«Алтын қақпа». Сыныптан тыс сабақ. Информатика.

saulebaialbek-127x150Баялбекова Сауле Қартайғанқызы,  Жамбыл облысы Шу қаласы,    Т.Рысқұлов атындағы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі.

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік Оқушылардың білімдерін сарапқа салу арқылы жеңімпаз топты анықтау.
Ә) Дамытушылық:Оқушыларды тапқырлыққа баулып, зейінін, ой  –өрісін, белсенділігін дамытып, білімге құштарлығын  арттыру.
Б)Тәрбиелік:Өз білімдеріне деген сенімділіктерін нығайту, қиындықтарды жеңе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер және слайд.

Сабақтың барысы: І.Кіріспе

«Алтын қақпа» атты сайыс сабақты өткізуді жөн көрдім. Бұл сайысты өткізейін деп отырған басты мақсатым: Балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, өтілген материалдарды бекіту және өз бетінше ізденуге, жеке тұлға ретінде жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Балалар бүгін біз «Информатика » қаласына  саяхатқа шығамыз, онда саяхатқа шығу мақсатымыз Егеменді еліміздің ертеңі болып саналатын біздер- бүгінгі біздің сабағымызға арқау болып отырған компьютерді игеру. Компьютердің мүмкіндігі шексіз. Онымен тіл табысқан адам әлемнің әр шалғайынан хабар алып, сол жерлерге еш қиындықсыз тарата алады.Бұл информатика жетістігі.

Ертеңгі келер күннің  бүгінгіден гөрі нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға алып баратын құдіретті күш тек білімге ғана және компьютерлік сауаттылыққа тән.

Компьютерлік сауаттылық бүгіннің де , ертеңнің де талабы. Олай болса біз сол компьютерлік сауаттылықтың алтын кілтін алу үшін информатика қаласына саяхатқа шығайық . Саяхатқа шығуға дайынбыз ба, балалар?

Информатика шаһарына біз саяхатқа шықпас бұрын  3 топқа бөлініп, топ басшысын сайлап алайық.

ІІ. Топты таныстыру кезеңі

І топ  «Монитор» топ басшысы: ………………………………………………………………………………….

ІІ топ «Пернетақта» топ басшысы:………………………………………………………………………………

ІІІ топ «Жүйелі қорап» топ басшысы:…………………………………………………………………………..

ІІІ кезең . «Ағаш қақпа»

Информатика шаһарына саяхатқа шығу үшін алдымен билет алуымыз керек , ол үшін алдымызда тұрған ағаш қақпаны сұрақтара жауап беру арқылы ашу керекпіз.

І топ“Монитор”
1.Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?
2.Процессор қандай жадпен жұмыс істейді?
3.ЭЕМ- нің буындары, элементтік базасы, негізгі сипаттамаларын ата.
4.Құрылғылардың жүйелік блокта орналасуы қанша топқа бөлінеді және ата?
5.Пернетақтаның негізгі болктарын ата және міндетін айт.
6.Windows- тың негізгі объектілерін ата?

ІІ топ“Пернетақта”

  1. Ақпарат алатын көздерді атап айт.
  2. Операциялық жүйе не үшін арналған?
  3. Қандай жадты жедел жад деп атайды?
  4. Есептеуіш техникасының даму тарихы нешеге бөлінеді?
  5. Монитордың айыру мүмкіндігі дегеніміз не?
  6. Арнайы пернелердің қызметін ата.

ІІІ топ“Жүйелі қорап”

  1. Ақпарат қаншаға бөлінеді?
  2. Бір битпен нені кодтауға болады?
  3. Компьютер жадына бағдарламалар мен деректерді беруге және кодтауға арналған құрылғы?
  4. Арнаулы бағдарламалар не үшін қолданылады?
  5. Беббидждің машинасына арналған алғашқы бағдарлама?
  6. .Жұмыс орнының негізгі элементтерін ата?

ІV кезең. «Темір қақпа»

-Ал балар біз билеттерімізді алдық ағаш қақпамызды ашайық. Енді біздің ағаш қақпамыздың ішінде темір қақпа тұр оны ашу үшін «Сөз ойла, тез ойла » ойынын ойнайқ, барлық топқа «Информатика» деген сөз беріледі ол сөзден сөз құрау және тез құру керек .

VІ кезең. «Күміс қақпа»

Әр топқа кесте беріледі сол кестенің ішін толтыру керек (интерактивті тақтадан)

І. Топ

Пернетақтаның көмегімен Көшіру, Қиып алу, Кірістіру командаларын қалай шақыруға болады?

