Информатика-10. Графикалық әдістер мен процедураларға түс беру тәсілдері

Разия Собалакова Жұмашқызы. Маңғыстау облысы  Маңғыстау ауданы Нұн Жұбаев атындағы орта мектеп

Сыныбы: 10 сынып                   Бекітемін:_______________ДОІЖО Сәрсенбаева Т.Б
Пәні: Информатика
Күні: 04.02.17
Пән мұғалімі: Собалақова Р.Ж
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:

  • VisualBasic тілі графикалық қолданудың үш тәсілін түсіндіру, сурет салу әдістері мен түс функцияларын түсіндіру.
  • Oқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
  • Oқушыларды уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Мағынаны тану, практикум, топпен және жеке жұмыс.
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, LearningApps.org бағдарламасында  информатикалық диктант,деңгейлік тапсырмалар , Kahoot.it бағдарламасында тест жұмысы, бағалау парақшалары, геометриялық фигуралар, стикерлер, т. б.
Сабақтың барысы

Скачать (PPT, 4.75MB)

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
  
 
 
 
 
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Білу»
2.Үй тапсырмасы
 
 
 
 «Түсіну»
3.Жаңа тақырыпты түсіндіру
 
  

 
«Қолдану»
4.Жеке тапсырма
 
 
 
5.Сергіту сәті
 
 
 
 
«Жинақтау»
6. Сабақты бекіту
 5. Үйге тапсырма беру
 
  
6. Сабақты қорытындылау
Рефлекция
 
 
7«Бағалау»
 

А)-Оқушылармен  сәлемдесу;
-Оқушыларды түгендеу;
-Сыныпты  қалыпқа келтіру;
Б)Геометриялық фигуралар арқылы екі топқа бөлу.
І топ –шеңбер
ІІ топ – квадрат
Психогеометриялық сараптама(таңдалған фигуралары бойынша анықтама беру)
Квадрат. Еңбекқорлық, бір бастаған ісін соңына дейін жеткізу. Оның негізгі қасиеттері: шыдамдылық, байыптылық, ол әрбір нәрсе өз орнында болғанын, қатаң тәртіпті қалайды. Өмірде кездесетін өзгерістерді сүймейді, ол үшін барлығы жоспарланған күйде жүзеге асуы тиіс.
Шеңбер. Барлық фигуралардың ішінде ең жақсы қарым қатынасқа түсуші және тыңдаушы. Оған тән қасиеттердің бірі жоғары эмпатиясының дамығандығы мен сезімталдық. Шеңбер тума психолог, адамның жан дүниесін жақсы таниды, басқалардың қуанышы мен қайғысы өзінің басынан кешкендей сезінеді.Сондықтан айналасындағылар шеңберге жақын тартылады.Оқушылардан өткен сабақты «LearningApps.org»бағдарламасы   арқылы  информатикалық диктант алу.Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.

Жаңа сабақтың мазмұнын интерактивті тақтадан көрсетеді. Тақырыпты оқушылар оқулықты қолдана отырып, өздері меңгеруіне мүмкіншілік береді.

 

 

 

 

Оқушыларға тақырыпқа сай жеке тапсырма береді.

 

 

Интерактивті тақтада берілген суреттегі жаттығуларды орындай отырып, оқушылармен бірге жасау.

 

Kahoot.it бағдарламасында тесттік жұмыс орындау.

Графикалық әдістерді қолданып сурет салу.

 

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «ББҮ» кестесін оқушыларға тарату.

 

Сабақта жақсы атсалысқан оқушыларды бағалау парақшасы арқылы бағалау, ынтасыздық танытқан оқушыларға ескерту.

А) Оқушылар сәлемдеседі.
Кезекші бүгінгі сабақта кім жоқ екенін хабарлайды.
Б) Мұғалім ұсынған геометриялық фигураларды таңдап екі топқа бөлінеді. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар интерактивті тақтада берілген информатикалық диктантты орындайды, яғни бос орындарды толтырады.

Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын дәптерлеріне жазып алады.

Жаңа сабақты мұқият назар сала отырып берілген тірек конспектілерді оқып түсініп, дәптерлеріне жазып алады. Топта талдап, Джигсо әдісі арқылы тақырыпты топтың 1 мүшесі қорғайды.

Оқушылар жеке компьютерлерге отырып, өздеріне берілген тапсырмаларды тез әрі тиянақты орындайды.

Оқушылар берілген суреттегі жаттығуларды мұғаліммен бірге жасайды.

 

Оқушылар Kahoot.it бағдарламасында тест жұмысын орындайды.

Оқушылар үй тапсырмасын дәптерге жазып алады.

 

Оқушылар берілген «ББҮ» кестесінде бүгінгі сабақта не білгендерін,нені білетінін және нені білгісі келетінін толтырады.

Бағаларын мұқият тыңдау

 Бағалау парағы:

Оқушының аты-жөні: Үй тапсырмасы Мағынаны тану Практикалық жұмыс Тест тапсырмасы Қорытынды бағасы
1            
2            
3            
4            
5            
6            

 
Тобыңыздағы оқушыны сабақтың әр кезеңі бойынша бағалап отырасыз. «Өте жақсы» жауап берсе-3 ұпай, «жақсы» жауап берсе-2 ұпай, «төменгі дәрежеде» жауап берсе-1 ұпай қойыңыз. Қорытынды ұпай саны бойынша 12-15 ұпай арасы-«5», 8-11 ұпай арасы-«4», 6-8   ұпай арасы  -«3»-пен бағаланады.

Check Also

Информатика-7. Символдық шамаларға есептер шығару.

Дарменова Айбобек Кылышбековна, Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Шетпе селосы “Шетпе лицейі” ММ информатика пәнінің мұғалімі …

Один комментарий

  1. сәлеметсіз бе апай. Менің бір білгім келгені Kahoot.it бағдарламасында уялы телефонмен жауап берді ма? Және коп уакыт алып кетпей ма. Бірак балдарға қызық болатын сияқты. Алда ашық сабағым бар еді. Бір ой келіп отыр.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.