Информатика пәні 7-8-10-сынып бойынша жыл стандарты

Информатика пәнінің мұғалімі: Камиль Айбек

Павлодар қаласы, дарынды баллар мектеп-гимназиясы.

Информатика пӘні  7-сынып  бойынша  жыл  стандарты

критерийлер Адам, ақпарат, компьютер. Компьютердің ақпараттық құралдары Windows’98 ОЖ, PAINT графикалық редакторы WORDPAD мәтіндік редакторы. Блокнот бағдарламасы мен калькулятор Компьютердің мультимедиялық мүмкіндіктері. Компьютерлік желілер
Түсініктер,  Дербес компьютер Білім Дағды Білім Дағды Білім Дағды Білім Дағды
ЕТ ережесін, Ақпарат ұғымын формаларын, көздерін, қасиеттерін, өңдеу тәсілдерін кодтау тәсілін. ЕТ дамуының кезеңдерін, ЭЕМ қолдану аумақтары, машинаның құрылу принциптерін, компьютер құры-лымын, Монитор, принтер,пернетақта, т.б. сыртқы құрылғылармен жұмыс олардың ерекшеліктері сыртқы құрылғылар Тірі табиғатта, техникада, қоғам мен адам іс-әрекетінде ақпаратты жеткізу, сақтау, өңдеу тәсілдерін меңгеру. ЭЕМ элементтік базасы бойынша қай буынға жатады. Монитор , принтер, пернетақта, жүйелік блок, сыртқы құрылғылармен жұмыс жасауды ,он саусақпен теруді MS Windows ортасының ерекшелікерін, жұмыс үстел ұғымын,жұмысқа қосу және аяқтау ретін, Пуск батырмасы, мауспен орындалатын әрекеттер, бума құру, оюьектілермен жұмыс графикалық редактор не екенін, сурет салу техникасын, құралдарды пайдалану Windows жұмысын іске қосуды, Пуск батырмасы мен басты менюді қолдануды, маус орындалатын әрекеттерді
Бума құруды, обьектілермен жұмыс жасап үйрену, жылжыту көшіру, графиклық редакторды іске қосуды онымен жұмыс жасауды
Мәтіндік редактордың не екенін, жұмыс істеу әдісі, тақталар мен сызғыштарды пайдалану әдістері, мәтінді пішімдеу тәсілі, Қосымша мүмкіндіктерді пайдалану, алмасу буферімен жұмыс, құрылған файлдарға обьектілер енгізу. Блокнот редакторының міндетін, менюі мен жұмыс істеу режимін. Калькулятормен жұмыс инженерлік түрімен жұмыс. Есептеулер жүргізу Мәтіндік редактордың не екенін, сақтауды, ашуды. Алмасу буферімен жұмыс, құжатты пішімдеуді Мәтіннің үзіндісін көшіруді, мәтінді іздеуді және ауыстыруды әр түрлі обьектілер енгізуді, оларды өңдеуді. Блокнот мәтіндік редакторда  мәтіндік файлды құруды, редакциялауды, сақтауды, ашуды. Калькуляторды іске қосуды, арифмети калық және алгебралық өрнектерді жазу ережелерін, стандартты функияларды пайдалануды Мультимедиялық құралдардың не екенін, фонограф, әмбебап, лазерлік, ойнатқыш менюі және режимі, ақпараты иілгіш және компакт дискілерге сақтау. Компьютерлік желі, жергілікті және жалпы желі, Желінің ресурстары, модем, электронды почта, Интернет. Хабар  алу және беру әдістері MS Windows –дің стандартты бағдарламаларын пайдаланып, сөздер мен әуендер жазуды, ойнатуды, компакт дискіден бағдарламалары орнатуды, музыка тыңдауды, иілгіш дискімен жұмыс жасауды.
Жергілікті желі жіне Интернет желісімен жұмыс жасауды, электрондық почтамен хабар алу және беру, дискілермен жұмыс жасау, басқа компьютерге кіруді үйрену жұмыс

