Сабақ жоспарын жасаудың кестелік үлгісі. 8-сыныптағы Excel тақырыбына сабақ жоспары.

Қазына Төлеубай. Қазына төлеубай. Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Д. Қонаев атындағы орта мектеп.

Сабақтың№

 

Оқытудың негізгі мақсаты мен нәтижесі.   Сабақтар топтамасын өткізгенде,  сіз оқушыңыздың бойында қандай білім,  білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді. Жұмыстың белсенді түрлері.(ТЖ, ЖЖ, Жеке жұмыс түрл.)

Сіз оқытуды жақсарту үшін АКТ-ны қолданасыз ба?

Оқыту үшін бағалауды сіз қалай пайдаландыңыз? Сыныптағы барлық  оқушыларды сіз оқыту үдерісіне қалай тарттыңыз?   (талантты, дарынды) Сіздің оқушылардан  күткеніңізді және жоспар-лағаныңызды  олардың үйренгенін қалай анықтайсыз?
Сабақ №1Excel  программасындағы функциялар 1.Ынтымақтастық атмосферасын  қалыптастыра отырып электрондық кестені қолдану   , кестедегі ақпараттарды өзгерту , есептеу қорғау әрекеттерін үйрету2.Диалогті оқыту  пайдалана отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға үйрету.

3.Оқушыларды өз бетімен ізденуге,  іскерлік дағдыларын қалыптастыруға, белсенді ойлау мүмкіндіктерін жетілдіруге үйренеді.

АКТ қолдана отырып оқушылардың қызығушылығын арттыру.

Күтілетін жұмыс

1.Оқушылар Microsoft Excel  кестелік  процессорында еркін жұмыс істей алады.

2.Оқушылар дербес компьютермен, интерактивті тақтамен, Activ студияда  еркін жұмыс істей алу дағдыларын қалыптасады.

3.Топта жұмыс жасау мәдениетін, бірін бірі тыңдау, бір біріне көмектесу дағдылары қалыптасты.

4.Деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындай отырып, шығармашықтары дамиды;

5.Өз бетімен шығармашылық жұмыс жасайды.

Топтық жұмыс ,өзара бағалау , өзін – өзі реттеу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ,бірін – бірі оқыту ,АКТ – ны пайдалану Формативті бағалауӨзін-өзі бағалау

 

1.Топтың толық жұмыс жасауы ;

2.Тақырыптан ауытқымады, барлық  тақырыпты да қамтыды  ;

3.Тақырып   сәйкес практикалық жұмыс жасады ;

4.Уақытты дұрыс пайдалана білді  ;

5.Сызбалары эстетикалық талапқа сай ;

 

Қызығушылығын оятуТерезенің  басқару батырмаларына байланысты «Үш отау ойыны»

1.Үш отау ауылдың шетіне  ораналасқан, олар сол ауылды басқарады.

А) І-ші отау  есігін қақсаң , ауыл түгел жатып алады.

Ә) ІІ-ші отаудың есігін қақсаң,  жайылып қалпына келеді.

Б) ІІІ-ші отаудың есігін қақсаң ,  есіктерін тіпті тас қылып жауып алады.

Мағынаны ажырату

1.Электрондық кестедегі формуланы іске қосу жолдарын  және EXCEL программасындағы  формулалар қандай белгімен басталатындығынна анықтама беру.  Осы сұрақтардың жауабын флипчарттарға түсіру.

Ой толғаныс

Деңгейлік тапсырма

1.тапсырма. Автоқосынды көмегімен бос ұяшықтарға тігінен, көлденеңнен қосындыларын есепте.

2-тапсырма  Дәрежелеу

3-тапсырма V=S/t формуласы бойынша жылдамдықты есепте

 

Алған әсеріңіз қандай ? 

Өте жақсы!

 

Жақсы!

 

Бір қалыпты!

Онша емес!

 

Жаман!

Толық нұсқасын көшіріп алыңыз.

Check Also

Аудандық олимпиада. І-тур. 2016-2017 оқу жылы.

A есебі N саннан тұратын А сандар тізбегі берілген. Осы сандар тізбегін кері ретімен шығару …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.