Тақырыбы: "Математика және біз" – кеш.

Математика пәні мұғалімі : Малдыбекова Гулзат, Шу  қаласы , Төле  би  атындағы орта мектебі.

Тақырыбы: “Математика және біз”
Сыныптар: 7- ші сыныптар
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математикалық білімдерін тексеру және кеңейту, тереңдету;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, танымдық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: Оқушырды шығармашылыққа баулу, ізденушілік қасиеттерге тәрбиелеу,шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Математикалық кеш
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, бүктеме қағаздар,” Білімді азамат- ел ертеңі” , “Адамның даңқы – оның ойлау қабілетінде”, “Білегіне сеңбе – біліміңе сен” жазулары, ұпай парақтары

Өтілу барсы.
1 – жүргізуші – мұғалім
2 – жүргізуші – 7 сынып оқушысы

1- жүргізуші: Сәлеметсіздерме құрметті ұстаздар және оқушылар!
2- жүргізуші: Қайырлы күн құрметті қонақтар! “Математика және біз” атты кешімізге қош келдіңіздер.
1- жүргізуші: Әлемдік өркениетке ұмтылған Тәуелсіз еліміздің басты құндылығы – білімді ұрпақ. Білімді азамат – ел ертеңі.
2- жүргізуші: Иә, еліміздің кемел келешегі – біздің қолымызда. Ал біздің қазіргі міндетіміз-түрлі пәндерді игеріп, терең білім алу. Ал соның ішінде ғылымдардың патшасы саналатын математика пәнінің мен үшін де, менің достарым үшін де алатын орын ерекше . Әл- Фараби бабамыз айтқандай математика басқа ғылымдардан жоғары бағаланады, ұлы Ломоносов
сөзінше математика ақыл–ойды тәртіпке келтіреді, сондықтан оны оқу керек.
1- жүргізуші: Бүгін біздің кешімізде 7 “г” және 7″б” сынып оқушылары өздерінің математика пәні бойынша білімдерін көрсетіп, сынға түспекші.
2 – жүргізуші:
Көңілді тапқырлар, білгірлер
Бар білімін алдарыңа салады
Кім білімді, көп оқыған болса, егер
Бүгінгі күн жеңімпазы болады.
Өмірде ойлап тұрса бәрі де есеп
Ауырсаң ішіе – тұғын дәрі де есеп
Есепсіз сүрген өмір мазмұнсыз – ау
Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

1 – жүргізуші:
“Төрімізде отырар
Әділазы алқасы
Сіздерден әділ шешімді
Күтеді бүгін баршасы.” деп біз әділ мүшелерін анықтап алып біз сайысуымызды ретімен таныстырып өтсек.

1) Таныстыру.
2) Үй тапсырмасы.
3) Тест тапсырмалары.
4) Ұяшық таңдау бойынша сұрақтар.
5) Адасқан әріптерден сөз құрау.
6) Викториналық сұрақтар.
7) Мақал-мәтел сайысы.

2-ші жүргізуші:  Кезекті таныстыруға берсек.

7 “Б” сынып “Алғырлар” тобы
Өнер қуған математик жастармыз,
Есебіңді шапшаң шешіп тастармыз.
Тобымыз өңшең алғыр, қырандар,
Ерен қуған вундеркинд бастармыз.

7 “Г” сынып “Тапқырлар” тобы
Келешекте өміріміз талапты,
Атақ- даңққа бөленеміз қарап тұр.
Сегіз қырлы өнер асып туғандар,
Оза шауып, бәйге атындай жарап тұр.

ІІІ. Тест тапсырмалары.

1.Есептеңіз: 17-(-12):4
А) 5/4
В) 20
С) 14

2.Есептеңіз: -12+(-2)3
А) 9
В) -9
С) 7

 

3. -5х ≥ 8 теңсіздігінің шешімін  табыңыз:
А) х ≥ 1
В) х ≥ -40
С) Х ≤ – 1,6

4. Өрнекті ықшамдаңыз:  14 у2 – 2у (6-у)
А) 16у2-12у
В)12у2-12у
С) 2у2-2

5. Өрнекті ықшамдаңыз:  (3х-5)2
А) 3х2-15х+10
В) 9х2+30х+10
С) 9х2-30х+25

6. М нүктесі  С және Д нүктелерінің  арасындағы  орналасқан. МС = 3,4 дм, ДС =6,2 дм  болса, МД кесіндісінің ұзындығын табыңыз:
А) 9,6 дм
В) 3,8 дм
С) 2,8 дм

7. Квадраттың  қабырғасы 5 см  болса, оның ауданы  неге тең?
А) 20 см2
В)  25 см 2
С) 0,5 см2

IV. Ұяшық таңдау бойынша берілетің тапсырмалар

Амалдар орындау.
1. 1,9∙ (-13) + 30
2. -2 ∙ (-0,7) – (-28) : 4

Теңдеулерді шешу:
1. 4х+5(3х-2)=5
2.(3х-1)(5х+4)-15х2=17

Теңсіздіктерді шешу:
1.3х-10х>42
2.4(x-3)+5x ≥ 3x

Бірмүшелер:
1. 4а4∙(3а2 в2)2
2. (3в5)∙ в3

Көпмүшелер:
1.-2х (х2-7х-3)
2. 2ab-7a2-9ab-8a2
3.10×2-8xy-3xy-15×2

Процент:
1. Сүттен алынатын ірімшіктің массасы сүттің массасының 8%-індей. 200 кг сүттен неше килограмм ірімшік алынады?
2. Мектепте спорттық үйірмелерде 80 оқушы қатысады олардың 24-і еркін күреске қатысады. Мектепте спорттық үйірмелерге қатысқан оқушылардың неше проценті еркін күреске қатысады?
3. 700 санының 35 %-ін тап?

