«Мектеп». Послекурсовая работа.

kabylErke00-150x150Қабылқанова Еркежан Ахметқалиевна, Өскемен қаласының №7 коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі.

Урок казахского языка по Кембриджской программе на тему «Мектеп». Послекурсовая работа.

Тақырыбы: Мектеп.

Жалпы мақсаты: Мектеп жайында мәлімет беру,соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру,топтық жұмыс арқылы түрлі тапсырмалар орындау,топта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
1.Топта жұмыс істей алулары.
2. Топтық жұмыс арқылы мәтін мазмұнын меңгерулері.

Топқа бөлу шарты:
Сыныпта 20 адам. Сынып 4 топқа бөлінеді.Суреттердің қиындыларын жинап құрау арқылы  шағын топтарға топтастырылады.
Топ атаулары:
1 топ-Кітапхана
2 топ-Кітап
3 топ- Асхана
4 топ- Дәптер
-топтардан «өз  топ атауларының қалай аударылатынын» сұрау (как вы думаете как переводится назв вашей группы?)
-сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?

Тапсырмалар:

  1. 1. Ассоциативтік карта.

Шарты: Оқушыларға «Мектеп» сөзі ұсынылады. Яғни әрбір топ мүшесі сол ассоц картаны толтырады. Топ арасында оқиды.
2.Мәтінмен жұмыс.
– мәтінге байланысты жаңа сөздермен таныстыру
-сөздердіоқу                                                                                сөздік жұмысы
-сөз тіркестерін құрау

-оқушыларға қазақ тілінде мәтін ұсынылады
-мәтінді оқиды
-жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып, мәтінді аудару
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтар:
-Сіз қай мектепте жұмыс  жұмыс істейсіз?
-Мектеп қайда орналасқан?
-Мектеп қандай?
-Мектептің бірінші қабатында нелер бар?
-Екінші қабатта нелер бар?

3. Ал енді қайтадан өзіміздің ассоц картамызға оралайық. Мәтіннен алған білімдеріңді пайдалана отырып,ассоц картаны толықтырыңдар. (Вернемся к ассоц карте и дополним ее получ знаниями)

4.Синквейн. Әрбір топқа түрлі сөздерге синквейн құрау ұсынылады.
Алгоритм:
1.
Сөз
2.2 етістік
3.3 сын есім
4.Сөйлем
5.Ассоциация 1 сөз

1 топ- Мектеп
2 топ- Мұғалім
3 топ- Кітапхана
4 топ- Кітап

Шарты:әр топ мүшесі өзіне берілген сөзге синквейн құрайды. Топ арасында сол синквейндерін оқиды. Сәтті шыққан синквейнді топ атынан топ арасында оқиды.

5. « Кубик» әдісін пайдалана отырып, әрбір сөзді талдайық. Әрбір топқа түрлі сөздер ұсынылады. Сол сөздерді бағыттау сұрақтары арқылы талдау,сипаттау.

Не?                 Қандай?             Не істейді?               Не үшін керек?

Қорытындылау: Сабақты сызба бойынша қорытындылау. Тақырыпқа байланысты сызбаны толтырып, сабақты өздері қорытындылайды.

Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз

Check Also

aliyasem000

Тарих-9. Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы.

Сембаева Алия. Жамбыл облысы Шу қаласы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі. Үй …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.