Математика. Туынды тарауын қайталау.

Жаңаөзен қаласы  №10 орта мектептің математика пәні мұғалімі Жұмабаева Айман

Тақырыбы:
Мақсаты: «Туынды» тақырыбы бойынша теориялық қайталау, дифференциалдау ережелерін қолдануға, жанама теңдеуін жазуға, күрделі функцияның туындысын табуға деңгейлік есептер шығару, тақырып бойынша білімдерін тексеру.
Дамытушылық мақсаты: оқушылардың өз бетіндік зерттеу жұмыстарын, ауызша тіл байлығын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: өзіндік ізденіс, еңбек дағдыларын қалыптастыруға үйрету.
Көрнекілігі: сабақтың жұмыс картасы, компьютер-проектор, интерактивті тақта.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, есептеу
Сабақтың түрі: семинар сабақ
Сабақтың типі: өткенді қайталау

Сабақтың барысы: I. Бағдарламалық бақылау II. Математикалық диктант III. Тарихи анықтама (оқушының шығармашылық жұмысы) IV. Деңгейлік тапсырмаларды орындау V. Сабақты қорытындылау

I.Бағдарламалық бақылау

Тапсырма Жауаптары
I.Нұсқа II. Нұсқа а ә б в
f(x) = (2x+1)(2x-1)
f (-2) -ті табу керек
f(x) = (3-2x)(3+2x)
f ‘(-2)-ті табу керек
-16 17 16 -17
f(x) = 2x2+3x
f (x)=0-ді табу керек
f(x) = 3x2 +8x +2
f (x)=0-ді табу керек
f(x) = 4 sin x
f (- )-ті табу керек
f(x) = 2cosx
f (- )-ті табу керек
-2 √3 √-3 2
f(x) =f (-1)-ті табу керек f(x) =f (-1)-ті табу керек 3 1 -1 -3

Дұрыс жауабы: I – а,ә,в,б;    II – б,а,ә,в

II. Математикалық диктант
1. Аргументтің өсімшесі …
2. Функцияның өсімшесі …
3. Функцияның х нүктесіндегі туындысы …
4. Функцияның туындысын табу амалы…
5. ( cos x)’ = …; (tg x)’ = …
6. Көбейтіндінің туындысы…
7. Бөліндінің туындысы…
8. Дәрежелік функцияның туындысы…
9. (√x) ‘=… ;    ( ) ‘ = …
10. Туындының физикалық мағынасы…
11. Туындының геометриялық мағынасы…
12. Жанаманың теңдеуі……формуласы
13. Күрделі функцияның туындысы…
14. Бұрыштық коэффициент…

Көп нүктенің орнын жауаппен жалғастырады. III. Тарихи анықтама (оқушының шығармашылық жұмысы) Туынды және оның даму тарихы туралы, Лейбниц, Лагранждың туынды ұғымына байланысты еңбектері туралы тарихи анықтама.

IV. Деңгейлік тапсырмаларды орындау

Әр деңгейдің тапсырмалары әр түсті карточкаларға жазыл ған. А-қызыл, В-жасыл, С-көк. Жеке сәйкес түсті парақтар- ға есептің шешуі жазылған. Тапсырманы орындаған оқушы шешуімен салыстырып, қатесі болса түзейді. Өздіктерінен жұмыс жасайды.

А.1  f(x) = x4+4x3-x2+12  функциясының туындысын табыңдар
А.2 Абциссасы х0 нүктесінде f функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз. f(x) = 2x2-x3 x0=-2  .
А.3  y=f(x) функциясының графигіне x0 нүктесінде жүргізілген жанаманың көлбеулік бұрышының тангенсін тап.   f(x) = x3+2x    M(1;3)

В.1 y= ( x-6)24 функциясының туындысын табыңдар
В.2  y=f(x)  функциясының графигіне x0 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар. y=cos 2x;   x0=
В.3 f(x)=9x-  x3 функциясы берілген.  f (x) ≥0 теңсіздігін шешіңдер.

С.1   f(x) = x4+tg2x  функциясының туындысын табыңдар.
С.2 Қозғалыс заңдылығы s(t)= 0,25t3 +2t2 -3  формуласымен берілген. Қозғалыстың уақыты t=6 болғандағы қозғалыстың жылдамдығын және үдеуін табыңыз.

Кроссворд   «Туынды»

1. Т
2. У
3. Ы
4. Н
5. Д
6. Ы

1.(4x)’
2.  f(x) – тің атауы
3.  f(x) = 9x + 0,25 ;  f ‘(x) – неге тең?
4.  f(x) = x + 4,5х2;     f ‘(1) – неге тең?
5.  Уақыт бойынша жылдамдықтың туындысы
6.  f(x) = х2 + 21х;  f ‘(9) – неге тең?

Оқушының жұмыс картасы                                                   Оқушының аты-жөні

Бағдарламалық бақылау Математикалық диктант Тарихи анықтама Деңгейлік тапсырмалар Қорытынды баға

V. Сабақты қорытындылау   Мұғалім үй тапсырмасын беріп, жұмыс картасы бойынша оқушыларға баға қояды.

VI. Үйге тапсырма:  №217; №203(ә); №233

 

Check Also

mirashbostan000

Ұлттық бірыңғай тестінде туындыға берілген кейбір есептердің шығарылу жолдары

Бостанова Мираш. Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы№39 «Қызылөзек» орта мектебініңІ санатты математика пәні мұғалімі. Қазіргі заман …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.