Қазақ әдебиеті. Ахмет Йассауи. «Даналық кітабі».

Жамбыл облысы Шу қаласы «Жібек жолы» мектеп-лицейі Мұғалімі: Ақшабаева Кеніш Жақсығұлқызы

     Мақсаты:
Білімділік – Қожа Ахмет Йассауи туралы ойларын тереңдету, оның шығармаларын сыни тұрғысынан бағалай білуге үйрету;
Тәрбиелік – оқығандарын ортаға салып,өз ойын тұжырымдай білуге және өзгенің пікірін сыйлауға үйрету;
 Дамытушылық – оқушыларыдң ежелгі дәуір әдебиетінің  өкілдері туралы дүниетанымын кеңейту, ой-өрісін дамыту, ойлануға, қорытынды жасауға дағдыландыру, білімдерін өз бетінше қолдануға, іздену, зерттеу жұмыстарына баулу.
Көрнекілігі: Түркістан – «Ахмет Йассауи» дискісінен көрсетілім, роликтен үзінділер, интерактивті  тақта.
Сабақтың түрі: Қорытындылап, қайталау
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтастыру, талдау, сұрақ-жауап, мәселелік сұрақтар.
Пәнаралық байланыс: тарих.
    Пайдаланған әдебиеттер: 1) Н. Клімбетов «Ежегі дәуір әдебиеті».2) А. Қыраубаева «Ежегі дәуір әдебиеті». 3) М. Жолдасбеков «Асыл арналыр кітабі». 4) «Тарихи тұлғалар энциклопедиясы». 5) Әбсаттар  қажы Дербісәлі «Қазақ даласының жұлдыздары».

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:

Ал, балалар, ойымызды айтайық,
Білімімізді байқайық.
Келген бізге ұстаздар,
Қалсын бір сәт марқайып,-деп сабағымызды бастайық!

Олай болса, ежелгі дәуір әдебиетінде, түркі тілдес халықтарға ортақ асыл мұраларымыздың қазақ әдебиеті тарихында алатын орны зор. Сондай көрнекті өкілдеріміздің ішінде бүгінгі сабағымызға арқау болған, ежелгі Сайрам мен Түркістан ғұламасы Қожа Ахмет Йассауимен жақын таныстығымызды бастау үшін, біз мына мақсаттар мен міндеттерді анықтайық:

                      Мақсаты:

  1. 1.     Ахмет Йассауидің өмірі мен қызметімен танысу
  2. 2.     Ислам жолын уағыздаушы тарихи тұлға екенін білу.

                     Міндеттері:

  1. 1.     «Не үшін алпыс үште кірдім жерге»
  2. 2.     «Диуани хикметтің» идеялық мазмұны
  3. 3.     Көркемдік ерекшелігі
  4. 4.     «Диуани хикмет» басылымдары, зерттелуі

  (Осы міндеттерді орындау үшін мына бейнефильмге назар аударайық).
Енді өзіміз оқып-біліп танысқан жұмыстарымыз арқылы сабағымызды сабақтастыра жалғастырыйық.
Жеті жаста Арыстан Бабқа қылдым сәлем…
Осы халде мың зікірін қылдым тәмәм…
Құрма беріп, басымды сипап назар қылды…
Мектеп барып, қайнап толып, тасыдым, міне,- деп жазады бұл туралы кейін Ахмет Йассауи.
Енді оқушылыардың сөйлеу, ойлау қабілетін дамыту мақсатында мәселелік сұрақтар беру.

1.     Тапсырма Ахмет Йассауидің өмірі мен қызметінен мағлұматты кім айтар екен?

Сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Check Also

aliyasem000

Тарих-9. Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы.

Сембаева Алия. Жамбыл облысы Шу қаласы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі. Үй …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.