Информатика пәні 8-сынып  бойынша  жыл  стандарты

критерийлер АҚПАРАТ ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА. КОМПЬЮТЕРДІҢ АРИФМЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. КОМПЬЮТЕРДІҢ ЛОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. ДЕРБЕС КОМПЬЮТЕР . КОМПЬЮТЕРДІҢ ҚұРЫЛЫМЫ. ЖұМЫС ІСТЕУ ПРИНЦИПІ. ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕ мӘТІНДІК ГРАФИКТІК АҚПАРАТТЫ КЕСКІНДЕУ. wORD МӘТІНДІК ПРОЦЕССОРЫ. МӘТІНДІК АҚПАРАТТЫ ¤ҢДЕУ EXCEL КЕСТЕЛІК ПРОЦЕССОРЫ. ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. EXCEL-ДЕ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ МЕН ЖұМЫС
Түсініктер,  Дербес компьютер Білім Дағды Білім Дағды Білім Дағды Білім Дағды
ЕТ ережесін Ақпарат қасиеттерін, ақпараттық процесс ұғымын, кодтың міндеті, ақпаратты кодтау, ақпаратты өлшеу. Бірліктері, санау жүйелері ұғымын, санауды бір жүйеден екінші жүйеге ауыстыру ереже сі, екілік арифметика ережесі. Компьютердің логикалықнегіздері, пікір тұжырымдау,  пайымдау, ақиқат кестелері Ақпараттық процесс түрін, санды 1 санау жүйесінен басқа санау жүйесіне түрлендіруді, екілік сандармен арифметикалық амалдар орындауды, пікірлер алгебрасы есептерін шығаруды, ақиқат және орындау кестелерін құруды. Ақпараттарды түрлендіруді. Қазіргі кез дегі дербес компьютердің құрылымын, ЭЕМ буындары, элементтік базалары, компьютердің автоматты жұмыс істеу принципін. Негізгі техникалық параметрлерді, дискілермен жұмыс, Ож түрлері, интерфейс, архивтеу, антивирус Компьютерге кезкелген енгізу құрылғысын жалғауды, дискілерді пішімдеу, файлдарды архивтеу, антивирус программаларымен жұмыс істеуді игеру керек. Операциялық жүйе лердің бірінде жұмыс істей білу Обьектілердің жылжытып, қозғалтуды. Мәтіндік, графиктік ақпаратты кескіндеу, мәтіндік құжат жасау және оны өңдеу технологиясын, графиктік обьектілерді жасауды, графикалық редакторларды, олардың міндетін, типтерін және негізгі мүмкіндіктерін, графикалық обьектілер жасау дың технологиясы мәтіндік құжат жасау, сақтау, ашу Оны жылжыту, қайта орнына қою,орфарафиясын тексеру,құжатты өңдеу. Кез-келген мәтінді теру, тұтас мәтінмен және оның үзіндісімен жұмыс орындау, графикалық обьектіні жасауды, өңдеуді, тұтас суретпен және оның үзіндісімен жұмыстауды, мәтіндік құжатты сақтауды, оны ашуды, сол файлдық атын өзгертуді, ішіндегі мәтінді басқа файлға ауыстыруды,беттерді нөмірлеуді, шектік қоюды, ақпаратты баспаға шығаруды Электрондық кестені, олардың міндетін,  типтерін, негізгі мүмкіндіктерін, электрондық кестелерді пайдаланып, сандық ақпаратты өңдеу технологиясы, деректер базасын құру және өңдеу технологиясы, деректер базасын басқару, міндеті, типтері,негізгі мүмкіндіктері Электрондық кесте құруды және оны өңдеуді, деректерді өңдеу кезінде МИН МАКС СУММ СРЗНАЧ т.б. функцияларды пайдалана білу.сандық ақпаратты өңдеу үшін сандық ақпаратты қолдану, деректер базасын құруды және оны өңдеуді, өңдеу схемасын құруды, деректер базасындағы операциялармен жұмыстауды,

Информатика пәні 0-сынып бойынша жыл стандарты

критерийлер ЕСЕПТЕУІШ ТЕХНИКА .

