ЕКІ ӨРНЕКТІҢ КВАДРАТТАРЫНЫҢ АЙЫРМАСЫ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕП ШЫҒАРУ.

ХАСИХАН ЕҢЛІК. Ақмола облсы Бұланды ауданы Макинск қаласының Балуан Шолақ атындағы мектеп лицейінің информатика және математика пәнінің мұғаімі

Сабақтың толық нұсқасын және презентациясын көшіріп алыңыз.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды екі өрнектің квадраттарының айырмасы формулуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: Әр оқушының өздігінен еңбектенуге, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы
Сабақтың әдісі: жұппен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Cабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалары, бағалау парағы, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі (1 минут)
Оқушыларды түгендеп, сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (3 минут)
ІІІ. ЕСЕП ШЫҒАРУ.

1 бөлім. «Математикалық диктант»
2 бөлім. «Кітаппен жұмыс»
3 бөлім «  Ғажайып tarsia»
4 бөлім Тес жұмысы
5  бөлім Қорытынды

Адамның басшысы – ақыл, шолушысы-ой, жетекшісі-талап, қорғаушысы-сабыр, сынаушысы-халық, таусылмайтыны-арман, ең қымбаттысы-ар сақтау, бәрінен ардақтысы-өмір сүру, соның ішінде ең тәттісі-сыйластық.
Төле би

1 бөлім. «Математикалық диктант»  Формуланы , сөйлемді жалғастыр.

І. Формуланың жалғасын тап.

1)  a m * a n =                                  2) a m : a n =                           3. (a mn =

4) ……………….= a nn cn 5) ……………….= a n / bn 6) a 0 =           7) a1 =

2. Сөйлемді жалғастыр

1) a >0 және n  натурал сан  болса, онда…………………………………………..
2) a <0 және n жұп сан болса, онда …………………………………………………..
3) a  < 0  және  n таө сан болса, онда……………………………………………….
4) ( a – b) (a+b) =
5) c2 – 16a2 =

Жұппен жұмыс. Әр оқушы өз жұбымен парағын ауыстырып, дұрыс жауаппен сәйкестіріп тексереді.

Сенімді ақыл мен ерікке бағындыру қажет.Табандылық пен
өзіңді-өзің билеу, өр рух пен қайыспайтын қайсарлық -ерлік-
тің кепілі. Бауыржан Момышұлы

2 бөлім. «Кітаппен жұмыс»

№ 154 Көбейткіштерге жіктеңдер.

1) c2 – 0,25 = c2 – (0.5)2 = (c – 0.5) (c + 0.5)  2) 16- x2 = (4-x)(4+x)
2) 144 – m2 = (12 – m)(12 + m)  4) n2 -225 =(n-15)(n+15)
5) 1.69 – b2 = ( 1.3 –b)(1.3 + b)  6) y2 – ¼ = (y – ½)(y+1/2)
7) 25x2 -1 = (5x-1)(5x+1)   8) 25/36  – y2 = ( 5/6 – y)(5/6 +y)

№158 . Көбейтуді орындаңдар.

1) (1/3а – 1/2в) (1/3а + 1/2в) = 1/9а2 – 1/4в2
2) ( 0,2 а -0,5в)(0,2а+0,5в)= 0,04а2 – 0,25в2
3) ( а2 – в2)(а22) = а4 – в4
4) (5х2 – 3у)(5х2 + 3у) = 25х4 – 9у2

№ 160 Көбейтінді түрінде жазыңдар

1 ) m 2 – n2 –m + n = (m 2 – n2)-(m-n)= (m-n) (m+n) – (m-n) = (m – n) (m+n – )
2) 9x2 -4y2 – 3x +2y = (9x2 -4y2) – (3x – 2y) = (3x – 2y)( 3x +2y) – (3x – 2y) =
= (3x – 2y)( 3x +2y – 1)
3) 36 – ( y + 1)2 = (6 – y -1)(6+ y +1) = (5-y)(7+y)

№ 161 Есептеңдер.

Адамның біліміне ақыл серік, ақыл кен таусылмайтын жанға көрік                        Ақансері Қорамсаұлы

Сергіту сәті.

3 бөлім «  Ғажайып tarsia»

Көп ойласаң — дана боласың,
Көп ойнасаң — бала боласың.

Оқушылардың алдарындағы көк конвертте геометриялық фигуралардың қиқымдары жатыр. Осы қиқымдағы есептердің дұрыс жауабын тауа отырып, жауап парағындағы  фигураның пішінін шығару.

Парталас көршілес отырған оқушылар жұппен жұмыс істейді.

4 бөлім Тес жұмысы  Activestudio  интерактивтік тақтасымен тест тапсырмасы

ҚОСЫМША ЖҰМЫС

5 бөлім Қорытынды РЕФЛЕКЦИЯ

Ақыл тозбайтын тон
Білім  – таусылмайтын кен.

Сабақтың толық нұсқасын және презентациясын көшіріп алыңыз.

Бүгінгі сабақ ….
Менің өз жұмысым …
Сабақта мен үшін уақыт ….
Менің көңіл – күйім….
Сабақ мен үшін….
Үй тапсырмасы мен үшін…

Алгебра 7 сынып    флипчарт

Check Also

Информатитка пәнінен олимпиадаға даярлаудың тиімді жолдары

Жуалы ауданы, №2 Мыңбұлақ орта мектебі информатика пәні мұғалімі Сабиев Бахытжан Төребайұлы.  Олимпиада – бұл …

Один комментарий

  1. Жанеркенің сайтқа салынған барлық сабақтарын көшіріп алып қарап шықтым. Мектебіміздегі математик мұғалімдер жоғары бағалады. Бір жас мұғалім осы сабақ негізінде ашық сабақ өткізіп алғысқа бөленді.

    Сабақтың көрнекілігі мен жан-жақтылығы толыққанды қиялдың жемісі екені көрінеді. Математика сабағының бір бөлімінен екінші бөліміне көшу кезінің, ұлы адамдардың нақыл сөздерімен көмкерілуі пән аралық байланыс ғана емес Жанеркенің шығармашылық еңбегінің көрінісі.
    Математика сабағының басты шарттарының бірі сабақта есептің көп шығарылуы болса, ол бұл сабақ жоспарында жеткілікті қамтылған.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.