Математика. Логарифмдер әлемінде.

Джобалаева Нұргүл Мусабековна. Жамбыл облысы, Шу қаласы «Жібек жолы» мектеп – лицейі.

Сабақтың толық нұсқасын және презентациясын көшіріп алыңыз.

Міндеттері:
1)      Логарифмдер тақырыбынан алған білім – білік дағдыларын қалыптастыру,  өздерінің жетістіктерін өздеріне талдатып ұйымдастыру.
2)      Логарифм тақырыбына деген танымдық қызығушылықтарын, құзырылықтарын дамыту.
3)      Алған білім – біліктерін еңбек жолдарында, яғни ҰБТ – да қолдануға баулу.

Мақсаты: Логарифмдер қасиеттерін, ережелерін, анықталу облысын теңдеуін, теңсіздігін, туындысын қайталауға есептер шығару.
Құрал – жабдықтар, көрнекі құралдар, тесттер, математикалық диктаннатр.
Сабақ түрі: білімді қортындылау

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру – сәлемдесу, түгендеу, оқу құралдарын дайындау
ІІ. Сабақтың мақсатын жекізу. Логарифмдер тақырыбын қорытындылаймыз және осы тақырыпқа талдау жасаймыз.

Слайд №2
ІІІ. үй жұмысын тексеру

  1. f(x)=log4(4-8x), Д(f)=?

4-8x>0
4>8x
8x<4:8

ІҮ. Слайдпен ауызша сұрақтар

А) Ойлан тап
Сұрақ тұрған жерлерге, дұрыс өрнектерді қояды, сонда логарифмдердің қасиеттері шығады, оқушы ойын қорытындылап отыруы керек.

Б) Кім жүйрік?
Слайдтан логаримдік функцияның графигн тауып беруі керек, ойын қорытыныдылайды.

В) есептеңіз (математикалық диктант)
Ү. Дәптермен жұмыс.
Әр оқушыларға алдарына тест есептері беріледі. (вариант) (деңгейлік)

ҮІ. Оқушыларға қорытындылау немесе талдау жасау ұсынылады.
ҮІІ. Үйге: логрифмдер тақырыбын қайталау, формулаларды жаттау.
ҮІІІ. Бағалау
ІХ. Уақыт қалса есептер шығару.

Сабақтың толық нұсқасын және презентациясын көшіріп алыңыз.

Check Also

Ұлттық бірыңғай тестінде туындыға берілген кейбір есептердің шығарылу жолдары

Бостанова Мираш. Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы№39 «Қызылөзек» орта мектебініңІ санатты математика пәні мұғалімі. Қазіргі заман …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.