ЭЕМ

ПРОГРАММАЛЫҚ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҚАМСЫЗДАНДЫРУ

WINDOWS ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕСІНІҢ НЕГІЗГІ СИПАТТАМАЛАРЫ МЕН ҚОСЫМША МүМКІНДІКТЕРІ MICROSOFT OFFICE

ҚұЖАТ БАҒДАРЛАУ ПАКЕТІ.

ПАКЕТТІҢ НЕГІЗГІ МүМКІНДІКТЕРІ

ms word ТЕКСТІК РЕДАКТОРЫН ПАЙДА-

ЛАНУ.дОКУМЕНТКЕ ГРАФИКТІК ОБЬЕКТІНІ, ДЫБЫСТЫҚ ЖАЗУ, СА

ЛЫНҒАН ОБЬЕКТІНІ ҚұРУ

Түсініктер,  Дербес компьютер Білім Дағды Білім Дағды Білім Дағды Білім Дағды
есептеуіш тех-ника кабине-

тіндегі тәртіп ережесін; ал-

ғашқы көмек көрсету  тәртіп-

терін; көзге жаттығу жасау-

ды; ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін;

компьютер құ-

рылғыларының мәнін; Windows жұмыс столы-

ның негізгі эле-

менттерін; кла-

виатурамен жұмыс жасау тәртібін.

 

зақымданған жағдайда ал

ғашқы көмек көрсетуді;

ЭЕМ-ді іске қосу және ажыратуды;

Клавиатура және тышқан» құрылғысымен жұмыс жа

сауды.

Windows оп

ерациялық жүйесінің негізгі си-

паттамаларын; Панель-

ді басқару элементтерінің жұмы-

сын, құры-

лымын жә-

не мәнін;

көмекші программаларының жұ-

мысы мен мәнін;

Windows

операциялық жүйесінің баспаға шы

ғару мүмкін

діктерін;

-панель бас-

қаруда пара-

метрлерін өз

герте білуді;

-көмекші программаларды пайдал

ануды;құ-

жаттарды баспаға ба-

суға дайын

дау және қа

ғазға басып шығаруды;

– Microsoft Office пакетінің құрамы және оның негізгі мүмкіндіктері;

Microsoft Office пакетінің құрал-

дар тақтасының қызметін; Құжат-

тарды енгізу және форматтау ереже-

лерін; Microsoft Office пакетінің сервистік мүмкін-

діктері; Файлдар-

мен жұмыс жасау ережелерін.

Microsoft Office пакетін пайдалану салаларын; Micro-

soft Office пакетін

дегі құралдар тақта

сын қолдануды;

Microsoft Office пакетінің мәзірімен (меню) жұмыс жасауды; Орфо

графиялық тексер

уді; Файлдармен жұмыс істеуді;

Анықтама жүйесін пайдалана білуді;

Мастерді жіберуді.

құжаттарды жазу, редак

торлеу және сақтау ереже-

сін; панель басқару мен мәзірдің мәнін; Авто

матты түрде қалыпқа кел-

тіру мүмкін-

діктерін жә-

не мәнін. -объектілерді қою тәсілдері;

WordArt және ClipArt Galleu-де текеспен жұмыс істеу ережесін;

«Сурет салу» атты құралдар тақтасын.

Word текестік редакторында құжат жазу, редакторлеу, форматтау жә-

не сақтауды;

Word кестесі-

мен жұмыс жа-

сауды;Word редакторының сервистік мүм-

кіндіктерін пайдалануды. -объектілерді редакторлеу мен қоюды;

видео жазу

лар мен дыбыс-

тарды қабыл-

дау параметр-

лерін қоюды;

«Сурет салу» атты құралдар тақтасын пайдалануды


Check Also

Аудандық олимпиада. ІІ-тур. 2016-2017 оқу жылы.

D есебі 5 бүтін сандар берілген. Осы сандардың арасынан төртеуін таңдағандағы қосындының ең үлкен жəне …

2 комментария

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.