Алгебра 7 класс. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі.

Малдыбекова Гүлзат Мырзақұлқызы, Төле би орта мектебі, математика пәнінің мұғалімі.

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
1) оқушылардың екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты тақырыбы бойынша білімдерін тексеру;екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісін қарастыру;
2) екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі формуласын өрнектерді ықшамдауда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру;
3) оқушыларды өз бетімен жұмыс  жасауға,шапшаңдыққа, ұқыптылыққа,өз ойын жеткізе білуге  тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Оқыту әдістемесі: түсіндіру, практикалық, проблемалық оқыту
Оқыту технологиясы: деңгейлеп- саралап оқыту
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта,үлестірмелі қағаздар
Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Қайталау:
1) төмендегі  сұрақтарға жауап алу
1) екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты ережесін тұжырымда
2) көпмүшелерді көбейту ережесі

2) үлестірмелі қағаздармен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар):

А деңгей (ауызша)
Өрнекті ықшамда:     ( 3-а)2 , ( 4+в)2 , (3х+у)2 , 4x2 +4x+1, 25b2 -10b+1, 9a2 -12ab+4b2

В  деңгей:

№1                                      №2                                           №3
Өрнекті ықшамда:     Өрнекті ықшамда:            Өрнекті ықшамда:
(x-5)2 +2x(x-3)           (5х-1)2 -25х2 (x-3)2 +x(x+9)
(y+8)2 -4y(y-2)          ( в-4)2 +(в-1)(2-в) (2a+5)2-5(4a+5)

С деңгей

Теңдеуді шеш: Теңдеуді шеш:

(х-6)2–х(х+8)=2 (2y+1)2–4y2=5

Өрнекті ықшамда: Өрнекті ықшамда:

3 (а-1)2 +8а 9c2 -4+6(c-2)2

ІV. Өзіндік жұмыс (10 минут,тапсырма интербелсенді тақтада беріледі. )

A деңгей                                               В деңгей

№1.Көпмүшеге түрлендір

(3а-5)2 3-5)2

№2.Жұлдызшаның орнына теңдік орындалатындай, тиісті өрнекті жазыңыздар .

(* – 2m)2=100-40m+4m2 (* – 9с)2 = 36а2 – 108а2 с+ 81с2

№3. Өрнекті ықшамда:

(х-3)2 + х(х +9).                                       (2а+5)2 -5 (4а +5)+ 4а.

V. Жаңа сабақты баяндау.

1. Мысалдар;

1. (а-3)(а+3)

2. (х-4)(х+4)

3. (8-у)(8+у)

4. (3а-1)(3а+1)

2. Оқушылар жоғарыдағы мысалдарды алдын-ала орындау арқылы екі өрнектің қосындысын олардың айырмасына көбейту формуласы мен ережесін өздері тұжырымдау  керек, яғни

( а – в) ( a + в<) = a2 – в2

Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі осы өрнектердің квадраттарының айырмасына тең.

VI. Жаңа білімді бекіту.

  1. Төмендегі мысалдар оқушыларға формула бойынша алғашқы бекітуге беріледі.(aуызша)

( х-9)(х+9),   (5у-2)(5у+2),  (2+7а)(7а-2),  (6х 2 -1)(6х 2 +1),

(10х3 -1)(1+10х3)

2) Оқулық бойынша тапсырмалар:
№354-356, (тақ нөмірлері)
VII. Уйге тапсырма:
1) екі өрнектің қосындысын олардың айырмасына көбейту формуласы мен ережесін жатқа білу
2) Оқулық бойынша тапсырмалар:

№354-356 (жұп нөмірлері)
VIII. Сабақты қорытындылау:
Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі
ережесін тұжырымдау
IX. Оқушылар білімін бағалау.

Check Also

Информатитка пәнінен олимпиадаға даярлаудың тиімді жолдары

Жуалы ауданы, №2 Мыңбұлақ орта мектебі информатика пәні мұғалімі Сабиев Бахытжан Төребайұлы.  Олимпиада – бұл …

2 комментария

  1. Осы мүғалімге дауыс беріп қолдап жіберейік әріптестер! дауыс беру

  2. Осы мүғалімге дауыс беріп қолдап жіберейік әріптестер! дауыс беру

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.