Бастауыш. Кел мүсіндеп көрейік.

Алматы облысы,  Райымбек ауданы,  Кеген ауылы, №2 Кеген орта мектеп «Еркетай»  шағын орталығы,тәрбиеші  Сыгаева   Асель Бактыбаевна

Сабақ тақырыбы: Үй жануарларын мүсіндеу.  / қозы /
Сабақтың мақсаты: үй жануарлары туралы түсініктерін жалғастыру.
бм: мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін меңгерту, ұсақ қол қимылдарын дамыту.
тм: өзара көмекке, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері.
Керекті құралдар: ермексаз, тақтайша, сүлгі, суреттер, үлгі.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, әңгімелеу, сұрақ- жауап, түсіндіру, қайталау.

Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Жылулық шеңбері.

Атам мені «құлыным»- дейді, әжем мені «боташым»-дейді,
Әкем мені «шырағым»- дейді, шешем мені «қозым»-дейді.
Ал, шынында мен кіммін ?  Мен кәдімгі баламын.

« Міне балалар! Бізді еркелеткенде ата әжелеріміз, әке аналарымыз төрт түлік малдың сүйкімді төлдерінің атын қолданады. Кейбір балаларының аты да осы төлдерге сәйкес болады. Еске түсірейікші? ( ботагөз, бота, тайлақ,  танагөз және т.б ). Ал енді, бір – бірімізді  төлдің атымен еркелетіп көрейікші!».

«Төлін тап»  ойыны
Бұл ойында әр малдың суретінің астындағы қалташаға өздерінің анықтаған төлдерінің суретін дәл тауып апарып салу керек.

● мақал-мәтел
●  «мал өсірсең қой өсір, өнімі оның көл-көсір».

сызба құрау

қозы Жүн жіп 

Көрпе

Шұлық,
Киім,
Бас киім
дені сау бала

ұсыныс:
Үлкендерді шақыртып, ұршықпен жіп иіруге және балалардың өздеріне жіп иіртіп көрсетуге болады.

*жұмбақ
Моп-момақан өзі, сүп сүйкімді көзі…………….. (қозы)
«қозы» тақырыбы бойынша мүсіндеу.
Кіп кішкене момақан, қошақанды ұнатам.
Сүйді апам: «қозым»-деп, «қошақаным өзің»- деп.
Тәрбиеші  өлең жолдарын оқып, қошақанның дене мүшелерін көрсетіп, талдау жасайды.
● кесек ермексаздан бір бөлігін үзіп алып, денесін домалақтап мүсіндеу;
● екінші бөлігін үзіп алып, мойынын, басын, аяқтарын жасау.

(балаларға сұрақ беру арқылы әңгімеге олардың өздерін де қатыстырып отырады)

«Қошақандар» сергіту сәті.
Қошақандардың жайылып жүрген бейнесін келтіру.

Жұмыс аяқталған соң , « Өрісте жайылып жүрген қошақандар» атты көрме ұйымдастыру. Осылайша балалар өздері  жасаған жұмыстарына баға береді.

*«үйде, ата-аналары және жақындарымен бірге…….»

Үйде үлкендермен үй жануарлары  туралы әңгімелеу. Төрт түлікке байланысты  тиым сөздерді  үйрену.

*« Біз не білдік?»
● адаммен үй жануарлары тығыз байланыста.
● үй жануарларына күтім қажет.

Соңында тәрбиеші қорытынды жасайды.
Балалар өте жақсы еңбектеніңдер!
Барлығы да өте жақсы деген баға.
Еңбектерің жана берсін!

Check Also

Информатика. Внеурочная работа “Своя игра”

Восточно Казахстанская область, г. Семей, Колледж СГУ имени Шакарима, Преподаватель информатики Мүрсәлім Балжан Оразбекқызы. Внеурочная работа: Своя игра …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.