Аудандық олимпиада. І-тур. 2016-2017 оқу жылы.

A есебі
N саннан тұратын А сандар тізбегі берілген. Осы сандар тізбегін кері ретімен шығару керек.
Мəліметтерді енгізу форматы
Енгізу файлының бірінші жолында N (1 <= N <= 1000000) саны берілген – тізбектегі сандардың саны. Екінші жолда кемістікпен (пробел) бөлінген N сан берілген – A тізбегінің сандары. Əрбір санның абсолют мəні 100000-нан аспайды.
Мəліметтерді шығару форматы
Бір жолда N санды кемістік (пробел) арқылы бөліп шығарыңыз – A тізбегін кері ретімен шығарыңыз.
Мысал / Пример
A.in                    A.out Комментарий
3
1 2 3 3 2 1
4
1 2 3 1 1 3 2 1

program A_esep_keri;
var i,n:integer;a:array[1..1000] of integer;
begin
read(n);
for i:=1 to n do read(a[i]);
for i:=n downto 1 do write(a[i],’   ‘);
end.

B есебі
Екі мысық тышқанды құбырға қуып кіргізді. Бірінші мысық координатасы x нүктесінде орналасқан, екінші мысық координатасы y нүктесінде, ал тышқан координатасы z нүктесінде орналасқан. Егер мысықтар бірдей жылдамдықпен қозғалса қайсысы тышқанға бірінші болып жететінін анықтау керек. Егер екеуі бірдей уақытта жетсе екі мысық кім бірінші жеткенін анықтап жатқанда, тышқан қашып кетеді.

Мəліметтерді енгізу форматы
Бір ғана жол берілген жəне бұл жолда x, y, z (1 <= x, y, z <= 1 000) сандары берілген.
Сандар бір біріне тең емес.

Мəліметтерді шығару форматы
Егер бірінші мысық бірінші жетсе 1 санын, екінші мысық бірінші жетсе 2 санын, екеуі бірдей уақытта жетсе 3 санын шығарыңыз.
Мысал / Пример
B.in     B.out Комментарий
1 5 2    1
5 1 2    2

Алгоритм идеясы.
x-z, y-z айырмаларының абсалют шамаларын салыстырамыз. Кішісі бірінші жетеді.

program c_esep_koshki;
var x,y,z,k1,k2:integer;
begin
write(‘1-koshka x= ‘); readln(x);
write(‘2-koshka y= ‘); read(y);
write(‘mysh     z= ‘); read(z);
k1:=abs(z-x);
k2:=abs(z-y);
if k1<k2 then write(‘zhauap 1’)
else if k1>k2 then write(‘zhauap 2’)
else write(‘zhauap 3’);
end.

C есебі
Сізге a, b жəне n сандары берілген. ax саны n санына бөлгендегі қалдығы b болатын жəне
0 <= x <= n-1 болатын барлық x сандарының санын табу керек.

Мəліметтерді енгізу форматы
Бір ғана жолда үш сан берілген – a, b жəне n сандары берілген (0 <= n <= 100000, 0 <= a, b < n).
Мəліметтерді шығару форматы
Бір ғана сан – барлық x сандарының санын табу керек.
Мысал / Пример
C.in     C.out Комментарий
3 0 6    3

program B_Esebi_Kaldyk;
var a,b,n,x,k:integer;
begin
write(‘a=  ‘); readln(a);
write(‘b=  ‘); read(b);
write(‘n=  ‘); read(n);
k:=0;
for x:=1 to n do
begin
if a*x mod n = b then  k:=k+1;
end;
write(‘barlygy =  ‘,k);
writeln;
end.

Check Also

5, 7kl. Kuntizbelik informatika.obnovlenka

 Алматы қаласы М. Әуезов атындағы №128 мектеп Информатика пәні мұғалімі Досполова Сәуле Амангелдиновна 2017-2018 оқу жылы 5, 7 …

5 комментариев

  1. Орысшасы бар ма?

  2. рахмет есептерге 2 тур есептер жокпа шарты болса жибересизбе

  3. 2-тур есептери болса жибересиздерме ариптестер?!

  4. ариптестер 2-тур есептері барма?

  5. 2 тур есептери барма

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.