5 сынып математика (аптасына 5 сағат). Күнтізбелік жоспар.

Алдамұратова Т. Байшоланов Е.С. 2011ж

Толық нұсқасын көшіріп алу:

Рс Сабақтың тақырыбы Мақсат пен міндеттер Оқыту әдістері Оқыту түрлері Сағат саны
1-3 

 

4-сыныпта өтілген материалдарды қайталау. Өткен сынып бойынша өтілген тақырыптарға қайталау Кітаппен, карточкамен  Жеке-дара жұмыс 

 

4 Нөлдік бақылау жұмысы Білімдерін текеру      1
І тарау. Өрнектер. Формулалар.
5,6 Санды өрнектер. Әріпті өрнектер Оқушыларды санды өрнекпен, әріпті өрнекпен таныстыру. Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білуге баулу. Өрнектің мәнін таба білуге үйрету Кітаппен жұмысКарточкамен

жұмыс

Ұжымдық жұмыс 2
7-8 Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланп, өрнектерді ықшамдау Оқушыларды қосудың, көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектегі қосылғыштардың, көбейткіштердің орындарын ауыстыру арқылы топтап жазып, ықшамдауға үйрету. Жұмыс дәптерімен жұмыс  Жеке-дара жұмыс 2
9-10 Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау.жұмыс. Оқушыларды көбейтудің қосуға, азайтуға қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдай білуге үйрету. Есепті шығару өрнегін құрастырып, үлестірімділік қасиетті пайдаланып, өрнекті ықшамдап, оның мәнін таба білуге дағдыландыру Кітаппен жұмысКарточкамен жұмыс Жеке-дара жұмыс 

 

 

2
11 Теңдеу құруға арналған өзіндік 

 

Оқушыларды теңдеудің белгісіз компонеттерін табу арқылы теңдеуді шеше білуге үйрету. Оқулық  материалымен жұмыс Жеке-дара жұмыс 1
12-13 Теңдеу.  Теңдеудің шешу жаза білуге және оның түбірінің дұрыс табылғандығын тексере білуге үйрету. Топпен жұмыс  2
14-16 Формулалар. Оқушыларды формуламен таныстыру. Формулаларды пайдалынып, есептеуге үйрету. Кітаппен жұмыс  3
17 Қайталауға арналған жаттығулар Өрнектер, формулалар тақырыбы бойынша білімін тереңдету Жұмыс дәптерімен жұмыс 1
18 Бақылау жұмысы №1 Білімдерін тексеру Ұжымдық жұмыс 1
19 Пысықтау Жіберілген қателерін түсіндіру. Пармен жұмыс 1
ІІ тарау. Натурал сандардың  бөлінгіштігі
20-21 Натурал санның бөлгіші. Натурал санның еселігі. Оқушыларға берілген натурал санның бөлгіші мен еселігі туралы ұғымды енізу. Бөлгіш, еселік анықтамасын енгізу,еселігін таба білуді үйрету. Кітаппен жұмыс  Топпен жұмыс  2
22-23 Қосындының және көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі. Оқушыларды қосындының берілген санға бөлінгіштігін анықтай білуге үйрету. Көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін анықтай білуге үйрету. Карточкамен жұмыс

 

 

2
24 2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері. Санның соңғы цифрына қарап,  оның 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштігін  ажырата білуге үйрету. Кітаппен жұмыс Жеке-дара жұмыс 1
25 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілері. Оқушыларды берілген санның цифрларының қосындысына қарап, оның 3-ке, 9-ға бөлінетіндігін ажырата білуге үйрету. Кітаппен жұмыс 1
26 Жай сандар, құрама сандар Оқушыларды жай сандар мен құрама сандарды ажырата білуге үйрету. Жай сандар кестесін пайдалана білуге үйрету. Кітаппен жұмыс  Топпен жұмыс  1
27 Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу. Құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза білуге дағдыландыру. Кітаппен жұмыс  1
28-29 Ең үлкен ортақ бөлгіш.Өзара жай сандар. Оқушыларға ең үлкен ортақ бөлгіш туралы.  Кітаппен жұмыс  Жеке-дара жұмыс 2
30 Мүмкін нұсқауларды іріктеу.  Оқушыларды есеп шешуінің мүмкін нұсқауларындағы шамаларды келісілген шартты белгілермен белгілеп жазуға үйрету. Кітаппен жұмыс  Топпен жұмыс  1
31-32 Ең кіші ортақ еселік. Оқушыларды ең кіші ортақ еселікті таба білуге үйрету. Жұмыс дәптерімен жұмыс 2
33 Қайталауға арналған жаттығулар. Тарау бойынша қайталау Жұмыс дәптерімен жұмыс Топпен жұмыс  1
34 Бақылау жұмысы№2 Білімдерін тексеру Ұжымдық жұмыс 1
35 Пысықтау.  Жіберілген қателерін түсіндіру. Пармен жұмыс 1
ІІІ тарау. Жай бөлшектер.
36-37 Шеңбер және дөңгелек.  Оқушылардың шеңбер, дөңгелек, диаметр, радиус, доға туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқушыларды шеңбердің радиусын, диаметрін әріптік белгілеулермен жаза білуге дағдыландыру. Кітаппен жұмыс  Жеке-дара жұмыс 2

Толық нұсқасын көшіріп алу:

Check Also

Ұлттық бірыңғай тестінде туындыға берілген кейбір есептердің шығарылу жолдары

Бостанова Мираш. Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы№39 «Қызылөзек» орта мектебініңІ санатты математика пәні мұғалімі. Қазіргі заман …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.