Математика тарихынан:
1. Евклид өзінің қандай еңбегінде геометрия пәнінің негізін қалаған?
2. Аты кординаталық жүйемен байланысты француз математигі кім?
3. Отырардан шыққан ұлы ғалым?

V. Адасқан әріптерден сөз құрау.

А Н С 

Л Е С У Ә

К И Р Ь Л У Ц

А П Р Е Л Ь Л Л А

В А Д К Т А Р

У К Б 

З У Ү Т

Ұ Р Ш Ы Б

Н У К Я И Ф Ц

Р Я Л У К Н Е П Д И Р Е П

Математикалық көрініс “Что же такое математика?” 7 “Д” сынып

Журналист : На прошлой недели брали интервью с учеников. Из интервью с
Первоклассником – “Там все считают и считают”
Семиклассником – “Ну, это алгебра, геометрия и много всяких задач … ”
Десятиклассником – “… не говорите мне о ней…”
Выпускником – “математика является значительно большим, чем наука, она является языком и науки ”
Журналист: Так что же такое математика ?

Давайте разберемся в чем состоит главная особенность главное отличие от других естествнных наук.Послушаем диолог двух встречных.

-Как ты думаешь,что такое медицина?
-Наука о болезнях.
-Сойдет. А астрономия?
-Наука о звездах,о планетах…
-А теперь скажи:если бы не было врачей,были бы болезни ?
-Что за вопрос? Даже,наверное,еще больше.

А звезды Были бы звезды,если бы не было астрономов?
-Ясное дело,были бы?
-Выходить,ученые,которые ими занимаются имеют дело вещами действительно существующими. А чем имеют дело математики?
-С числами…
-Но можеть ли ты сказать,что числа-ну, хотя бы натуральные – существуют на самом деле ? Так же, как звезды, болезни, ископаемые ?
– … Наверно, могу…
– А дробные ? Если бы не было на свете математиков, были бы дробные числа ?
– Не знаю… Но ведь их можно изобразить ….
– А где же тогда находятся дробные числа ? Может быть только в воображении математиков, которые их придумали?
– Ты хочешь сказать , что математика имеет дело с вещами вооражаемыми, а другие науки – с действительно существующими ?
– Именно! В самую точку! В этом и состоит ее основная особенность.

VI. Викториналық сұрақтар.

7 “б”  

1) 10- ның кубы
2) 1 Км – де  қанша метр бар
3) Геометрия сөзінің  мағынасы.
4) 3х= -15 теңдеуінің шешімі
5) – 7 санының  квадраты
6) 18 және  12 сандарының  ең үлкен ортақ бөлгіші
7) – 3 және -5 сандардың  көбейтіндісі неге тең
8) Бұрышты өлшеуге арналған құрал.
9) 16 саны 2 санының қандай дәрежесі
10) 2-1 дәрежесі неге тең
11) Өзара қилыспайтын түзулер қалай аталады?
12) N әрпімен қандай  сандар жиыны белгіленеді
13)  -5 және 10 сандардың қосындысы неге тең ?
14) Жазыңқы бұрыштың  өлшемі  неше

7 “г”

1) 3 санының  кубы
2) 1 кг қанша грамм бар?
3) Геометрия  пәнінің  негізін қалаған  математик
4) -5х=20 теңдеуінің  шешімі
5) – 6 санының  квадраты
6) 6 және 4 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші
7) – 4 және 5 сандардың көбейтіндісі неге тең
8) Шеңбер салуға арналған құрал
9) 27саны 3 санының қандай дәрежесі
10)  3-2 дәрежесі неге тең ?
11) Сызықтың функцияның графигі қалай аталады?
12) Z әрпімен қандай сандар жиыны  белгіленеді
13) -4 және -3 сандардың қосындысы неге тең?
14) Тік  бұрыштың өлшемі неше

VII. Мақал-мәтел сайысы.
VIII. Ұпай сандары саналып, жеңімпаздар анықталады және марапатталады.

Check Also

Ұлттық бірыңғай тестінде туындыға берілген кейбір есептердің шығарылу жолдары

Бостанова Мираш. Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы№39 «Қызылөзек» орта мектебініңІ санатты математика пәні мұғалімі. Қазіргі заман …

6 комментариев

  1. Жасұлан Санабеков Мәуленұлы

    Биздин кезимизде мундай мугалим жок еди… Айтпакшы Сейткул апай жур мен екен?

  2. Жасұлан Санабеков Мәуленұлы

    Биздин кезимизде мундай мугалим жок еди… Айтпакшы Сейткул апай жур мен екен?

  3. Осы мүғалімге дауыс беріп қолдап жіберейік әріптестер! дауыс беру

  4. Осы мүғалімге дауыс беріп қолдап жіберейік әріптестер! дауыс беру

  5. Диноооооо

    мааааааааааааааааа мынау кушти екен жазып алам

  6. Диноооооо

    мааааааааааааааааа мынау кушти екен жазып алам

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.