Қазақ тілі. Сабақтың тақырыбы: Көктем.

Жамбыл облысы, Сарысу ауданы, Саудакент ауылы, Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Естесова Рәйлә.

Мақсаты:  Заттың  сынын  білдіретін сөздер туралы білімдерін қайталап, тиянақтайды.
Міндеті:   1. Өлең мазұнымен танысады. Оқушылар  өз ойларын жеткізіп, қорытынды жасай білуге дағдыланады.
2. Оқу, жазу арқылы ойлау қабілеттері, тіл белсенділігі, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
3. Топта ынтымақтастықпен жұмыс істейді, бір-бірін құрметтейді, тыңдайды, ой бөліседі.
Күтілетін нәтиже: Өлеңді өздері оқып  түсінеді, мазмұнын меңгереді.
Сабақтың типі: Жаңа  білімді меңгерту
Сабақтың түрі:  Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Екі жақты түсініктеме күнделігі, сұрақ-жауап, ой қозғау, семантикалық  карта.
Көрнекіліктер:   Слайд  көрсетілімдері, суреттер,стикерлер.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныптағы психологиялық ахуалды жасау.
Түн болды.
Таң атты.
Маңай әлі қараңғы.
Әтеш ерте оянып
Жан-жағына қарады.
Ку-ка-ре-ку тұр-тұрлап,
Оятады баланы.

Мақсаты,
сабақтың
кезеңдері
Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс- әрекеті Әдіс
тәсілдері
Керекті құрал жабдықтар
І.Ұйымдастыру
кезеңі. ( 3 минут)
Сыныптағы психологиялық ахуалды жасау.Жыл құстарының суреттерін таратып беремін Суреттер бойынша топқа бөлінеді.
Жұбына жақсы тілек  тілейді.
Құстар суреттері
ІІ. Білімділігі
(5 минут)
“Миға шабуыл”
Шеттеуік дегенді қалай түсіндің?
Алтын шеттеуіктің дәні болды ма?
Атасы не айтты?
Бұдан қандай ой  түюге болады?
Сұрақтарға   жауап береді. Мәтін мазмұны на байланыс ты сұрақтар
ІІІ. Түсіну.
(15 минут)
Екі жақты түсініктеме күнделігін  таратып беремін. Шумақты оқып, шумақ жайлы  пікірлерін жазады. Өз бетінше оқу. Екі жақты түсініктеме күнделігі.
IV.Қолдану
(7минут)
 
 
 
Тренинг уақыты:
 
Семантикалық картамен  жұмыс
(5минут)
Оқушы қиялына еркіндік беру.Жеке каточкаларды таратып  беремін Нақыл сөздер, мақал –мәтелдер ,өз жандарынан өлең жазады.Оқушылар заттың атын,сынын білдіретін сөздерді сәйкестендіреді.  
 
 
 
 
 
 
Екі жақты түсініктеме күнделігіСтикер парақшалары
V. Жинақтау
( 5 минут)
Көктем мезгілі сіздерге ұнайды ма?
Несімен ұнайды? Ұнамайтын жағы бар ма?
Көктем мезгілінде  қандай өзгерістер болады?  деген  сұрақтар қоямын.
Оқушылар жауап береді    
VI.Бағалау
(2 минут)
   
VII. Кері әсер
парағы
(3минут)
Топтық жұмыс ұнады ма?
Не үйрендің?
  Стикер
парақшалары
VIII. Үйренуге тапсырма
 
Өлеңді мәнерлеп оқу  

Осы сабақтар топтамасына арналған ОМЖ

Осы автордың ашық сабақтар топтамасын көшіріп алыңыз. Барлығы 8-сабақ.

Check Also

Тарих-9. Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы.

Сембаева Алия. Жамбыл облысы Шу қаласы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі. Үй …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.