Информатика. CoreDraw. Қылқалам өлшемінің берілуі және объектіні түспен бояу.

Сейтқазиев Жанат, Жабыл облысы, Байқадам ауылы, Байқадам орта мектебі.

Автордың басқа да жұмыстарын көшіріп алыңыз:

1.  CORELDRAW – да мәтінмен жұмыс
2.  CORELDRAW. Объектілердің әрекеттену қисықтарды түзету

3.  И-7. Файлдар мен қапшықтар. Қапшықтарды іздеу.
4. И-7. Файлдар мен қапшықтар. Қапшықтарды құру
5. И-7. Объектілермен жұмыс істеу. Қапшықтарды файлдарды жинақтау

6.  VB. Басқару элементтері
7.  VB. Даярламның жинақталған ортасы.
8.  VB. Image  Сурет
9.  VISUAL BASIC-те бағдарламалаудың негіздері

10.  И-11. Ауқымды желі. Интернет.
11.  И-11. Интернет желісінің сервистері.
12.  И-10.  Мәтіндік процессорлар Word 2000. Құралдар панелі құжаттарымен жұмыс.

13. Сыныптын тыс сабақ: Информатика пәнінің алғырлары.


Сыныбы:____________ Күні:_____________
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты: Дамытушылық: өз фотосуреттерін өңдеуді CORELDRAW бағдарламалары арқылы үйрету
Білімділік: : жүйелік бағдарламалар түсінігін оқушыларға жеткізу.
Тәрбиелік: Оқушыларға тәлім тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: тақта,плакат,ДК.
Сабақтың әдісі: көрсете түсіндіру.

Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
• Сәлемдесу,оқушылрдың назарын сабаққа аудару.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ.Жаңа сабақ.

Қисықтарға айналдыру (өзгерту)

Контурларды реакциялау тұрғысынан қарағанда (немесе көзқарасы бойынша) ерікті пішінді фигуралардың (қисық объектілердің) графикалық примитивтерден негізгі айырмашылығы қисық объектінің тораптарын қандай да болсын тәсілмен өзгертуге болады, ал графикалық примитивтердің тораптарын тек аса шектелген тәсілдердің жиынымен редакциялайды. Сондықтан, егер сіздепр сурет инстументімен салынған фигураның пішінін өзгерткіңіз келсе, онда оны қисыққа айналдыру керек. Бұл үшін Моньаж менюінің Преобразовать в кривые (Convert to shapes) командасын таңдаңыздар. Бұл команда объектіні таңдағаннан кейін қасиеттер панелінен де мүмкін болады. Ол қасиеттер панелінде сол бір атты батырмамен таңдалады. Батырмада төрт торабы шеңбер салынған.

Меңзерді басқару пернелерінің көмегімен жылжыту

Белгіленген торапты жылжыту үшін меңзерді басқару пенлерін пайдалануға болады. Торап меңзердің пернесін әрбір басқан сайын бірдей шамаға ығысады. Шаг смещения қасиеттер панелінің Нұсқағыш иструментінің Ығысу қадамын(Nudge Offset) енгізу өрісінде беріледі. Бұл тәсіл редакцияланатын фигураның тораптарын дәл позициялауға мүмкіндік береді.

Осы объектіні қарастырайық. Өзгертулер жүргізгеннен кейін сегменттердің сырт пішін өзгермегеніне қарамастан, басқарушы нүктелердің болуы біздің алдымыздағы қисық екендігінің айғағы.оның әрбір торабының екіден, ал соңғысы тораптарының-бірден басқарушы нүктелері бар. Қазіргі барлық тораптар сүйір- мұндай тораптың басқару нүктелері бір-бірнен тәуелсіз болады.Сүйір торап арқылы өтетін қисық кез келген бұрышта иіле алады. Тораптың басқарушы нүктелерін апара отырып, сүйрі торап арқылы өтетін қисықтың жатықиілісі немесе кез келген бұрышы болатындығына көздеріңізді жеткізіңіздер. Сонан кейін бастапқы қалыпқы қайтыңыздар.Бұл қисыққа сүйір торап керек болмайды. Барлық тораптар қисықтың иілісінің жатық болуын қамтамасыз етуі керек. Бұлар немесе тегістелген немесе симметриялы тораптар.

Симметриялы тораптар тораптың екі жағына бірдей қисықтық жасайды, сондықтан, олар негізінде симитриялы объектілерді редакциялағанда қолданылады. Біздің жағдайда әдемі иілістерді қалыптастыру үшін тегістелген тораптарды қолданайық. Олар қисықтың түрін (пішінін) неғұлым еркін басқаруға мүмкіндік береді.

1. Қисықтың барлық тораптарын таңдаңыздар.
2. Қасиеттер панелінде Сглаженный (Тегістелген, Make Node Smooth) абтырмасында шертіңіздер. Қисықтың түрін өзгерді. Сынық сызықтың бұрыштары сегменттердің арасындағы жатық ауысуларға (өтулерге) айналады.
3. Қисықтардың редакциялауды аяқтаңыздар. Ол үшін тораптарды басқарушы нүктелерге жылжытыңыздар.

Тапсырма
Төмендегі суретті салыңыз:

Сабақтың болық нұсқасын көшіріп алыңыз.

ІV. Практикалық сабақ
Практикалық жұмысқа компьютерге отырғызу

VІ. Жаңа сабақты қорытындылау.
VІІ. Үйге тапсырма:

Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз (барлығы үш сабақ жсопары).

Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.