарының түрлері мен олардың орналасуы туралы біледі.
Әдіс-тәсілдер Ашық тест тапсырмаларын орындау СТО, терминдермен жұмыс сұрақ жауап (диалогтік оқыту), талдау, салыстыру картамен жұмыс, (Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу). Бағалау (оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау)
Бағалау бағалау парағы
 Уақыты  Ресурсы Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушыныңіс-әрекеті
2 мин     кәмпиттер Амандасу. Сабақты ұйымдастыру мақсатында шаттық шеңберін ұйымдастыру,Түрлі кәмпиттер арқылы  топқа бөлу.

 

Оқушылар бір біріне тілектер айтады, түрлі кәмпиттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.
5 мин Ашық тест парақтары Үй тапсырмасын тексеру, қайталауға ашық тест тапсырмасын тарату

 

 

Өткен тақырыпты еске түсіру арқылы дұрыс жауаптарын тауып белгілейді.
1 мин Бағалау парағы бағалау парағын тарату. бағалау парағымен танысады. Бір-бірін бағалап отырады.
5 мин тақта Ой шақыру:  «неолит», «төңкеріс» сөздердің мағынасын  ашу. Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.
3 мин Дәптер, қалам Жинақтау арқылы сөздердің мағынасын ашып айту Дәптерлеріне неолиттің жаңа тас ғасыры екенін оның олай айтылу себептерімен, төңкеріс сөзінің мағынасын жазады
10 мин Дәптер, қалам, Мәтінді оқу, негізгі жаңалықтарды жазу. топпен мәтінді оқып шығу арқылы, неолиттік жаңалықтарды теріп жазады.
2 мин ноутбук «Мадагаскар» биімен сергіту сәті Оқушылар қимылдарды қайталау арқылы сергіп алады.
17 мин Дәптер, қалам, карта Кесте құруНеолиттік қоныстарды анықтау топпен жеке  қорғайды Кластер құрады, топпен қорғайды, жеке ескерткіштердің атын стикерге жазып картаға орналастырады.
2мин Үй тапсырмасын беру: мазмұны, кесте толтыру Күнделікке жазып алу
2мин Бағалау парағы,Кері байланыс Бағалау парағы бойынша бағалау.Сабақтан алған әсерімен кері байланыс арқылы бөліседі.

 

Бір-бірін, өз-өзін бағалай-ды.Не түсіндім

Не түсініксіз болды

Нені мүлде түсінбедім

 

 

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІК  ЖОСПАР

 

Сабақтың тақырыбы Қыш құмыра және тоқыма кәсібі
Мақсаты Диалогтік оқыту модулі бойынша шаруашылығымен, кәсібімен қоғамдағы өзгерістерінсын тұрғысынанталдауды қалыптастыру.Оқушылардың өз бетінше ізденуге, жан-жақты шығармашылық жұмыстарын дамыту.

Халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтарын құрметтеуге, адамгершілікке,  эстетикалық тәрбие беру.

Оқыту нәтижесі Оқушылар сұрақтарға жауап бере біледі.Берілген сөйлемдердің жалғасын таба алады.

Іздену арқылы зерттеу жүргізе алады. Шаруашылықтың түрлерін біледі. Жаңа тас ғасырындағы  қоғамдық  өзгерістері жайлы ақпараттар жинай алады.

Әдіс-тәсілдер берілген сөйлемдердін жалғасын табу(сын тұрғысынан ойлауда),топпен белсенді әрекет, сұрақ-жауап (Диалогтік оқыту, видео (АКТ ны пайдалану)Зерттеу, іздену (Талантты және дарынды балаларды оқыту)

Бағалау (Оқыту үшін және оқуды бағалау)

Бағалау бағалау парағы
 Уақыты  Ресурсы Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушыныңіс-әрекеті
2 мин Амандасу. Сабақты ұйымдастыру мақсатында шаттық шеңберін ұйымдастыру,Түрлі кәмпиттер арқылы  топқа бөлу.

