Оқушылар қызығушылығын арттыра отырып стандартты білім беру әдістері.

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі ШҚО Жарма ауданы Қызылағаш орта мектебі химия пәнінің мұғалімі Қайранов Ершат Ахматжанұлы.

Авторлық кітап. Кітаптың толық нұсқасын көішір алыңыз.

Қызылағаш ауылы 2009 жыл

Пікір жазғандар

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің доценті химия ғылымының кандидаты Кабдулкаримова Кульбану Кабдулкаримовна.
Бейорганикалық және органикалық химия негіздері бойынша қалыпты білім бере отыры, қабілетті оқушылар санын көбейтуде және оларды  химия саласы мамандықтарына қызықтыруды мектеп қабырғасында іске асыру үшін дәстүрлі емес сабақтардың атқаратын ролі зор.

Балапанова Э.М. – Аудандық білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің әдіскері.

Қабілетті оқушы – ел болашағы. Бүгінгі күннің талабы білім сапасын арттыру болатын болса, қайталау, сынақ сабақтарының берері мол.

Әр мұғалім өзінің пәні бойынша әр оқушыға стандартты білім бере отырып, анықталған қабілетті оқушыларға сол пәнді терең меңгерту керек екені бәрімізге белгілі. Осы бағытта барлық мектеп мұғалімдері өз деңгейлерінде жұмыс жүргізуде. Дейтұрғанмен де 1985 жылдан бастап еліміз бойынша оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарының түскені белгілі. Тәуелсіздік алғаннан кейін елбасының тапсырмасы бойынша 9 сыныптан кейін мектептен кетіп бос жүруге немесе жұмысқа араласуға тыйым салынды. Сол кездерде кәсіптік техникалық училищелер дағдарыста болып, арнаулы оқу орындарының ақылы болуына байланысты, нашар оқитын оқушылардың көбі еріксіз мектеп парталарына отырды. Бұл әрине білім сапасының төмендеуіне әкеліп соқты. 2004 жылдан бастап ҰБТ (ұлттық бірыңғай тестілеу) шықты.  Содан бері жылдан – жылға білім сапасы көтеріліп келе жатқанымен де, соңғы кезде төрт пәнге ғана дайындалу белең алып келеді. Бұл төрт пәннің ішінде әрине химия пәні өте аз. Неге? Былтырғы реформа бойынша блок әдісін ұсынды, бірақ ол бекітілмеді. Егер бекітілсе де оған қабілетті оқушылар ғана дайындалуы мүмкін. Ертең осы елге ие болып, тізгін ұстар азаматтар – бүгінгі мектеп оқушысы болғандықтан, мемлекетіміздегі барлық мектептердің бүгінгі жайы, даму бағыттары келешегінің көк жиектері бүкіл қоғамның, мемлекетіміздің назарында. Білім сапасындағы, оның ішіндегі мектептердегі білім сапасы әлі күн тәртібінен түскен жоқ. Ендеше құрметті әріптестер, біздерге яғни пән мұғалімдеріне түсетін күш пен жауапкершілікті сезіне жұмыс істеуге міндеттіміз деп ойлаймын. Әр оқушыға стандартты білім беру үшін барлық пән мұғалімдері бірдей талап қоюы керек. Менің ойымша төмендегідей қарапайым сұрақтар бойынша күнделікті жұмыс жасап отырсақ ол да өз нәтижесін беруі мүмкін.

Мысалы:
1.Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып сол пәнге деген икемділігін дәл анықтай білу.
2.Ол оқушы күнделікті сұралып, яғни білімі тексеріліп отыруы керек.
3.Үй тапсырмасы шамадан тыс қиын, яғни шұбырған жаттаулар мен қиын есептер болмауы тиіс. Қиын есептер сыныпта

Балапанова Э.М. – Аудандық білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің әдіскері.

Қабілетті оқушы – ел болашағы. Бүгінгі күннің талабы білім сапасын арттыру болатын болса, қайталау, сынақ сабақтарының берері мол.

Авторлық кітап. Кітаптың толық нұсқасын көішір алыңыз.

Check Also

География -10. §52 Ресей халқы, еңбек ресурстары.

Мырзакулова Мереке Сейсеналиевна. Жамбыл облысы Шу қаласы Төле би орта мектебінің география   пәні мұғалімі. «Гүл сыйлау» …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.