Қоғам мен табиғат арасындағы байланыс. География-10.

raushantleu000Тлеужанова Раушан Сайлаубекқызы. Қордай ауданы Гвардейский қалашығы №43 Б.Момышұлы атындағы орта мектеп. География пәні мұғалімі.

Зерттеу сұрағы: Тақырыпқа байланысты тапсырмалар беру арқылы өз бетінше ізденуін, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға баулу.
Сабақ тақырыбы: Қоғам мен табиғат арасындағы байланыс.
Сабақ мақсаты: Оқушыларға табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі, дүниежүзінің табиғат ресурстарының жіктелуі, орналасуы, қорлары, таралуы, қамтамасыз етілуі деңгейі жөнінде түсінік қалыптастыру.
Міндеттері: Кесте, тірек-сызбаларды пайдалану арқылы оқушылардың білімдерін нақтылау, тыңдай, сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуімен танысқан тұлға.
Әдіс-тәсілдер: кластер әдісі, «Жүк журналы», АКТ
Ресурстар:флипчарт, маркер, стикер, карта, кестелер.

Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті Күтілетін нәтиже Бағалау
1 Ұйымдастыру 3 минут Амандасу тренингі«Күлімдеген күн» оқушылар бір-біріне қарап әдемі жымияды. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату Амандасады, көңіл-күйлерін білдіреді. Жағымды атмосфера орнайды.
2 Үй тапсырмасын сұрау 15 минут Берілген тақырып бойынша эссені оқу және сөзжұмбақ шешу Жазып келген шығармаларын оқиды,сөзжұмбақ шешеді Шығармашылықпен жұмыс істеуге,сұрақ қоюға,жауапберуге үйренеді Өзін-өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ 15 минут 1.Тақырыппен таныстыру         2.Мақсат қойдыру3.МиғашабуылКластер«Табиғат ресурстары»    4.Топқа бөлуIтоп «Биосфера ресурстары»Табиғат пен қоғам арасындағы байланыс

Iiтоп «Атмосфера ресурстар»Табиғат ресурстары және олардың жіктелуі

IIIтоп «Литосфера ресурстары» Табиғат ресурстарының қорлары мен таралуы

«Жүк журналы» әдісі бойынша жұмыс істейді

 

1.Мақсатты оқушылар өздері анықтайды.2.Оқушылардың ойы мен бұрынғы білімдері анықталады3. Мәтіннен бөліп берген тапсырманы оқиды, топта талқылай отырып өз ойларын постереге түсіріп қорғайды  Оқушылар және өз  бетімен  ойланады, проблемалардың  шешімен  табу құзіреттілігі; дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды; Постермен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады
4 Бекіту 8 минут Картамен жұмыс«Айтқанымды көрсете аламын, көрсеткенімді айта аламын»Ресурстармен қамтамасыз етілу деңгейі бойынша ірі елдерді картадан табу, белгілеу.1. Алуан түрлі табиғат ресурстары бар елдер…2. Бір немесе бірнеше ресурс түрлерінің халықаралық маңызы бар ірі кең орындары бар елдер…

3. Табиғат ресурстармен нашар қамтамасыз  етілген елдер…

 

Әрбір тапсырма 5 ұпаймен белгіленеді«5»-толық жауап«4»-толыққа жетіңкіремейтін«3»- орташа жауап

«2»- жауап жоқ

5 Бағалау 2 минут Екі жұлдыз бір тілек
6 Үйге тапсырма 2 минут §27-28 оқу дәптермен жұмыс

 

Check Also

merekemyrza000

География -10. §52 Ресей халқы, еңбек ресурстары.

Мырзакулова Мереке Сейсеналиевна. Жамбыл облысы Шу қаласы Төле би орта мектебінің география   пәні мұғалімі. «Гүл сыйлау» …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.