 

Оқушылар бір біріне тілектер айтады, түрлі кәмпиттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.
5 мин Тапсырмалар парақшалары Хронологиялық диктант беру

 

 

Үй жұмысын еске түсіру арқылы берілген сөйлемдердің жалғасын табады.
1 мин Бағалау парағы бағалау парағы таратады. бағалау парағымен танысады. Бір-бірін бағалап отырады.
10 мин ноутбук «Саакаянц» мультфилімінен үзінді көрсету Видео көреді, талқылау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады
5 мин дәптер, қалам Көргендерін жаздырту Көру,есту арқылы түсінгендерін жазады
18 мин пластилин , әр түрлі жіп, тақтайша. Қосымша мәтінді оқу,  зат жасату Білгендерін мәтін арқылы толықтырады толық түсінікті қалыптастыра отырып, зат кескіндерін келтіреді, топ мүшелері өз жұмыстарын қорғайды
2мин Үйге тапсырма беру: жазбаша сұрақтарға жауап жазу Түртіп алу
2мин Бағалау парағы,Кері байланыс Бағалау парағы бойынша бағалау.Сабақтан алған әсерімен кері байланыс арқылы бөліседі.

 

Бір-бірін, өз-өзін бағалай-ды. Не түсіндімНе түсініксіз болды

Нені мүлде түсінбедім

 

 

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІК  ЖОСПАР

 

Сабақтың тақырыбы Неолиттік ескерткіштер
Мақсаты Жаңа тас ғасырының  тұрақтарын Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету стратегиясымен талдау.Оқушылардың логикалық қабілеттерін арттыруға, шапшаңдылыққа үйрету.

 Оқушыларды ел тарихына құрмет көрсетуге, адамгершілікке, жауапкершілікке баулу

Оқыту нәтижесі Жаңа тас ғасырының  қоныстарында табылған ескерткіштерді зерттей отырып жеңілден қиынға ауысатын тапсырмаларды тиянақты орындай алады.Мысалы: окулықпен жұмыс, картамен жұмыс, дәптермен жұмыс, суретпен
Әдіс-тәсілдер (Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер) диалогтік оқытудыпайдалану арқылы сұрақ жауап(Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету)    мәтінмен жұмыс, кластер жасау

(Қалай оқытуды үйретуде)  картамен жұмыс, мәтіннен тапқан қоныстардың орнын табу оны стикерге жазып картаға түсіру, суретпен жұмыс қолданған еңбек құралдарының суреттеріне қарап әңгімелейді. Оқыту үшін (бағалау және оқуды бағалау.)

Бағалау бағалау парағы
 Уақыты  Ресурсы Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушыныңіс-әрекеті
2 мин Әр түрлі қағаздар Амандасусыныптағы ынтымақтастық атмосферасымен,  психологиялық-эмоцияналдық ахуалды қалыптастыру үшін «Молекулалар және атомдар» тренингін өткізу арқылы оқушыларды топқа бөлдім. Оқушылар төрт- төрттен бөлініп отырады.
5 мин           орындық Ыстық орындық тренингін өткізу арқылы үй тапсырмасын тексеру

 

 

Үй жұмысын тексеру үшін топтар бір біріне сұрақтар әзірлеп, орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды.
1 мин Бағалау парағы бағалау парағы тарату. бағалау парағымен танысады. Бір-бірін бағалап отырады.
10 мин Оқулық, дәптер,  ватман, маркер Сұрақ қою арқылы жаңа сабақты игеруге әр топқа тапсырма беруІ топ тапсырмасы:  кластер жасау

ІІ топ тапсырмасы: коллаж жасау

Мәтінде жеке, жұппен талқылап, топпен жұмыс жасайды, оны топ басшылары қорғайды.
5 мин Оқулық, карта, стикер Тапсырма беру: неолиттік ескерткіштерді картаға түсіру Әр топ мүшелері ескерткіштердің атын стикерлерге жазып картаға орналастырады.
18 мин Оқулық, дәптер Тапсырма беру: ашық тест Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін тест арқылы тексереді.
2мин Үйге тапсырма беру:  10сұрақтан тұратын ашық тест дайындау Күнделікке жазу
2мин Бағалау парағы,Кері байланыс Бағалау парағы бойынша бағалау.Сабақтан алған әсерімен кері байланыс арқылы бөліседі.

 

Бір-бірін, өз-өзін бағалай-ды. Не түсіндімНе түсініксіз болды

Нені мүлде түсінбедім

 

Check Also

aliyasem000

Тарих-9. Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы.

Сембаева Алия. Жамбыл облысы Шу қаласы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі. Үй …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.