Ағылшын тілі. Қоршаған орта. Табиғат.

zagiraray000Райкулова Загира Даулетказиевна. Жамбыл облысы Қордай ауданы Гвардейский қалашығы №43.Б.Момышұлы атындағы орта мектеп ағылшын тілі мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:     Қоршаған орта. Табиғат.

Сабақтың мақсаты:   Қоршаған орта, экологиялық мәселелер туралы білім бере отырып, өз бетінше ізденуге талпындыру, ағылшын  тілінде сөйлеуге, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін молайту.

Сабақтың міндеті:    Қоршаған орта, табиғат туралы білімді меңгереді.

Мәтінге сұрақ қою дағдысы, сөйлеу мәдениеті жетіледі.

Ынтымақтастық пен достық қарым- қатынасы, бір-біріне сенімділігі артады.

Әдіс- тәсілдері:    топтық жұмыс. Диалогтық оқыту.

Ресурстар:             плакат, маркер, қима қағаздар .

 

Сабақ  кезеңдері Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін

нәтиже

Бағалау
1 Ұйымдастыру  3 мин Сәлемдесу,түгелдеу. Топқа бөлу-өсімдіктер,жануарлар

Психологиялық ахуал: Әр топ бір-біріне

жылы лебіз тілеп, оқушылар арасында еркіндік атмосферасын орнату.

Табыс критерийлері:

1     Сөздерді дұрыс айту

2     Мәтінді дұрыс, қатесіз оқу

3    Сұрақтарға жауап беру

4    Мәтінді әңгімелеу

Оқушылар жылы лебізбен бір-біріне сәтті-

лік тілейді, құрал жабдықтарын дайындайды

I   топ:   өсімдікте

II  топ :  аңдар

Оқушылардың сабаққа,пәнге деген ынтасы артады.  
2 Үй тапсырмасы 5 мин Аңдарға, өсімдіктерге сипаттамаберу.

«Snowball» ойыны арқылы  тақырыпқа байланысты сөздерді айту.

 

Әр топтан бір оқушы бір

өсімдікті, бір аңды айтып береді. Тақырыпқа байланысты

сөздерді есіне түсіреді.

Есте сақтау, тыңдау, сөйлеу

қабілеті артады.

Бағалау критерийлері

арқылы топ

басшылары

бағалайды.

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

25мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Кроссворд шешу. (сөздердің аудармасы)

Сөздер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. «Қоршаған орта».

Әр топқа текстер таратып беріледі.

I  Топқа  «Табиғат»

II Топқа   «Экологияkық проблема»

Әр топ өз текстерін оқып, талқылап,қиын сөздерді тақтаға жазады.

 

 

Әр топқа сұрақтар беріледі. Сол сұрақтарға оқушылар мәтін бойынша

жауап береді.

Оқушылардың ойы мен білімі анықталады.

Мәтінді бөліп оқиды.

Топпен талқылайды.

Оқушылар топ болып бірлесе жұмыс атқарады.

 

 

 

 

 

Топқа сұрақты топ басшысы қояды.Қалған топ мүшелері сол сұрақтарға жауап береді

Оқушылар жеке өз бетімен ойланады, проб-

лемалардың ше-

шімін табу құзір-

еттілігі дамиды.

Мәтінге талдау

жасауды үйрене-

ді, белсенді

тыңдайды.

Ой толғауға дағдыланады.

Есте сақтау мен сөйлеу дағдылары жақсарады.

Топ басшысы бағалау парақшасына

баға қойып

отырады

 

 

 

 

 

 

 

Топ бір-бірін

басбармақ

әдісі арқылы

бағалайды.

 

 5 Қорыту

 

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

 

Шығармалық жұмыс. Тақырыпқа байланысты сурет салып, әңгімелеп береді. Сурет салып, шығармашылық өнерін

көрсетіп, ойларын жинақтап, қорытындылайды.

Шығармашылық

қабілетін ашады, қорыту

дағдысы дамиды.

Кері байланыс

Жүргізуде стикерге жазу арқылы тақтаға іледі.

6 Үйге тапсырма 1мин Үй жұмысын орындау туралы нұсқау беру, мәтінді толықтырып, мазмұнын дайындап келу. Күнделіктеріне  үй тапсырмасын жазады.    

 

Check Also

Электрондық оқулықтардың үлгілерін көшіріп алыңыз

Сілтемені көшіріп алып адрес жолына қойып Enter-ді басыңыз, ары қарай скачать. Ана тілі 1-сынып   …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.