§48 Тұздардың жіктелуі. Алынуы. Химиялық қасиеттері. Қолданылуы.

Индер ауданы М.Әуезов атындағы орта мектептің химия пәнінің мұғалімі Абилова Әсел Төлеуқызы

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Тұздар туралы алған білімдерін толықтыру. Оқушылардың тұздар туралы білімдерін тиянақтау.
Дамытушылығы: Тұздардың жіктелуі, құрылымдық формуласын жаза білуге, алыну жолдары мен химиялық қасиеттері туралы түсінік беру.
Тәрбиелілігі: Тұздардың адам өмірінде қолданылу аясы мен маңызын түсіндіре отырып, химия пәніне қызығушылығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: Тұрмыста қолданылатын тұз үлгілері, тірек-сызба нұсқалар.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты игеру.
Сабақтың әдісі: Қызығушылықты ояту, түсіндіру, «Ой түю» стратегиясы.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Ой шақыру кезеңі.
3. Мағынаны тану.
4. Сабақты қорытындылау.
5. Бағалау.
6. Үйге тапсырма.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды тексеріп, сабаққа назарын аудару.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
а) №7,8,9 есептерді шығару.
б) Қышқыл формуласын құрыңыз.

Ой шақыру кезеңі.
Өткен тақырып бойынша тұздар анықтамысына тоқтап, еске түсіру.

Калий фосфаты                                          калий гидросульфаты                                   магний  гидроксохлориді

Натрий сульфаты, натрий гидрофосфатының      құрылым формуласын жаз.
Тұздардың аталуы мен ерігіштік кестесі туралы түсінік беру.

Суда еритіндер – Е Аз еритіндер – АЕ Ерімейтіндер – ЕМ

ІІІ. Тұздарды алу.
Тұздарды алу                                                          Реакция теңдеуі
1. Металл мен бейметалл
2. Негіздік және қышқылдық оксид
3. Негіздік оксид және қышқыл
4. Қышқылдық оксид және негіз
5. Қышқыл мен негіз
6. Тұз бен қышқыл
7. Тұз бен тұз
8. Тұз бен негіз
9. Металл мен қышқыл
10. Белсенді металл мен тұз

ІҮ. Тұздардың химиялық қасиеттері.

Тұздар                                                         Реакция теңдеуі
Тұз бен металл
Тұз бен негіз
Тұз бен қышқыл
Тұз бен тұз
Тұз айырылады

Ү. Қолданылуы.
Адам ағзасында- 5,5%
Табиғи су мен теңізде- 0,5-3,5%
HgCI2 – сулема- ақ түсті, тіс қақсағанда, теміреткіге қарсы.
NaCI – ас тұзы
AgNO3 – ляпис-түссіз кристалды зат. Тері, көз, тері ауруында.
HgS – киноварь. Бас айналу мен жүйке ауруларында қолданылады.

4. Сабақты бекіту.

№1 «Ой тұжырым» Тұздардың формуласын құрып, атаңыз.

№2  Есептер шығару №3,4

5. Сабақты қорытындылау.

«Ой түю» стратегиясы.
Нені білем?                                  Нені білдім?                               Нені білгім келеді?

6. Бағалау.

7. Үйге тапсырма. §48 №5,6,8,9 есептер шығару.

«Шипагер тұз» кейбір тұздардың емдік қасиеті туралы қосымша материалдардан іздену.

Check Also

География -10. §52 Ресей халқы, еңбек ресурстары.

Мырзакулова Мереке Сейсеналиевна. Жамбыл облысы Шу қаласы Төле би орта мектебінің география   пәні мұғалімі. «Гүл сыйлау» …

2 комментария

  1. алтынай

    өте жақсы құрастырылған сабақ тиянақты

  2. алтынай

    өте жақсы құрастырылған сабақ тиянақты

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.