Пернетақтаның көмегімен команданы шақыру
Көшіру
Қиып алу
Кірістіру

ІІ топ «Пернетақта»

Оъектіні жылжыту мен көшіру әрекеттерінің ретін көрсет. Ерекше әрекеттерді түспен белгіле

Объектіні жылжыту Объектіні көшіру
1. Маус көмегімен объектіні белгіле 1. Маус көмегімен объектіні белгіле
2. 2.
3. 3.
4. 4.

 

ІІІ топ «Жүйелі қорап»

Объектінің атын өзгерту тәсілдерін жаз.

1- тәсіл
2-тәсіл
3- тәсіл
4-тәсіл

V кезең «Алтын қақпа» «Информатика – ғылым патшасы »

Практикалық жұмыс

І топ «Монитор » Сызық құралын пайдалана отырып, жайраның суретін салу.

Үсті–басы ине,
Бұл недеген бейне.
Кірпіге ұқсас заты,
Жайра оның аты

ІІ топ «Пернетақта» Сызық құралын пайдаланып, өрмекшінің торын сал.

Жұмыс істеп ұзақ,
Өрмекші құрды тұзақ,
Болмады бірақ күткені,
Оған ешкім түспеді

ІІІ Топ «Жүйелі қорап»

Элипс жәнеқисық сызық  және сызық құралдарын пайдланып шәйнектің суретін сал.
Ішінде –су,
Үстінде бу.
Тоймай жұпар иісіне ,
Ішесің сүйсіне

VІ кезең. «Білім кілті» енді білім кілтін алу үшін  топ басшылары сайысқа түседі , әр топ басшысына  10 сұрақ беріледі сол сұраққа мүдірмей тез жауап беру керек.

І-топ басшысы __________________________

1.Информатика нені зерттейтін ғылым?
2.Компьютердің негізгі құрылғыларын ата?
3. Меңзерді жолдың басына алып баратын перне ?
4.  Paint бағдарламасын іске қосу жодарын ата?
5. Құралдар тақтасында қанша құрал бар?
6.Қосу машинасын ойлап тапқан адам?
7.Деректерді сақтауға қабілетті кристалды ұяшықтар алқабы?
8.Компьютер жады қаншаға бөлінеді?
9.Графикалық редакторға қандай бағдарлама жатады?
10.Бос орын пернесі қандай қызмет атқарады?

ІІ топ басшысы :_______________________________________

1.Ақпарат дегеніміз не?
2.Компьютердің қосымша құрылғыларын  ата?
3. Меңзерді жолдың соңына апаратын перне ?
4. Таңбашаны екі рет шерткенде не болады?
5. Пернетақтадағы “Delete” пернесі қандай қызмет атқарады
6.Дүние жүзі бойынша 1-ші бағдарламашы кім?
7.Деректерді ұзақ уақыт сақтауға арналған микросхема?
8. Сыртқы жадтайтын  құрылғыларға  нелер жатады?
9.Мәтіндік редакторға қандай бағдарламаларды  жатқызуға балады?
10.Функционалдық пернелер деп қандай пернелерді атаймыз?

ІІІ -топ басшысы ____________________________________________

1.Ақпарат қаншаға бөлінеді ?
2.Компьютер дегеніміз не?
3. F1- F12 дейінгі пернелерді қандай пернелер дейміз?
4. Ақпаратты кодтау дегеніміз не?
5. Пернетақтадағы “INSERT” пернесі қандай қызмет атқарады
6.Беббидждің машинасына арналған алғашқы бағдарлама?
7 Біздің елдегі бірінші машина ?
8. Монитордың айыру мүмкіндігі дегеніміз не?
9. Мәтіннің үзіндісін жылжыту үшін …
10. WORDPAD  редакторының негізгі терезе элементттерін ата?

Бағалау
Оқушыларды қатысқандары үшін мадақтап, жауап беріп отырған оқушыларды бағалап, сұрақтарға мүдірмей жауап берген топ басшыларын бағалау.

Марапаттау:
Сұраққа жауап мүдірмей жауап берген топ басшыларын мақтау қағазымен марапаттап, білім кілтін ұсыну.

САБАҚТЫҢ ТОЛЫҚ НҰСҚАСЫН, КӨРНЕКІЛІКТЕРІМЕН БІРГЕ КӨШІРІП АЛЫҢЫЗ. Сбақтар көшіру 2012.

 

Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

7 комментариев

  1. Айгерім Алманова

    Сабағыныз корнекті екен, оте жаксы рахмет!

  2. сабағыңыз керемет

  3. сабағыңыз керемет

  4. сабактын коре алмадым

  5. сабактын коре алмадым

  6. Шалкарбек

    рахмет жаксы

  7. Шалкарбек

    рахмет жаксы

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.