Математика 6. Рационал сандарға амалдар қолдану.

akjzn000.jpgМейман Ақжан Арыстанбекқызы. Жамбыл облысы, Шу қаласы, “Жібек Жолы” мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
оқушылардың рационал сандарға амалдар қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру және бағалау.
Дамытушылық:
оқушылардың ой-өрісін кеңейту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: оқушыларды ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа, жауапкершілікке, еңбек ете білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:  қайталау сабағы
Сабақтың әдісі:  жеке жұмыс, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, таратпа материалдар, деңгейлік тапсырмалар, тақтамен жұмыс

Скачать (PPTX, 613KB)

Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту).
2. Үй жұмысын тексеру. (тақта арқылы) №678
1)  -1,5 * = 0                     жауабы:  х = 1.
2)  3,5*(х-9) =0               Жауабы:  х = 9
3)  10,8 *( х -9) = 0         Жауабы:  х = 9.
4)  2,4 *(х – 3) = 0          Жауабы:  х = 3
ІІ.  Анықтама сұрақтар

  1. Рационал сандар дегеніміз қандай сандар?
  2. Бүтін сандар жиыны дегеніміз қандай?
  3. Натурал сандар дегеніміз қандай сандар?
  4. Екі теріс санды қалай қосамыз?
  5. Таңбалары әртүрлі сандарды қалай қосамыз?
  6. Алгебралық қосынды дегеніміз не?
  7. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті?
  8. Қосудың терімділік қасиеті?
  9. Рационал сандарды қалай азайтамыз?
  10. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табамыз?
  11. Координаталық түзу дегеніміз не?
  12. Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашыққтығын қалай табамыз?
  13. Таңбалары әртүрлі сандарды қалай көбейтеміз?
  14. Екі теріс санды қалай көбейтеміз?
  15. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті?
  16. Көбейтудің терімділік қасиеті?
  17. Таңбалары әртүрлі сандарды қалай бөлеміз?
  18. Теріс сандарды теріс сандарға қалай бөлеміз?
  19. Модуль дегеніміз не?

akjznmatem002

ІІІ. Оқулықпен, тақтамен және дәптермен жұмыс
№638 (1-4), №639 (1-4)

ІV. Сергіту сәті.

VІ. Постермен жұмыс
(Оқушыларға постер таратылып беріледі, постердегі есептердің дұрыс бұрыстығын дәлелдейді.)

VІІ. Сәйкестендіру тесті.
Топқа  3 сұрақтан құралған тест таратылып беріледі. Оқушылар соны орындап келесі топпен ауыстырады. Әр топ бір – бірінің қатесін тексереді

VІІІ. Бағалау. Топ басшылары оқушыларды бағалайды.

 Бағалау парағы:

Check Also

mirashbostan000

Ұлттық бірыңғай тестінде туындыға берілген кейбір есептердің шығарылу жолдары

Бостанова Мираш. Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы№39 «Қызылөзек» орта мектебініңІ санатты математика пәні мұғалімі. Қазіргі заман …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.