И-10. Visual Basic бағдарламалауда Double Single – cандық айнымалыларын, MsgBox, Inputbox функциясын қолдану.

aigulbisen000

Жаңаөзен  қаласы № 10 орта мектептің информатика пәні  мұғалімі   Бисенова Айгүл.

Сыныбы: 10 жаратылыстану-математикалық бағыт
Сабақтың тақырыбы :
Сабақтың мақсаты :
Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар:
• Оқушыларда визуальды бағдарламалау туралы түсінік болу керек, базалық компоненттердің тағайындалуын, қасиетін, оқиғасын және тәсілін білу , оларды қойылған есептерді шешуде пайдалана білу.
• Visual Basic жүйесінде процедура, код терезесінің құрылымы және онымен орындалатын негізгі жұмыстарының принциптерін білу керек. Double Single – cандық айнымалыларын, MsgBox, Inputbox функция-сын қолдана білу.
• Оқушылардың Visual Basic бағдарламалау ортасының негізгі бойынша алған білімдерін жүйелеу. дамытуда: есте сақтау қаблетін дамыту, теориялық білінегізін практикамен ұштастыра білуге үйрету, тапсырмаларды орындата отырып, таным қабіле- тін, зейінін, белсенділіктерін дамыту.
Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту- дарынды, талапты оқушыны көбейтуге әсерін тигізеді.
Тәрбиелеуде: Өз бетімен жұмыс жасауға, жинақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиеленеді. Оқушының білімі мен ақпарат алуда біліктілігі қалыптасып, шеберлікке, еңбекке тәрбиеленеді.
Сабақтың көрнекілігі : сөзжұмбақ, тапсырмалар, электрондық оқулық , тест сұрақтары,флипчарт, Power Point,Visual Basic,
Ашық сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Техникалық құралдар: Компьютер, интерактивті тақта
Cабақтың әдісі: аралас сабақ, геометрия, алгебра.

Сабақтың барысы :
І Ұйымдастыру
ІІ. Ой қозғау сұрақтары
ІІІ. Жаңа тақырып.
ІV. Практикалық жұмыс
V I, II-электрондық оқулық, III деңгейлік тапсырма
VI Visual Basic бағдарламасынан тест сұрақтары
VII Бекіту, ба ғалау,үй тапсырмасына оқулықтағы 86 бет.

Сабақтың мақсаты :
• Visual Basic бағдарламалау туралы түсінік болу керек, базалық компоненттердің тағайындалуын, қасиетін, оқиғасын және тәсілін білу, оларды қойылған есептерді шешуде пайдалана білу қажет.
• Visual Basic жүйесінде процедура, код терезесінің құрылымы және онымен орындалатын негізгі жұмыстарының принциптерін білу.

ІІ. Ой қозғау сұрақтары:
Сабақ үрдісінде өткенді бекіту мақсатында әртүрлі технология әдістерін пайдаланамын.

Оқушылар! Өткен сабағымызда Visual Basic негіздері , пішіндермен жұмыс тақырыбымыз бойынша экрандағы мына сұрақтарға жауап береміз.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

ІІІ Жаңа тақырып

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Visual Basic бағдарламалауда Double Single – cандық айнымалыларын, MsgBox, Inputbox функциясын қолдану.
Оқулығымыздың ашып, дәптерге бүгінгі күн жадын, сабақтың тақырыбын жазамыз.

Visual Basic бағдарламалау тілі – Basic стандарттық тілінің кеңейтілген нұсқасы. Алгоритмдеу негіздерін игеруге,кез келген қуатты қолданбалар жасау үшін барлық мүмкіндіктері бар. Visual Basic- кез-келген типті қосымшаны дайындауға болатын, объектілі бағдарламау негізінде дайындалған жылдамдығы тез, қуатты тілдердің бірі.
Visual Basic жүйесінде MsgBox,Inputbox функциясы қолданушы адрестен хабарламаны шығару үшін берілген .

MsgBox “Мен программаны орындадым”, vbCritical

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

InputBox(“Аты жөнің”)

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Single

Сандық айнымалы

Double

Мысалы: , үшбұрыштың катеттері берілген, гипотенузасы мен ауданын табу керек, бұған әрине Пифагор формуласын қолданамыз.

a2+b2 =c2 c = =
=4 2*3=6 a b
c

Бір оқушыға гометрия сабағы бойынша Пифагор формуласы бойынша есепті шығартамын.
Енді оқушылар программалау тілінде қарастырайық.

