Сабақтың тақырыбы: «Калькулятордың жады»

arshaguldos000Досай Аршагуль. «Ақсеңгір ауылындағы орта мектеп. Көкдала бастауыш мектебімен» КММ Информатика пәнінің мұғалімі Алматы қ. Жамбыл ауданы Ақсеңгір ауылы. arwa.07.1986@gmail.com

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік:
Калькулятор бағдарламасының көмегімен қарапайым және күрделі есептеулерді шешуге, калькулятор бағдарламасының негізгі мүмкіндіктері туралы айту және қосымша ақпаратпен білімдерін толықтыру.
2. Дамытушылық: Компьютердің басқа программаларын меңгерте отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз жүйелей жеткізе алуға дағдысын қалыптастыру, оқушылардың шеберліктерін, тапқырлықтарын бақылау.ойын
3. Тәрбиелік:
Компьютермен жұмыс істеу барысында ұқыптылыққа баулу, қауіпсіздік ережесіне байланысты балаларды сақтыққа үйрету, информатика пәніне деген оң көзқарас пен қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық,түсіндірмелі
Көрнекіліктер: интерактивті тақта,оқулық,есептер т.б

Сабақтың барысы:
 І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру,көңілін сабаққа аудару.
2. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу.

Оқушыларды үш топқа бөлу.
I   топ. Қарапайым калькулятор.
II  топ. Инжинерлік калькулятор.
III топ. Стандартный калькулятор.

II. Үй тапсырмасы

1. Калькулятор бағдарламасын  қалай іске қосамыз-?
2. Калькулятордың неше түрі бар-?
3. Калькулятордың  қызметтік  батырмаларын ата- ?
4. Пернетақтаның сандық  блогынан санды енгізу үшін қандай пернені басамыз-?
5. С батырмасының  қызметі -?
6. МR батырмасының  қызметі -?
7. 1/Х батырмасының  қызметі- ?
8. % батырмасының  қызметі- ?

 III. Жаңа сабақты түсіндіру

Калькулятордың шығу тарихы.

Калькулятор (лат.calculator- «санағыш») мағынасын білдіреді.КСРО-да 1973-1974 жылылдары “Электроника Б3-04”микоркалькуляторын алғаш рет ойлап тапты.“Калькулятор” деп  мөлшері үлкен, үстел үстіне қойылатын есептеу құрылғыларын  айтатын.Онымен арихметикалық амалдар мен қарапайым нақты сандарды есептеуге арналған. Осы калькулятор  жасаумен 27-адамнан тұратын  бір топ  9-ай  жұмыс істеді.Калькулятордың негізгі ерекшелігі –сұйықкристалды  индикатор   мен мамандандырылған жоғары  дәрежелі,шоғырланған  микросызбалар  тұрады. 1963 жылы Англияда бірінші жалпы қолданыстағы  ANITA MK  VIII  калькуляторы шығарыла бастады.Ол газоразрядты шамдармен  жұмыс істейтін.

kalk002

Қарапайым  және Инженерлік калькулятор бағдарламасын іске қосу үшін:

 

IV.Жаңа сабақты бекіту

  1. Сыныптағы 28 оқушының 75 %-і спортпен айналысуды ұнатады. Сыныптағы оқушылардың нешеуі спортпен айналысуды ұнатады ?

28 * 75 %                                 ж:
2. 756,87+849,03 ;               2. 963-356;
3. 112* 67 ;
4. 456/ 3;
5. 64-тің квадрат  түбірін  табу;
6. 200-дің  10  % -ын  табу
7. 963-356;
8. Кітапханада 35000 кітап бар. Оның 22% -і әдеби кітаптар. Кітапханадағы әдеби кітаптардың саны қанша ?
35000 * 22 %            ж:

9. 4 алмада неше 1/3 үлес бар?
4*1/3                          ж:

10. Сыныпта 28 оқушы бар. Олардың 16-сы “4” және “5” бағаларға оқиды. Сыныптың сапа көрсеткішін табыңыз.
16*100:28                  ж:      %

11. Түлкі әрбір 6 секундта 4 рет секіреді. Ол 10 рет секіру үшін қанша секунд керек?
6*10:4     ж:     секунд

12. 71,33 – 16,8 / (3,080 + 1,12) =
(-0,3 * 2,9 / (-0,1) + 10,25 ) / (-0,5)
(0,62 + 0,56 – 0,29) * (8,44 – 5,34)=

V. Жаңа сабақты қорту.
Тест сұрақтарына жауап береді.
VI. Үйге тапсырма: 1. Функцияналдық  батырмаларды  жазып келу  (209-210бет)
                                           2. Батырмаларды жаттап келу және оқу

VII. Бағалау.

Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.