Блок схемасы
Пішінге Label- 4 , Text box-4 , Command button-1 элементтерін оналастырамыз.
Программалау коды:
Dim sngA As Single, sngB As Single, sngC As Single, sngs As Single
Private Sub Command1_Click()
sngA = Val(Text1.Text)
sngB = Val(Text2.Text)
sngC = Sqr(sngA ^ 2 + sngB ^ 2)
sngs = sngA * sngB / 2
Text3.Text = sngC
Text4.Text = sngs
End Sub

Run – Start командасы арқылы нәтижесін оқушыларға көрсету.

Оқушының шығарған нәтижесімен программалаудың нәтижесі бірдей болу керек.
Оқушылар! Мына , айнымалы, функциялық команда- ларды дәптерлерімізге жазып аламыз.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Сандық айнымалы Double – екінші мәнді табуда қолданылады.

Private Sub Command1_Click()
Dim x As Single
Dim y As Double
x = Val(Text1.Text)
y = 1 / 15 * x + 2
Label1.Caption = Str(y)
End Sub

IV Оқушыларға практикалық жұмыс беріледі.
MsgBox, Inputbox функциясын қолданып , хабарламаны шығару
MsgBox “Мен программаны орындадым”
InputBox (“Социалова Мөлдір”) т.б.

V Оқушыларға ІІІ деңгейлік тапсырма беріледі.

І деңгей тапсырма
Математикалық есептеулерді программалау тілінде шығару.
3) x=3y(5y+2)

4) 2×2+5x-4 5) 6) x=(2y-3)(6y+4) 7)
8) 7×2-5x+2 9) 10) y=

Бір оқушы интерактивті тақтада орындайды..

Пішінге Label-1, Command button-1, Text box-1 орналастырып, кодын жазып, нәтижесін шығарады.

Private Sub Command1_Click()
Dim x As Single
Dim y As Double
x = Val(Text1.Text)
y=(4*x+5)/3*x-3)
Label1.Caption = Str(y)
End Sub

Оқушылар! ІІ деңгей тапсырманы электрондық оқулықтан орындайды.
1-2 оқушы экраннан орындайды.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

ІІІ деңгей тапсырма – «Шығармашылық –ізденіске жетелейді»

Әр оқушы бір есепті таңдайды: квадрат, трапецияның ауданын табу программалау тілін visual basic бағдарламасына енгізіп, нәтижесін шығару керек.

1.Квадраттың ауданын табу. S=a2 Inputbox функциясын пайдалану.

Private Sub Command1_Click()
Dim A As Single
Dim b As Single
A = InputBox(“Енгіз a=”)
Print “a=”; A
b = InputBox(“Енгіз b=”)
Print “b=”; b
s = A ^ 2
Print “s=”; s
End Sub

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

2. a, b және h белглі болғанда трапецияың ауданын табатын S=
формуласы бойынша есептеудің бағдарламасын құр.

Private Sub Command1_Click()
Dim a As Single
Dim b As Single
Dim h As Double
Dim s As Double
a = InputBox(“Енгіз a=”)
Print “a=”; a
b = InputBox(“Енгіз b=”)
Print “b=”; b
h = InputBox(“Енгіз h=”)
Print “h=”; h
s = (a + b) * h / 2
Print “s=”; s
End Sub

Оқушыларға Visual basic бағдарламасында дайындалған тест сұрақтары беріледі. Оқушылар 10 сұраққа жауап береді , нәтижесі шығады.

Бекіту: бағдарламалауда Double Single – cандық айнымалыларын,
MsgBox, Inputbox функциясын қайталап айту.

Оқушылардың бағасын электрондық оқулыққа қою, үй тапсырмасын беру.
Оқулығымыздың 86 -шы бетін оқып келу.

Сабақтың аяқталғанын хабарлау.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Осы автордың 5 (гим,лицей) немесе 7 сыныпқа арналған “Калькулятор” тақырыбына арналған сабағы.

Check Also

Электрондық күнделікті пайдалану туралы

Электрондық күнделікті пайдалану туралы тамаша бейнесабақ.  Өскембаева Кенже ханымның тамаша бейнесабақтары.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.